טוב סיכום בקצרה לגבי מה שקורה

2המרפא

New member
טוב סיכום בקצרה לגבי מה שקורה

האמריקאים סגרו את הגישה לשחקנים שלהם לפול טילט, סטארס, UB. האתרים הואשמו בהלבנת הון, מרמה זיוף ושוחד של מילארדים. מעתה שחקנים מארצות הברית לא יכולים יותר להתקרב לאתרים. אם המצב הזה ימשך מאוד יכול להיות שזה סופו של הפוקר אונליין, בלי הכסף האמריקאי אני לא רואה את העסק מחזיק יותר מדי זמן. מאוד מעניין לאן זה ילך אבל לכרגע זה לא נראה טוב. האמת שזה היה ברור שזה עניין של זמן עד שזה יקרה.
 

Shaycus

New member
מה דיוק הסיפור?

איך הלבינו כספים? מי הלבין אותם, הבעלים של האתרים או יוזרים? למה חוסמים רק את האמריקאים?
 

FrecCo

Member
אני רק לא מבין למה אני לא יכול לשחק

חשבתי שמגבילים רק את האמריקאים (גם באתרי החדשות מצטטים את בעלי האתרים אומרים שבשביל שאר העולם business as usual) בכל זאת פולטילט מת..
 

AmitNHB

New member
אני משחק ב FT בזה הרגע. יכול להיות שרק לא

נותנים להפקיד ?
 

AmitNHB

New member
זה קרה לי גם פעם או פעמיים אבל בסוף הצליח.

תנסה להוריד את התכנה מהאתר. אגב, זו ההודעה שקיבלתי כרגע כאשר התחברתי.
 

AmitNHB

New member
כמה ימים, מקסימום שבועות והכל יחזור לקדמותו

בעצם אני משחק עכשיו ב FT ורואה 50,000 שחקנים פלוס אז אולי זה כבר חזר.
 

2המרפא

New member
יום שבת בלילה יש מעל 120K כשהרוב אמריקאים

50 אלף זה כלום בשביל שבת בFT. הם גם יצאו בהודעה שהם יוצאים מהשוק בארה"ב ביחד עם סטארסת הם גם ביטלו את הONYX CUP.
 

AmitNHB

New member
סבבה. לדעתי, זה רק עניין של זמן עד שיבוא

מישהו אחר וימלא את החלל. היה אותו סיפור עם פארטי פוקר ב 2006, לא ?
 

2המרפא

New member
לא ממש לא

ב2006 יצא חוק הUGIEA שאוסר הימורים ברשת. פארטי פוקר יצאו מיד פול טילט, סטארס וUB ציפצפו והמשיכו לעבוד עד שהחוק הופעל ביום שישי.
 

AmitNHB

New member
../images/Emo6.gif אז מה לא בזה ../images/Emo35.gif הפואנטה שלי היא שבזמנו

PP היו האתר הגדול בעולם וב 2006 הם קיבלו החלטה לצאת מהשוק האמריקאי בשביל לא להסתבך עם הממשל שם מתוך מחשבה שגם בלי השחקנים האמריקאים הם עדין יכולים לגרוף רווחים נאים. לאחר מכן הגיעו שני אתרים שהיו אז קטנים, FT ן PS והשתלטו על השוק וכעת שהממשל בארה"ב העלה מדרגה, הם מקבלים את אותה ההחלטה ש PP קיבלו ב 2006, אבל מה ימנע מהאתרים הקטנים של היום לפתוח שעריהם לשחקנים האמריקאים ? זה לא שהממשל בארה"ב באמת יכול למנוע מאנשים פרטיים לשחק או שהוא יכול לפעול נגד מפעילים שיושבים הרחק הרחק מחוץ לתחום השיפוט של ארה"ב. זה רק עניין של זמן...
 

2המרפא

New member
עובדה שהוא כן יכול

הוא סגר דומיינים ללקוחות מארה"ב, הוא נכנס להאשמות פליליות מאוד חמורות, וכמו כן מבקש הסגרות מהרשויות חוק של בעלי האתרים שלא נמצאים בארה"ב
 

AmitNHB

New member
זה בגלל ש FT ו PS היו "חמדנים" . היו להם המון

קשריים עסקיים בארה"ב. רק מ MMA אנחנו יודעים את זה
כמובן שאם מישהו מהבכירים רצה לדרוך על אדמת ארה"ב או על מדינה שיש להם איתה הסכמי הסגרה, הוא בבעיה רצינית. אני לא אומר שהם לא יכולים לפעול בכלל. בכ"ז ממשלת ארה"ב אבל זו כמו המלחמה בהורדות קבצים פיראטיות. סוגרים משהו אחד, אחרי חודש מגיע משהו אחר. אם תקים מחר אתר ברוסיה, אין לממשל ארה"ב דרך אפקטיבית להוריד אותך. כמובן שהפקדת כסף תיהיה בעיה רצינית, אבל לא משהו בלתי פתיר.
 

Barricade

New member
כנראה שלא...

Hello, Thank you for contacting Full Tilt Poker Support. Unfortunately, we cannot process check withdrawals for customers in your country at the moment. Please try an alternative method. The Withdrawal screen in the "Cashier" window allows you to view all of your available withdrawal options. These options are based on your transaction history. For your security, we can only process withdrawals to a payment processor account once it's been used to make a successful deposit on our site. Once you've deposited with a new payment processor, it will appear as a withdrawal option. Feel free to check out the Frequently Asked Questions (FAQ) section of our website to see answers to a variety of commonly asked questions: http://www.fulltiltpoker.com/about-faq If there's anything else we can help you with, please let us know. We're always happy to help. Regards, Christos Full Tilt Poker Support
 

AmitNHB

New member
אני לא מתמצא מספיק אבל זה לא היה כך גם לפני

שבוע, כלומר בשביל למשוך כסף היית צריך לבצע העברה בנקאית מסודרת ולספק להם proof of identity וכו ? ממה שהבנתי ימי הצ'קים כבר מזמן עברו מן העולם בכל הנוגע למשיכת כסף מאתרי פוקר.
 

Barricade

New member
איזה העברה בנקאית בראש שלך

לישראלים יש 3 דרכים - צ'קים, webmoney או מכירה.
 
למעלה