טוב לדעת שיש לסינים בית

נעמי67

New member
טוב לדעת שיש לסינים בית

שלום לכם , סטודנטית שנה א' ברפואה סינית. קיבלתי לחופשת פסח עבודה: לעשות תרשים של הקשרים על איברי ה-YIN על כל ההקשרים וההיבטים. האם יש למישהו רעיון איך לעשות כזה דבר מבלי שיהיו לי מליון חצים ? מודה לכם מראש ומאחלת לכם הצלחה רבה בפורום.
 

RanLoel

New member
ברוכים הבאים לבית של הסינים ../images/Emo82.gif

שלום נעמי67, קשה להבין מהשאלה שלך למה בדיוק את מתכוונת. הקשרים לפתולוגיות, לסימפטומים, לסינדרומים, לרגשות, לאנרגיות, לאנרגיות עמוקות, לשכבות, לאלמנטים, לשעון, להופכי בשעון.... יש אינסוף הקשרים ברפואה הסינית. אולי פשוט תעשי טבלה. ככה לא יהיו מיליון חצים
ותודה על הברכות, רן
 

נעמי67

New member
ההקשרים הם בין איברי הזאנג

בהילקח בחשבון :ייצור הצי', דם, נוזלי גוף ו-5 האלמנטים. אשמח לדעת באם יש לך / לכם רעיון לעבודה כזאת.
 
תלוי בכמה את רוצה להשקיע ../images/Emo13.gif

אפשר, אם בא לך להיות יצירתית ויש לך זמן עודף, לכתוב חמשירים על היחסים. אפשרות אחרת היא לציין זוג, ולכתוב את מה שצריך עליהם בהיבטים שציינת. אפשר לנסות לצייר את היחסים ביניהם אם את ארטיסטית שכזו. איזה רעיון היה לך חוץ מחיצים?
 

נעמי67

New member
WOW מדהים

הבוקר בדרכי לקניות התחלתי לחרוז שיר על "הלב" ואז אמרתי לעצמי וואלה אולי תכתבי חמשירים על האיברים וההקשרים. עכשיו את כותבת לי את הרעיון ואני אומרת לעצמי : זה אישור למה שחשבתי!!! לעשות את מעגל חמשת האלמנטים ולהלביש עליו את כל ההקשרים זה יוצא ממש מסובך. יש כל כך הרבה אינפורמציה להכניס ... אתם ממש מקסימים . תודה על התייחסותכם המהירה. שבת שלום.
 

RanLoel

New member
רעיון נוסף

אם מדובר על הקשרי איברי היין בינם לבין עצמם, את יכולה לנסות להלביש את התפקודים על מערכות שאת מכירה כמו משרד לדוגמא. זה גם הופך את העניין לפשוט וגם יוצא נורא מצחיק. אני זוכר שעשינו משהו דומה בשיעור של שחר שם טוב והשוונו את תפקודי האיברים לקבוצת כדורגל. הבעלים של הקבוצה בתפקיד הלב, המאמן בתפקיד הכבד לוקח ההחלטות בשטח, הריאות בתפקיד הקהל המכתיב את קצב המשחק וכו' וכו'. סתם רעיון.
 
למעלה