טוב , קודם כל בהצלחה עם הפורום הזה

danistar

New member
טוב , קודם כל בהצלחה עם הפורום הזה

הופתעתי לגלות שהמנהלת "כל כולה" בת 23 (-: וזה אומר שיש עתיד כנראה למוזיקה ששל העבר בין כל אותם מוזיקאים של ההווה ( שלמען האמת אני ממש לא אוהב הרבה מהם ) . אני שמח שעדיין יש לאומן הגדול הזה מעריצים ) ואני בכוונה אומר אומן ולא זמר כי הוא חקיין בחסד וחבל מאוד שהוא לא פיתח את החלק הזה שלו - הוא פעם אמר שהוא רואה את עצמו זמר ושהשאר זה SIDE EFFECTS ) . אני מקווה מאוד שהסרט "כבלים" ( שמוכיח את טענתי ) ייצא כבר ב DVD ( וכולם מוזמנים לפורום מספר 497 להביע את מחאתם בנושא מול גלובוס יונייטד ) וכמו אריק גם אני "אדום" ושנינו "מסכנים שאוכלים עכשיו תלב" ש "החולצה האדומה היא לא מציאה" וש "הלכו עם סמל והצבע הלא נכון" . אז באמת הרבה בהצלחה למנהלת הפורום מקולגה כאן בתפוז (-: .
 

look away

New member
../images/Emo9.gif

וברוך הבא לפורום
 

danistar

New member
בשביל החיוך הזה היה שווה

ואגב ככה , ראיתי שדיברתם על השיר הכי יפה של אריק . קשה לבחור יש כל כך הרבה שיריפ , כל כך הרבה סגנונות , אבל שיר שאני אוהב לשמוע ככה מידי פעם ומשהו שבאמת צריך במדינה הזו "לקחת פסק זמן" . זה שיר שמרגיע אותך כמו תרפיה (-: .
 
באמת שיר נהדר../images/Emo45.gif

כייף לקחת פסק זמן עם אריק.
היום שמעתי שוב ושוב את ''מוסקט'' התעכבתי כמה וכמה פעמים על ''שמור על עצמך'' אשה מבוגרת'''גיטרה וכינור' אלבום נפלא. כל הכבוד גם לשלום על השירים הנפלאים שכתב.
 
למעלה