ח"כ שנלר פועל לשיפור השירות בקו הרכבת לי-ם.
בכנס תחבורה, שנערך בבית שמש לפני מספר חודשים, הביע ח"כ עתניאל שנלר תמיכה בהפיכתו של קו הרכבת ת"א- בית שמש- ירושלים לקו נוסעים איכותי. כעת, לאחר שהעביר בהצלחה את חוק
תרומת האיברים החשוב, נפנה ח"כ שנלר לטפל בעניין קו הרכבת בפגישה שקיים עם מנכ"ל הרכבת, מר יצחק הראל. בפגישה, הזים מנכ"ל הרכבת את החששות מפני "ייבוש" עתידי של הקו לירושלים, ותיאר בפני ח"כ שנלר את תוכניתה של הרכבת לחיבור תחנת מלחה לתחנת בנייני האומה, זמן קצר לאחר פתיחתו של A1. ח"כ שנלר העלה בפני מנכ"ל הרכבת את הצעותיו לשיפור השירות בקו, ביניהן בקשה לביצוע בחינה מחודשת של ציוד הטילטינג בקו לירושלים. מנכ"ל הרכבת הפתיע כאשר דיווח לח"כ שנלר כי ר"י ביצעה לפני כשנתיים בדיקת כדאיות בעניין הטילטינג. עפ"י ר"י, הבדיקה לא העלתה כדאיות שכזו. למרות הבשורה הלא מעודדת שהגיעה מר"י הבטיח ח"כ שנלר להמשיך במאמציו לקידום ושיפור השירות בקו הרכבת של בית שמש. ברצוני להעביר את תודתי והערכתי הרבה לח"כ שנלר על מאמציו אלה ועל היותו שליח ציבור אמיתי בין רבים שאינם כאלה.