טוב, בואו נשרשר פה את הזוגות שאתם

Girly Girl

New member
טוב, בואו נשרשר פה את הזוגות שאתם

--רוצים שיהיו בסדרה. אז הנה שלי: מלוצ´י וצ´ן (למרות שאני מעדיפה לראות את עצמי במקום צ´ן..
) בנטון וקליאו. מה לעשות. אליזבת ומארק אבי וקרטר (איכס לוקה איכסססס) לוקה והאלה (חחחח האפרו אמריקנית השמנמנה שהיא בראש האחיות) ו.. אם שכחתי מישו.. תגידו לי ~גירלי
גירל~
 

מיכל ק

New member
הממממ

אבי וקרטר (למה לוקה איכס?) אליזבט ומארק דאג וקרול (נוסטלגיה)
 

Girly Girl

New member
זה אליזבת למרות שאפשר לרשום גם

אליזבט. אבל זה פחות נהוג. ד"ר וויבר+ד"ר רומנו? לפי דעתי- ממש לא מסתדר. מי שרוצה לדעת אליזבת ורומנו יצאו (בעתיד)!
 

mgirl

New member
קארבי רולז!

קרטר ואבי No Doubt!!! קארבי רווווולז! וגם ג´ינג מיי ומלוצ´י (שניהם התפטרו... אהההה!)
 

Gloria_Nathan

New member
אני לא זוכרת מי אמרה את זה...

אבל מישהי פה החליטה שהיא צריכה להיות מלוצ´יית. אז אני צריכה להיות קרטרית! אני רוצה עם קרטר קצת עם אבי, אחרי זה קצת גם דב, אחרי שיחזירו את לוסי לחיים אז קצת עם לוסי ובסוף כמובן איתי! גם צ´ן ודב זה בהחלט יכול להיות מתוק, ומארק ואליזבת´ הם חמודים... אבל אין לי ממש זוג או זוגות מועדפים. כנראה שאני לא רואה את הסדרה מלא זמן. אבל אם אני חייבת לבחור בין קארבי לג´ינטר- נראה לי שאני מעדיפה שאבי וקרטר ישארו על הגבול ושיהיה להם את ה-banter החמוד הזה ושקרטר יהיה עם דב.
 
הנה שלי

הזוגות שאני רוצה שיהיו ובטח לא יקרו... מארק ואליזבת נפרדים!!! מארק עובר לסוזן ואליזבת מתנחמת בזרועותיו של ד"ר רומנו!!!!! דאג וקרול - הזוג שהכי אהבתי בזמנו... לגבי קרטר, כבר ציינתי שרציתי נורא לראות אותו אם אני דל אמיקו, אבל מכיוון שהיא עזבה שילך ל... את צ´ן לא אהבתי מההתחלה ואבי נחמדה אבל נראית לי קצת מבוגרת בשבילו, לא יודעת... מתי מגיעה מתמחה חדשה???? שלמונזה
 
יפית אל תעצבני אותי!!!

מארק ואליזבת לא נפרדים! הם הזוכ האהוב עלי!!! על כל השאר אני מוכנה להתפשר. אפשר למצוא בן זוג לרומנו? לא טוב היות האדם לבדו! אבי- קרטר ולמי אכפת מפיטר?
 

Girly Girl

New member
מלוצ´נית.. וזאת הייתי אני..

חח.. ד"א אני רואה את הבית הלבן, וזה סידרה י-פ-ה מאוד! מלוצ´י+צ´ן FoReVeR!
 

~*~gaL

New member
הזוגות שלי..

קרטר ואבי, קרטר ואבי, קרטר ואבי, קרטר ואבי!!! ***ג´ן - בע! אני כועסת!*** הממ.. ודאג וקרול, ומארק ואליזבת´, ופיטר וקליאו. ואם לא הייתה אבי, אז קרטר עם אנה. ואם לא הייתה אנה, אז קרטר עם מגי. ודייב ורנדי.
 

guy15

New member
לא מוגזם?

אתם לא חושבים שיש יותר מדי זוגות באי.אר? זו אמורה להיות דרמה רצינית, וזה גורם לסדרה להראות כמו אופרת סבון. קרול יצאה עם דאג, אז הוא עזב אותה, היא יצאה עם לוקה, אז היא חזרה לדאג, אז לוקה התחיל לצאת עם אבי, למרות שבעצם היא אמורה לצאת עם קרטר, ופיטר יצא עם אליזבת´, אבל אז הם נפרדו, אליזבת´ התחתנה עם מארק, ופיטר התחיל לצאת עם קליאו. זה יותר מדי זוגות, זה מוריד מהאמינות של הסדרה.
 

~*~gaL

New member
כשאתה עובד בכזה מקום,

דיי קשה למצוא אהבה במקום אחר :) אתה מבלה שם כ"כ הרבה זמן, וכשאתה מגיע הביתה אתה רק רוצה לישון.. ועוד כשהרופאים כאלו יפים, עם אישיות מדהימה (רובם), איך אפשר שלא להיות ביחד איתם?..
 
למעלה