טאם טאם טאם... מצעד המכירות
|דיסק

Kettercat

New member
טאם טאם טאם... מצעד המכירות ../images/Emo220.gif../images/Emo220.gif|דיסק

So... איך הולך ל-Get Closer?
כנראה שהמצעדים וכל הסיקור התקשורתי בהחלט עוזרים - כי מסתמן שיפה מאוד: ב"מוסיקה נטו", הוא במקום השני במצעד המכירות (אחרי שלומי שבן) - http://www.musicaneto.com/Interface/mivzak.asp?news_id=3959 ב"דיסק קלאב" הוא במקום הראשון!
http://www.discclub.co.il
 
אני חושבת שזה האלבום הכי מדובר בחנויות ../images/Emo45.gif

נכנסת ל-"לטאוור רקורדס" בעיר שלי וכשראיתי את המצוקה שאליה נקלעו המוכרים ממש שמחתי מזה! (הם נראה לי קצת פחות, כי כל הזמן שואלים אותם "נו? הגיע? הגיע?"
) הם כבר בהזמנה השלישית (!!!) לאלבומים של גבע, יקירינו, והוא נחטף כמו לחמניות חמות! כל מקום, כל אתר, כל חור-באוזון בערך... "גבע אלון! אלבום חדש! עכשיו!"
אינספור ביקורות והשמעות... איזה כיף!
 

Kettercat

New member
וואי וואי וואי... לא להאמין שהגענו לרגע הזה!

מה השלב הבא? ספיישל גבע אלון ברוקדים עם כוכבים? קאבר לDays of Hunger באודישנים לכוכב נולד? "דוקוסלב גבע אלון" בהוט בידור ישראלי? אלבום השנה של גלגל"צ? never say never!
 
אין לדעת! והאמת שעוד הכל אפשרי במצב הנוכחי

הייתי בדיוק היום בירושלים במרכז העיר, כמה גיטריסטים התחילו לנגן גבע אלון. ישבתי שם לידם ולא הפסקתי לצפות בהם ולחייך! אחווה שלמה של אוהבי גבע אלון, זה כ"כ נחמד לראות את זה. מכירים כל שיר ושיר, כל תו, כל פריטה... אני חושבת שגבע הפך להיות אחד האמנים המשפיעים והמושמעים ביותר במוזיקה בישראל בקרב הרבה אמנים ואנשים בכלל.
 

ivis

New member
בחמישי ארכוש את הדיסק סופסוף!

לא היה זמן עד עכשיו
....
 
תתפלאו לגלות שבסופו של דבר עדיין גם לא רכשתי?

הייתה לי פאדיחה, עליה אני מבטיחה שאכפר בקרוב. הייתי אמורה לקנות כבר בשבוע שעבר אבל... זה קצת התפקשש. זה כ"כ מתסכל שכולם קנו כבר את האלבום של גבע ואני "לא, אל תגלו לי! רק עוד קצת ויהיה לי הדיסק!"
עוד לא אבדה תקוותנו!
 
למעלה