טוב.. אז אחרי שנרגעתן מהשערוריה הקודמת

שירהד1

Member
מנהל
בכיתה א'?!

אגב, אני גם נגד השיטה של ההכתבות בכיתה ב'....זוהי שיטה ארכאית, שלא ממש מוכיחה את עצמה, אלא אם כן ממשיכים אחרי ההכתבה להשתמש במילים ולתת משימות מסוגים שונים הקשורות במילים, ועובדים מה שנקרא בצורה ספירלית וחזרתית.
ככה סתם לתת ללמוד להכתבות- בעיניי זה מיושן ולא משיג את המטרה.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

kramerkaren

New member
מה שהיא!

אוי ואבוי. לא. ממש לא.
(מצד שני, להגיד שלא היה גורם לי לאושר אם הם היו מתקדמים קצת יותר מהר? אני מתוסכלת מהאיטיות והבת שלי מתחרפנת מזה).
 
כתה א?

עדיין לא התחיל. אצל הבן שלי כשהיה ב-א זה התחיל בערך מאמצע השנה-5 מילים ובהדרגה עלו ל-10 עד סוף השנה
 
כן!! כיתה א!

מאד מוזר לי שאנחנו מתקדמים ככה
וההכתבה תהיה על 10 מילים
המורה ביקשה שנלמד איתם
 

יהלום29

New member
מה זה הבית ספר הזה?

אצלנו הכל ממש רגוע. לומדים לאט לאט.. (יותר מדי לאט)
הם כן כותבים סיפורים למשל אבל ממש לא הכתבות
 
רגיל ביותר

אצלך בכיתה א כותבים סיפורים?...
 

יהלום29

New member
יש להם אפשרות לצייר או לכתוב

לא יודעת באיזה הקשר זה היה , אבל באתי לכתה והמורה הראתה לי סיפור שהבת שלי כתבה על חלזון..
אבל כאמור הם ממש לא מתקדמים. בקושי עברו על 3-4 צלילים. הילדים שלי פשוט קלטו את זה כבר בשלב הגן..
 

Lady D 24

New member
אצלנו התחילו רק השבוע.

ביום שישי שלחה רשימה של 5 מילים, שמתוכן 3 הוא ידע כבר- כי הם טחנו את המילים האלה. ואתמול היא בחנה אותם עליהם.
 
בוודאי , שש שבע מילים . למזלי הוא ממש טוב אז לא צריך

ללמד אותו הרבה , הוא קלט את החומר היטב . הם בכלל רצים מהר , כבר כמעט באמצע חוברת שנייה בחשבון , המון דפי עבודה , אנגלית ... לא זכור לי מהאחיות שלו קצב כזה
 
למעלה