טוב נו יאלה בדיחה שניה לשבת.. :p

ChatTV7

New member
טוב נו יאלה בדיחה שניה לשבת.. :p

2 רוסיות ואתיופית אחת נמצאות לפני לידה נמצאות במיטות בית החולים...הרוסיה הראשונה יולדת תינוק וישר על המקום חונקת אותו למוות ! התינו'ק עולה לשמיים בוכה לאלוהים : " אלוהים שבשמיים אנא ממך תעזור לי עוד לו ילדו אותי וכבר רצחו אותי ולא ראיתי עולם בכלל :( אלוהים ענה לו : "טוב חמודי קח כנפיים ולך תיהיה מלאך " הרוסייה השניה יולדת את תינוקה וגם היא חונקת אותו למוות.. התינו'ק הרוסי עולה לשמיים ובוכה לאלוהים : " אלוהים שבשמיים אנא עזור לי , עוד לו הולידו אותי כבר רצחו אותי ,בבקשה זה לא פייר לא ראיתי עולם אלוהים ענה לו : "טוב חמודי הנה לך קח כנפיים לך תיהיה מלאך " האתיופית מיילדת את תינוקה וגם היא חונקת אותו למוות..! התינו'ק עולה למעלה לשמיים ובוכה לאלוהים : " אלוהים שבשמיים אנא עזור לי , רק ילדו אותי וכבר רצחו אותי לא ראיתי עולה , לא עשיתי עדיין כלום בחיי , זה לא פייר בבקשה אלוהים"... אלוהים ענה לו : "נו טוב טוב הנה לך קח כנפיים לך תיהיה עורב...
מקווה שאהבתם שבת שלום לכולם...
שלכם.....צאטט >>>7
 

blue storm

New member
קבעלו עוד בדיחה....

3 נשים יושבות בבית קפה ומתלוננות על הבעלים שלהן שהם לא עושים כלום בבית וסכמו בינהן שהן מלמדות את הבעלים לנקות לבשל ולקפל כביסה.... 3 הנשים נפגשו אחרי שבועיים בבית הקפה ומספרות מה היה עם הבעלים הרוסיה אומרת שמעו הבעל שלי ניקה את הבית עשה לי ולילדים אוכל וקיפל כביסה הכל במסודר בארון הפולניה אומרת הבעל שלי היה מלאך ארוחה רומנטית הבריק פשוט הכל נוצץ איך שהוא ניקה והכביסה מסודרת ומגוהצת פשוט מושלם המרוקאית אומרת בעלי זוזו ביום הראשון לא ראיתי אותו וביום השני גם לא ראיתי אותו וביום השלישי ראיתו אותו קצת שהנפיחות ירדה לי מהעיניים :)
 

ChatTV7

New member
יאאלה נילך על עוד בדיחה :p

"אחד נוסע לירושליים ולא מוצא חניה בשיא היאוש הוא מרים את הראש לשמיים.ואומר לאלוהים.: "אלוהים אם אני מוצא חניה אני מתחיל לשמור על חגי ישראל , לאכול כשר ולשמור שבת " פתאום הוא רואה חניה מול הפנים. הוא מרים את הראש לשמיים ואומר לאלוהים : "טוב...לא משנה...הסתדרתי לבד... "
 

ChatTV7

New member
ועכשיו חידה לכולם :)

אני בצורת איבר גוף.. אני עשוי מגומי... ואני מלאכותי.. מי אני ... רדו למטה יש תשובה.. תשובה : האף של מייקל ג'קסון!!1
 
אהבתי../images/Emo6.gif

חחרררררררררררייייייייייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף בייייייווווווווותתתתררררררררררר
 

nice4you

New member
נו בשבילכם עוד בדיחה ..:)

זוג צעיר שזה אתה יתחתן מגיע לביקור אצל זוג חברים וותיקים. שתי הנשים הולכות למטבח ואילו הגברים נשארים בסלון בכדי לפטפט. "שמע" אומר אחד מהם , "לפני יומיים ההינו במסעדה מצויינת". "באמת?" שואל הגבר המארח, "איך קוראים למסעדה ? " הצעיר מהרהר איזה דקה ואז שואל "איך קוראים לפרח שאתה נותן לבחורה בפגישה הראשונה? " "כלנית ?" משיב לו המארח , "לא לא האחר " "רקפת ?" ניסה שוב המארח. "נו לא -זה אדום כזה " "אהה, ורד, " "בינגו ! " אומר הבחור וצועק לכיוון המטבח : "ורד מותק ,איך קוראים למסעדה שההינו בה לפני יומיים ? "
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי!!! מאוד!!
 
למעלה