חתולים, קידוחים ו.. רעל

דנה2909

New member
חתולים, קידוחים ו.. רעל

כפי שכבר סיפרתי לכם, עברתי לא מזמן לתל אביב. הלם התרבות מתפוגג לאט לאט, אבל יש כמה דברים שפשוט אי אפשר להתרגל אליהם. למשל, מה זה הקטע הזה, שכל הזמן משפצים בתל אביב, איפה שלא תלך. עכשיו בונים בהמשך הרחוב בית קומות חדש (בטח תהיה להם חניה צמודה למאנייקים!!!), מ - 6:30 בבוקר, רעשים , קידוחים, איזה סיוט!!! תנו לישון!!! או, החתולים
. השכנה מהקומה העליונה, מישהי שמזמן היה צריך לאשפז, מאכילה את רבבות החתולים שמסתובבים באזור, והם נכנסים לתוך הבית!!! אז סגרתי את כל החלונות, ואז חםםםםםםםם!!!! כבר חשבתי להכניס להם איזה רעל - ומצפוני לא הרשה לי, (חשבתי להכניס לה רעל, ויש בעיית גישה קלה..). אוף!! יש לכם עצה? כל עצה? דנה
 
לירות בכולם

בחתולים, בשכנה, ברעל, בחלונות, במשפצים, בקבלן של הבניין, ולראש העיר לשלוח מעטפת נפץ, כאזהרה, שאם לא יפנה מקומות חניה לאלתר, גורלו יהיה דומה לשלהם.
 

jahnon

New member
פנית לאדם הנכון

ברוכה הבאה לגיהנום הפרטי שלך עם (איזה קומה את גרה)______ מדורי הגיהנום הפרטיים שלך ובשבילך. לא סתם נאמר על העיר תל אביב עיר בלי הפסקה הוכחה חיה לכך את רואה (ומתלוננת) לבד. ועכשיו לעזרה (הנפשית!?) בעניין החתולים אין פשוט מזה השכירי כלב (מהגזעים הגדולים והאכזריים לא איזה פינצ´ר מסכן או איזה פודל ורוד) ואז איך אמרו את זה מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.... פתרון שני לבעיית החתולים תבוא בהמשך. ועכשיו בעניין הבניין, לבעיה זאת מס פתרונות אפשריים 1. טלפון אנונימי לעירייה (או לעיתון או לשניהם) שבו את מתריעה על כך שבונים שם בשיטת פלקל. 2. השכירי מטוס קל ובחור עם נטיות אובדניות וסמני את הבניין כאזור נחיתה מפורז (עיגולים מסביב לבניין החדש- בצורת מטרה). 3. השתמשי באטמים יעזור גם נגד צעקות השכנה על קטילת חתוליה האהובים ע"י הכלב מהסעיף הקודם. 4. פתרון זה משלב בין בעיית החתולים והבניין- אם עובדי הבניין הם תאילנדים אזי בא לציון גואל ולתאילנדי חתול בפיתה לאחר שמכת החתולים תיפסק טלפון אנמונימי למשרד הפנים יגרום לכך שעבודות הבנייה באתר יעוקבו לזמן מה (עדיף מכלום). שימי לב בניית הבניין תיפסק בשלב כלשהו ואז יבוא השקט (או שלא) ואל רחובך הפסטורלי יגיעו זוגות צעירים עם זאטוטים צעירים אף יותר עם רעש מסוג אחר לגמרי אבל דיה לצרה בשעתה ונחמה פורתה לבינתיים.
 

NasTy GirL

New member
אל תתעסקו עם תאילנדים! ../images/Emo11.gif../images/Emo108.gif

מניסיוני [המגוחך לחלוטין...] הם לא מבינים כלום. בקשר לחתולים...תבקש מהשכנה להפסיק? תאיים עלייה עם סכין מטבח? בקשר לתאילנדים כבר עניתי...[זה או זה או סארי סארי בליק!] ועל איזה כלב מדובר?
 

zooti

New member
חתולים זה טוב ../images/Emo54.gif

כי בלי חתולים היית מקבלת עכברושים, ג´וקים ונחשים
 
זוּתי, את לא מפורום פמיניזם במקרה?

חשבתי שזיהיתי. ברוכה הבאה!!! תמיד חסרים אנשים כמוך, עם דעות מוצקות על החיים (אני לא חבר בפורום ההוא, אני מתבונן, מתעדכן, ומתעצבן מהדבילים שלפעמים נכנסים לשם רק כדי לעורר שדים מרבצם). ואנשים יקרים, נגמרו לכם הבעיות שאתם מתעסקים בעכברים ומזיקים? טוב, נראה לי שאני אצטרך פשוט לשתף אותכם בבעיה משלי, כדי שנעלה את הדיונים פה לרמה ענינית...
 
הנה לכם בעיה בעייתית, נראה אותכם:

לפני שבועיים בערך חזרתי הביתה מעבודתי הלא-חשובה, אני עובר ליד דלת הכניסה לבניין, ובפתח עומדות שתי שכנות שלי וצועקות אחת על השניה בצרחות נוראיות. נעצרתי כדי להוציא דואר ויצא לי (כמובן במקרה, כי תמיד לוקח לי 10 דקות להוציא דואר)לשמוע את הויכוח: האחת האשימה את השניה שהיא הרסה לבן שלה את האופניים שעמדו בחדר המדרגות (רוב השכנים משאירים עגלות וכו´ שם). השניה טענה בתוקף שהיא משקרת, ומה פה ומה שם, בקיצור הצרחות עד לב השמיים. ומהי הבעיה? שאני יודע בוודאות שזה אכן היה בנה של שכנה ב´, כי ראיתי אותו יומיים לפני מתחרע עליהם ב 11:00 בלילה במגרש חניה. שכנה א´ לא יודעת מזה, היא רק מנחשת, אבל אני עכשיו לא יודע מה לעשות? להשתנקר או לא? ועוד בעייה: הבן שלה חתיכת מופרע בן 10, והוא עוד עלול להתנקם בי... מאז הויכוח ההוא, הילד של השכנה מתעסק בלהרוס לנו את העציצים בכניסה, כתגובה על זה שהאשימו אותו "שלא בצדק".... מה אני עושה?
 

jahnon

New member
או בדיוק על זה רצית לדבר איתך

מכיוון שהילד בן 10 הבעיה מאוד פשוטה. פנה בנימוס לילד "המחונן" והסבר לו בצורה שלא משתמעת לשני פנים (בדרך כלל שני סטירות עוזרות במקרים כאלה) שאם ברצונו להגיע לגיל המופלג 11 כדאי ואף רצוי לו להתוודות כי דבר זה מנקה את הנפש (או לכל הפחות יוריד אותך ממנו). אפשרות שנייה שאני לא כל כך אוהב אותה (כי אין בה את המגע הפיזי הישיר האהוב עליי) פנה לאימו של הפרחח והגד לה כל הכבוד על תמיכתה הבלתי מסויגת בבנה המוצלח. לאחר שהיא תתמוגג (והיא תתמוגג) הודע לה על מעללי בנה מובטחני שלאחר שהיא יודעת שאתה לטובתה היא כבר תפליא את מכותיה בבנה. אפשרות שלישית שלצערי צריכים לנקוט בה לפעמים זה להשתנקר. תמיד ישנה את האפשרות הרביעית והיא לפנות לאחד מילדי הבניין/שכונה אם אפשר לילד הכי מפותח (פיזית לא שכלית) שיטפל בבעיה המטרידה הזו. אלו לבינתיים הפתרונות שעלו במוחי הקודח אם יצוצו עוד אני אודיע לך.
 

NasTy GirL

New member
זה קל...../images/Emo108.gif

להשתנקר... כי הילד עבריין קטן, ואז אמא שלו תעניש אותו, ואז... הוי, זה כזה כיף להיות כלבה חתולית!
 

דנה2909

New member
שוחד פשוט

אז ככה, מאד פשוט, אתה הולך בן של שכנה א´. אתה מחמם אותו על הבן של שכנה ב´ שהרס לו את האופניים וכל זה. שיארגן את כל החבר´ה שלו. אחרי זה אתה הולך לבן של שכנה ב´ ומחמם אותו שהבן של שכנה א´ מארגן חבורה. אחרי זה, וזה החלק הטריקי של העסק, הולך לכל אחת מהשכנות ואומר, שנראה לך שהולך להיות מכות על הקטע של האופניים. כל אמא יהודיה טובה, פשוט תכלא את הילד שלה ותקנה לו זוג אופניים יפים ומבריקים.
 

דנה2909

New member
חתולים עוינים במיוחד

לא נראה לי שאתם מכירים טוב את החתולים של תל אביב. בכל מקום אחר, כשמבריחים חתול (שופכים עליו פותח סתימות או סתם מים של שטיפת רצפה), הוא בורח, אבל כאן, לא רק שהם לא בורחים, הם נוהמים עליך!!! לא סתם חתולים, חתולים ארסים! עם מבט עוין בעיניים. לא לא, הם לא דואגים לג´וקים, יש כאלה הרבה, הרבה יותר מחתולים כל יום יש לי כמה מבקרים, ולפעמים גם בבוקר... הפועלים האלה, רובם ישראלים, שמאד אוהבים לצעוק אחד לשני: "דויד..."... "שמעון...." ב - 6 בבוקר. חשבתי לנסות עליהם את הפותח סתימות, אם על החתולים זה לא עבד, אולי על הפועלים זה יעבוד...
 
למעלה