טוב, אז גם אני חדש פה...

צנובר

New member
טוב, אז גם אני חדש פה...

וכמו שאתם יכולים לראות בכרטיס שלי, אני בערך פי שתיים מהגיל הממוצע כאן, ואולי אפילו כמעט פי 3 (היי i D a N 16), אבל לאהבה למוסיקה הרי אין גיל, ולכן החלטתי להצטרף, ומקווה שתקבלו אותי ביניכם. לפני שנה וחצי נסעתי לחופשת סקי בשוויץ. בזמן הטיסה עשיתי מה שאני תמיד עושה בטיסות אל-על, מקשיב לערוץ מוסיקת פופ ישראלי. (הם מחליפים שם את השירים אחת לחודש-חודשיים). פתאום שמעתי שיר שלא הכרתי ותפס לי חזק את האוזן. חיכית סיבוב שלם של כל השירים כדי שיחזור השיר ההוא שנורא ריגש אותי. בינתיים הבטתי בחוברת וראיתי שלשיר קוראים "אל האור" ושר אותו זמר שאף פעם לא שמעתי עליו - יוסי אזולאי. כמובן שבטיסה חזרה חיכית לשמוע שוב את השיר, ורק כשהייתי בבית התחלתי להתענין ולחפש עוד שירים של יוסי. ככה הגעתי אל "אמא" הדואט שלו עם שלומי שבת. ו... כן, גם אני טיפה התאכזבתי בקדם, ואמרתי לעצמי שבטח זה שיוסי היה חולה השפיע עליו (ובהזדמנות זאת בהצלחה לשירי מימון בארוויזיון) ודווקא בשיר המשותף בסוף אני חושב שיוסי נתן קטע מצוין. זהו, לסיום אני מאחל שיהיה פורום מוצלח, אני לא בטוח שאהיה פה כל יום, אבל אפוץ לבקר מדי פעם, וכמוכם מחכה לדיסק השני, וליוסי שיהיה בהצלחה. צנובר
 
איזה סיפור יפה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo152.gif../images/Emo41.gif

ברוך הבא! שינוי קצת מרענן...הייתי אומר,מבחינת גיל הגולשים...
צנובר! תודה שנכנסת אלינו, אני בטוח שיש עוד עשרות אנשים כמוך, בגילך,שמתים על יוסי ואוהבים את המוסיקה שלו...
למוסיקה הרי אין גיל...! בקשר לשיר...מסכים איתך, אחד השירים היפים שתמיד כיף לשמוע שוב ושוב. אני מאוד שמח שאתה איתנו בפורום, כמובן מצפה שתיכנס מתי שתוכל... אריאל - מנהל הפורום.
חג עצמאות שמח לכולם!
 

orianush

New member
נצל"ש../images/Emo70.gif

העתקתי לכם את הפדיחה של יוסי מתוך Eonline איזה מצחיקול חח
הפדיחה של הזמר יוסי אזולאי: "אני גדלתי בגבעת זאב, ליד ירושלים ובצבא הייתי בצוות הווי בקו"ם. מתוך שמונה חברה שישה גרו באזור תל אביב וכשבאתי לבקר בעיר הגדולה היה לי הלם תרבות מאוד מצחיק. ישבנו לאכול ב'אפרופו' ועל השולחן יש את המכשיר שלוחצים עליו בשביל לקרוא למלצרית. אני הייתי בטוח שזה מלחייה חשמלית או משהו כזה וכל הזמן לחצתי על הכפתורים כי חשבתי שזה מלחייה חכמה כזאת. כולם צחקו עלי וקראו לי 'ילד השמורה'. המלצרית כל הזמן באה לשולחן ולא הבינה מאיפה באתי לה עם הבורות הזאת".
 

i D a N 16

New member
היי צנובר../images/Emo13.gif

האמת שאני עוד שבוע וחצי בן 17
הסיפור ממש יפה,וכיף לראות שגם אנשים בגילך מעריכים את יוסי. אתה מוזמן להצטרף אלינו,ברוך הבא
 
למעלה