טוב אני חייב לספר משהו...

טוב אני חייב לספר משהו...

לאחרונה התחלתי איזה דבר מה עיסקי חדש. שלושה חודשים שאני רק נתקל בתקלות בלבד,אין שבוע ללא תקלות שפשוט עוצרות אותי מלהמשיך ולצמוח ובמקום זה רק מפסיד כל הזמן. כמה חבר'ה אמרו שיש עליי עין רעה. האם באמת קיימת "עין רעה" ? מה זה בכלל ? ומה הקמיעים לנושא הזה ? האם חמסה ? שן שום ? חוט אדום ? עין כחולה ? מה ???
 

רסקול

New member
כל ההצעות הן בדיעבד

אם יש עליך עין הרע, אתה צריך לברר למי היה חשוב לשים לך את הקללה הזו. אם אין לך התמחות בהסרת קללות וכישופים, תכין כמה ג'ובות בצד, יש מכשפות טובות שמתמחות בענינים האלה. אם אתה מעוניין לחסוך כסף, תבדוק את המיזם שלך היטב, תמצא היכן התקלות קורות, מה הסיבות שהן קורות ותתקן אותן. בהצלחה
עליך
 

בר

New member
לפעמים...

תקלות הן חלק מהחיים שלנו. אבל האם זה יכול לקרות בתדירות כל כך גבוהה ? האם בכלל יש דבר שכזה "עין הרע" ?
 

רסקול

New member
אתה שואל אותי?

תראה, ההתמחות שלי באוניברסיטה היא לימודי דת, במיוחד מאגיה, קבלה ודברים מהסוג הזה. אני מאמין שאדם שמאמין בעין הרע יתקיים בו עין הרע, זו כמו נבואה המגשימה את עצמה. אני גם מאמין שאנשים בוחרים את המסננות הראציונאליות שלהם [יכולות להיות לא ראציונאליות בעיניי], ובמסננות האלה יש מקום, כנראה גם לעין הרע. בכלל, דיונים אונטולוגיים בסמלים בעייתיים מעצם טבעם.
 

shira amsalem

New member
במחילה,

בס"ד. על ההדחפות לפורום. 'בלב ליבו של הקושי,שוכנת ההזדמנות'. אני באמת חושבת שאולי אולי אולי יש עליך עין הרע,אבל אתה צריך להאמין בעצמך, בסיבות של המיזם הזה,בכמה הוא מועיל לעולם ולראות בקושי אתגר. <הידעת שבסינית (נראה לי) המילה 'אתגר' בנויה מ'קושי' ו'הזדמנות'?> בהצלחה.
 
לגבי עין רעה

מיסטיקן אמר שיש עלי עין רעה, ואמר לי שמה שאני צריכה לעשות זה להיות הרבה בטבע ולנסות לחשוב מי יכולה להיות זו שעשתה לי את העין הרעה (הוא אמר שב-99% מהמקרים אלו נשים שסובלות מקנאה וצרות עין), ולחשוב עליהן מחשבות טובות ולברך אותן. אני לא ממש מאמינה בזה דרך אגב...
 
למעלה