טוב, אני לא מצליחה לישון אז אתם חייבים

s123123

New member
טוב, אני לא מצליחה לישון אז אתם חייבים


לעזור לי... שואלת שוב..לאחר ברור פרטים פרוייקט בפתח תקווה באזור הדר גנים. דירת 4.5 חדרים. גודל: 125 מ"ר כולל ממ"ד, 19 מ"ר מרפסת. דירות 4 חדרים בבניין: 110 מ"ר דירות 5 חדרים בבניין: 128 מ"ר כל ההבדל הינו 3 מ"ר שבאים לידי בדיוק בגודל חצי החדר. מבחינת לסגור אחכ חדר? בעייתי כיוון שהחדר קטן וגודל 2.5*2.2 בערך. למה לא נבנתה כ- 5 חדרים? זו קומה ראשונה ואי אפשר בגלל הלובי או משהו כזה. אם הקבלן היה יכול היה בונה כ 5 חדרים. עכשיו, אני רוצה את הדירה הזאת כי אני רוצה קומה ראשונה. אחרת הייתי מעדיפה 5 חדרים. 5 חדרים יש רק בקומה 4 ומעלה. אבל יש לי פחד גבהים. אני מאוד רוצה בבניין הזה כי זה חדש ויש לי פרוטקציה עם הקבלן ואקבל הרבה דברים מעבר. ההצעה המקורית היתה 1.420 ש"ח. כיום המחיר שאני יכולה לקבל על הדירה הוא בין 1.250 ל 1.300 המחיר זול מבחינתי. בעיה נוספת שזה קרוב לכביש ומהצד של המרפסת בונים בית ספר. אני יודעת שאני קרצייה, אבל מה אתם אומרים?
 
מיקום מיקום מיקום

אם זה ליד כביש ובית ספר מצד שני, זה פגיעה באיכות הדיור, רעש,פיח, זיהום אויר, ואור חזק מהרחוב כל הלילה. גם יכול להיות בעיה במכירה בעתיד. אבל בסופו של דבר העניין הוא תמיד במחיר.
 

ron249

New member
קחי בחשבון שקומה 1 תמיד פחות מבוקשת ומתומחרת

נמוך יותר באופן משמעותי, רצוי קומה 2 ומעלה, גם מתוך התייחסות למכירה עתידית וגם מבחינת איכות חיים , לא סתם המחיר עולה בכל קומה.
 
למעלה