טוב, עזרה! טיפה מסובך. נסו לעקוב

morush1004

New member
טוב, עזרה! טיפה מסובך. נסו לעקוב

סיימתי בצפר ואני כבר בצבא יותר מחצי שנה. בכיתה איתי היה מישהו בשם חיים. הוא הסתובב הרבה עם החבורה שהייתי בה, המון. ותמיד הרגשתי שהוא כמו "חברה טובה". עד שלפני כמה חודשים הוא בא אליי ביציאה שהוא מרגיש משו לחברה הכי טובה שלי. היא דיברה איתי כמה ימים לפני על זה שהיא חושבת שהוא מרגיש אליה משו ושאם זה נכון היא תתאבד כי היא פשוט אוהבת אותו ממש אבל כמו אח. מסוג האנשים שאתה לא יכול להרשות לעצמך לאבד. בינתיים משו התפתח בינה לבין מישהו אחר (חבר של חיים). חיים ניגש אליי וביקש את העצה שלי לגבי אותה חברה. אני שידעתי על המצב עם החבר והחברה ובגלל שאני ממש אוהבת את חיים מיהרתי להגיד לו שאברר לו את העניין בלי שהחברה תדע על כך. אבל זה היה בלתי אפשרי. היא רצתה מישהו אחר וחיים לא היה מודע לעניין שהיא יודעת על איך הוא מרגיש אליה.

עכשיו אני רוצה לחזור כמה חודשים אחורה, לפני שהוא סיפר לי על החברה הזאת. היה דיבור פעם של שלושתנו (אני, חברה שלי וחיים) על כמה שלא נוח לו לשבת לבד עם בנות, מבחינת פגישה של אחד על אחד. ואני וחברה שלי אמרנו שזה שטויות ושאין לו מה להיות מובך. מפה לשם השיחה התמקדה ביחסים בין גברים לנשים.
אני התגייסתי וחיים התגייס ושמרנו על קשר. עד לפני הגיוס הקשר התהדק. היינו מדברים הרבה. יוצאים (כל החבורה) אז הייתי גם רואה אותו הרבה.
אחרי שהתגייסתי ואחרי שחיים התגייס היה ריב בין חיים לכמה בנות מהחבורה שהיינו מסתובבים איתה. והוא ואני דיברנו מעל שעה בטלפון והוא ממש נפתח בפני שם. זה קירב ביננו. לפתע היינו יכולים להתקשר אחד לשני ולדבר חצי שעה בלי למצמץ בפלאפון. היינו נפגשים (לבד!) ומדברים על הצבא ועל מה עובר על כל אחד מאיתנו שם. אותי זה שימח ממש שנפגשנו לבד כי זה אומר שהמחסום שהוא הרגיש עם בנות סוג של עבר. הוא הרגיש בנוח להיפגש איתי לבד.

העניין הוא שהתקרבנו אבל ברגע שסיפר לי על ה"קראש" שיש לו על חברה שלי הפכנו להרבה אבל הרבה יותר קרובים! התחלנו לדבר כמעט כל יום. שוב היינו המון מדברים בפלאפון ואפילו יוצאים לבד למקומות. ולא מקומות כמו גינה (כמו שהיה לפני) אלא ממש: לסנוקר או מסעדה וכאלה.
אפילו הייתה לו הנחה לאיזה מסעדה והוא שאל אותי אם אני רוצה לבוא איתו. אמרתי לו כן והלכנו (בדיעבד גיליתי אחר כך שאחרי שהוא הזמין אותי הוא הזמין גם את החברה שלי שהוא רוצה).

בעיקרון הוא עדיין רוצה את חברה שלי אבל יש לה חבר והחבר שלה הוא החבר של חיים. קשה לו עם זה והוא כל הזמן אומר שברגע שיהיה לו משיהי חדשה בחיים זה יעבור לו אבל שזה פשוט לא קורה.
אנחנו מדברים על בסיס יומיומי ונפגשים כמעט כל יום בבסיס (מתאמים הפסקות וכאלה). הולכים אחרי הצבא לפעמים לקניון ויושבים לאכול. בקיצור נראה לי שהבנתם.

העניין הוא שאני מתחילה לחשוב עליו כעל יותר מידיד ממש טוב אבל הוא עדיין בקטע של חברה שלי (או לפחות זה מה שהוא אורמ כי חברה שלי אומרת שלפני היא הרגישה ממנו משהו אבל עכשיו לעומת זאת היא לא מרגישה ממנו כלום. כשאמרתי לה שהוא עדיין רוצה אותה היא הייתה בשוק).
עם החברה הזאת הוא מעולם לא נפגש אחד על אחד, וזה קרה לו בפתאומיות.

אני לא יודעת מה לעשות, או איך לדעת אם יש סיכוי שכן הוא רואה בי משהו מעבר ואם לא איך אני יכולה לנסות "להראות" לו שאני ממש כאן.

תודה לעוזרי3184ם
 
היי לך,

מכל הפרטים שסיפרת, לצערי זה נראה שהוא ממש מנהל איתך ידידות. היא אולי מאוד אינטנסיבית ונראה שאת מאוד חשובה לו, לא קשה לראות זאת מההתנהגות שלו כלפיך, אבל הייתי נזהרת מלפתח ציפיות בכיוון הרומנטי. את יכולה להמתין ולראות מה קורה ביניכם, את גם יכולה ליזום. קחי בחשבון, שאם הוא טוען שהוא בעניין של מישהי אחרת, הוא ככל הנראה דובר אמת, מה שאומר ש"להראות" לו שאת מעוניינת, עלול לעלות לך בריחוק מצידו ובכך הידידות שמתקיימת ביניכם כרגע עשויה להגיע למבוי סתום. בדרך כלל אני כן בעד לנסות ליצור הזדמנות רומנטית אם מרגישים שיש סיכוי, אבל מהסיפור הספציפי הזה, נראה שהקרבה גורמת לך לפתח ציפיות, וההרגשה שאני מקבלת היא שהוא פשוט מאוד סומך עליך ואוהב אותך כחברה, לא מעבר לכך. עם כל זאת, זו דעתי ואני לא מכירה אתכם מספיק כדי לדעת בוודאות. בכל מקרה, שיהיה בהצלחה!
 
למעלה