חשוב!!- אני צריכה עזרה!

בר 16

New member
חשוב!!- אני צריכה עזרה!

תשמעו.. לידיד שלי יש לוח סיאנס, ישבנו וכולם שמו את האצבט על הלוח, העלנו את הרוח של עפרה חזה, אמרנו לה: רוח כשאת נכנסת תני לנו סימן, פתאום עבר חתול שחור, ושמענו קול ממש של רוח, הבנו שהרוח בפנים, ושואלנו אותה: האם יש אלוהים? פתאום נפל איזה אגרטל בבית של ידיד שלי , ולמרות שהוא נפל רק מהשולחן לשטיח, הוא ממש התנפץ!!! זה היה כל כך מפחיד, התחלתי לצרוח. ואז שאלנו אותה אם יש גן עדן וגיהנום ואם כן שתתן לנו סימן פתאום בא חתול שחור לחצר וכיבה את הנר..." וכדרך אגב- בשירה האחרון של עפרה חזה, ישנה גימטריה הרת גורל ומצמררת. השיר האחרון שעפרה הקליטה היה Forgiveness (סליחה) לאלבום Prayer Cycle (מחזור תפילות) של מוסיקאי יהודי בשם ג´ונתן אלייאש. בתקליט, אגב, משתתפים אמנים בינלאומיים רבים, בהם גם אלאניס מוריסט. והרי המשמעויות: השיר ´סליחה´ הוא רצועה מספר 7 בתקליט - מספר המזל של חזה; הקטע מבוסס על מזמור כ"ג בתהילים ("השם רעי לא אחסר") - עפרה נפטרה ב - 23 בפברואר; אורכו הנקוב של הקטע הוא 7.40 דקות. שעת מותה של עפרה היתה 7:40 בערב. מה אתם חושבים על הצירוף מקרים הזה?!
 
כמה דברים

הייתי כמה חודשים בפורום מאגיה וכישוף, וכל יום יש מישהו שנכנס ושואל על סיאנס. את יכולה לפנות לשם, חוצמזה שהם אומרים לכולם שסיאנס זה לא מומלץ!!!! חוצמזה, נדמה לי שקראתי איפהשהו שאסור לשאול את הרוח על החיים לאחר המוות והעולם הבא, או כל מה שקשור אליו. דבר אחרון, בקשר לגימטריה, זה קבלה דפוקה, טמטום בשכל, וגם אם זה חוזה את העתיד או רומז, תמיד מגלים את זה אחר-כך.
 

the dark

New member
סיאנס...

זה עסק מאוד מסוכן. כשאני עשיתי את זה (פעם אחת -ואחרונה בחיי) מי שעשתה איתנו את הסיאנס אמרה לנו שאסור לנו לשאול על החיים שלאחר המוות, אסור לבקש מהתחלה רוח של מישהו צריך קודם להתיידד עם הרוח שעלתה, אסור לעשות סיאנס לבד כיא אז יש סיכון שרוח "רעה" תעלה ותספר לך את הגורל שלך-שזה לא טוב לדעת את הגורל! אסור להפסיק סיאנס באמצע-זה עלול להכעיס את הרוח. חוץ מזה לא כל מי שמת הופך להיות רוח - הרבה מאלה שמתים-הרוב-עוברים לחיים חדשים-זאת אומרת הנשמה שלהם עוברת לגוף אחר.
 

Queen Y

New member
שאלה -

למהזה רע לדע את הגורל שלך? האם גורל יכול להשתנות?
 

the dark

New member
כן ולא (לפחות לפי אמונתי...)

ברגע שאתה יודע את הגורל שלך אתה תנסה לעשות הכל שזה לא יקרה (במקרה שהמוות למשל הוא מוות לא מזיקנה) ובמקרה וגורלך הוא גורל שיהיו לך (למשל) מליוני דולרים עוד כמה שנים אתה תיכנס לחלומות ותיתנתק לגמרה מהמציאות ודברים רעים יכולים לקרות.(במקרה זה יכול להשתנות מזלך.) יש על זה המון אגדות והמון הגדות| סדגש| בימינו.
 

Queen Y

New member
אז בוא אני אספר לך משהו.

זה ממש טיפשי אבל אני נאלצת לתת את זה כדוגמא. יש לי חברה שהיא מעריצה של להקות בנים בנוסח פייב. כשהםה היו בארץ, היא וחברות שלה שכרו חדר במלון שלהם והתיידדו עם הלהקה. אח"כ הן הלכו למגדת עתידות שאמרה להם שהן יצליחו לחסוך כספך ולנסוע לאנגליה אבל הן עוד יפגשו את הלהקה על המטוס. כמה חודשים אח"כ הלהקה התפרקה. זה אומר שהגורל השתנה? ואגב לא ענית - למה אסור לדעת את הגורל?
 

the dark

New member
תגובה לדברייך

אני הייתי פעם אצל מגדת עתידות עתורת כבוד וידועה. כל מה שהיא אמרה לי לפחות על השנים האחרונות היה בולשיט החיים שלי בשנתיים האחרונות נהפכו לחלוטין. אסור לדעת את הורל כי זה מסוכן אתה עשוי לברוח ממנו או לחיות באשליות. וכן בעניי הגורל לא יכול להשתנות - אנו חושבים שהוא הישתנה אבל הוא לא (לפחות בעניי - יש הרבה אנשים שמאמינם שהגורל כל הזמן משתנה...)
 

PizzaGirl

New member
לבר:

אסור היה לך לצרוח או להשמיע קולות פתאומיים כאלה. דבר שני, היא לא יכלה לענות לך על השאלות, כי זה אסור. נ.ב: לא ממליצה לך לעשות סיאנס יותר, ממש לא ממליצה לך!
 
למעלה