טוב, נתחיל בשאלה הפשוטה

bralon

New member
טוב, נתחיל בשאלה הפשוטה

במה נובל יותר טובה ממתחרותיה (מייקרוסופט, לינוקס, יוניקס, macos)? והאם המערכת מחולקת לשתי גרסאות: לעסקים, לציבור הפרטי?
 
מזל"ט, איש ../images/Emo140.gif, ואגב, לגבי שאלתך..

נובל אינה מערכת הפעלה - היא מעיין תוכנה לניהול רשת שיושבת על שרת. בד"כ משתמשים בה לרשתות כבדות יותר ומתוחכמות יותר מהחיבור המסכן של חלונות ולכן לא שייך בכלל לעשות לה גירסא ביתית... תקנוני אם אני טועה
 

amni

New member
(נסיון עם דפדפן מוזילה) תחכום ?

ככל הזכור לי נובל היא תוכנת רשת שמרתת קונצפציות ישנות משנות השבעים והיא נדחקה לפינה מאחר ולא יכלה לשרת את מגוון הקונצפציות החדישות של רשת ווינדוס. אפשר לטעון כנגד ווינדוס שהיא לא יציבה, אבל היא אינה מסכנה בכלל. מה יש לנובל להציע בקטע של העברת מולטימדיה דרך רשתות ? כנראה שום דבר, מקסימום קצת גרפיקה וקצת קול. ווינדוס אינה מסתפקת ברשת שמעבירה רק טקסטים או קבצים (הקונצפציה של שנות השבעים).
 

dadi99

New member
במה שונה נובל ממתחרותיה ?

נובל הינה מערכת שנועדה לארגונים קטנים בינוניים וקטנים כאחד. יתרונותיה הנוספים חוץ מיציבותה הם הכלים שהיא מספקת(שניים מיני רבים): Zenworks ו- Remote Managment שני כלים אלה מספקים פתרונות ניהול מלא של סביבת המשתמש כמו: התקנת תוכנות אצל המשתמשים בצורה אוטומטית בעת הכניסה לרשת. טיפול בתקלות משתמשים ללא צורך בהגעה פיזית (גרסה משוכללת של תוכנות מסוג זה). זה היה תיאור קצרצר של יתרונות המערכת .. Eldado
 

nando

New member
ארגונים קטנים כמו.... החברה של

איזנברג הפרושה על כל הגלובוס למשל....
 

jeblesh

New member
זה שונה?????

גם ווינדווס גם כול גירסת UNIX כולל את linux מציעה שרותים קעילה לא מבין איפה היתרון עגב מה בנוגעה ליציבות ולמודולריות של המערחת ???
 

darkstar

New member
רשת שמבוססת על שרת לינוקס

משתינה גם על נובל וגם על וינדוס ביחד
 

bercko21

New member
אל תדבר שטויות.

נובל היא מין שילוב של היציבות של לינוקס (יותר נכון יוניקס, נובל היא מבוססת יוניקס) וקלות ההפעלה והכלים הנוחים של Windows. עם כל הכבוד ללינוקס, נובל קצת יותר מוצלחת בתחום.
 
למעלה