ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.

מצב
הנושא נעול.

mucool2

New member

הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להתבכיין על כמה המדינה שלנו היא "עולם שלישי". מדינה שהיצוא שלה מתבסס על היי-טק, ש-7 האוניברסיטאות שלה נמצאות בין 500 המובילות בעולם (לשם השוואה - אף אוניברסיטה ערבית לא נכנסה ל-50 הגדולות!) ולפחות אחת מהן במאייה הראשונה (פלוס מוסד אקדמי טכנולוגי שנמצא בין 25 המובילים בעולם) היא מדינה מפותחת. זה שיש עוד מה לשפר (והרבה) עדיין לא אומר שמצבנו רע כל כך.
*תיקון - 50=>500
 

הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להתבכיין על כמה המדינה שלנו היא "עולם שלישי". מדינה שהיצוא שלה מתבסס על היי-טק, ש-7 האוניברסיטאות שלה נמצאות בין 500 המובילות בעולם (לשם השוואה - אף אוניברסיטה ערבית לא נכנסה ל-50 הגדולות!) ולפחות אחת מהן במאייה הראשונה (פלוס מוסד אקדמי טכנולוגי שנמצא בין 25 המובילים בעולם) היא מדינה מפותחת. זה שיש עוד מה לשפר (והרבה) עדיין לא אומר שמצבנו רע כל כך.
 

אוהד11

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
תומך בפעילותו של הח"כ למען חיזוק הקו
 

amit1270

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כמי שנפגש עם ח"כ שנלר לפני כשנה וחצי
(יחד עם urilei - קישור לדיווח על פגישתנו כאן), אני יכול להעיד שנראה שהוא מגלה הבנה רבה לנושא התחבורה הציבורית וחשיבותה וגם יודע לא מעט על מה שקורה בשטח. ולבועז - כל הכבוד על שהצלחת לרתום למאבקך (הצודק!) אנשים שאין לי ספק שביכולתם להזיז דברים.
 

קו 415

Active member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
שנלר באידיש זה = יותר מהר
לכן ח"כ שנלר רוצה לקצר את זמן הנסיעה בין י-ם לת"א.
 

urilei

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כל הכבוד לח"כ שנלר!
שלא מפסיק לנסות לשפר את התח"צ!
 
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
ח"כ שנלר ראוי לשבח
מעבר לעובדה ששנלר מעורה בענייני התח"צ, תכונה נדירה ביותר בקרב ח"כים, הרי שנכונותו לפעול למען התח"צ בכלל ולמען הקו בפרט, ראויה לשבח. אני מקווה גם, כי ח"כ שנלר ימשיך ויאבק למען שיפור התח"צ בארץ, גם לאחר עניין הקו לירושלים וכי זו תהיה הסנונית הראשונה של פעלו של הח"כ למען התח"צ בארץ. אני מאוד מקווה שהוא ינצל את הקרדיט הניתן לו, וכי מאבקו ייסע פרי, ולא יסתכם בתשובות התמוהות של מנכ"ל ר"י.
 
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
בועז על הדיווח והעדכון,
ובהחלט כל הכבוד לח"כ שנלר, מי יתן וכנסת ישראל תתמלא בח"כים שפועלים בדרכו.
 

bernuli

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.

זה טוב, מאחר ונראה שבדור (או דורות?) הקרובים, זו תהיה הרכבת היחידה שתגיע לירושליים...
 

down under

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כל הכבוד מכל עומק הלב לשניכם
לבועז לוי ולח"כ עתניאל שנלר על פועלם המבורך. המשיכו כך!
 

אורי404

New member
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כל הכבוד

כל הכבוד לבועז על הנעשה בשנים (אם אני לא טועה, כבר יותר משנתיים. איך הזמן עובר) לשיפור התחבורה הציבורית בכלל ושל תושבי בית שמש בפרט. כל הכבוד כמובן ל"כ שנלר. שנראה רק עתיד טוב יותר.
 
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כל הכבוד לח"כ....
וליתר העוסקים במלאכה.
 
ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.
כל הכבוד לבועז ול ח"כ שנלר על פעילותכם
המבורכת לקידום ולשיפור התחבורה הציבורית בארץ..
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה