טוב קודם כל- רוצה להגיד שאני שונאת אתכם

Famme Fatal

New member
טוב קודם כל- רוצה להגיד שאני שונאת אתכם

כי קיבלתי 700 בפסיכומטרי ועדיין לא התקבלתי לשום אוניברסיטה!! (הבינתחומי נחשב?) ועכשיו משפרקתי את התסכול הזה, אפשר לפתוח בהודעה חיובית: שלום ומה שלומכם?
רציתי לשאול שאלה מעניינת לאלה שלומדים באוניברסיטאות: כיצד התקבלתם לאוניברסיטה? האם הייתם צריכים לשפר בגרויות / עשיתם 200 פעם פסיכומטרי? הרי רף הקבלה די גבוה ברוב האוניברסיטאות סתם מעניין אותי לדעת האם אני היחידה שסובלת בגלל העניין הזה. תודה, שבת שלום לכולם
 
לי אישית אין מושג איך התקבלתי

וזה נורא אבסורד שקיבלו אותי בלי להתאמץ בכלל ועל הנסיון הראשון, כשבכלל לא רציתי ללמוד את המקצוע הזה. מה שנקרא "אלוהים נותן אגוזים למי שאלרגי אליהם".
 

BlackUnicorn

New member
את מתכוונת ל"אלוהים נותן אגוזים למי

שאין שיניים"... אחרת המשפט יכול היה להיות עם כל דבר אחר ולאו דווקא אגוזים, לא? ;0)
 

flutter girl

New member
בדקת בחיפה?

בלי קשר לאם את רוצה ללמוד שם, אבל הסכם שנדרש שם הוא נמוך יחסית לשאר האוניברסיטאות, אז אל תכלילי ותגידי שלא התקבלת לשום מקום...
 

Famme Fatal

New member
חיפה היא לא אופציה מבחינתי

(ודווקא אני חיפאית במקור..גם כן "אלוהים מחלק אגוזים..")
 

silverhawk

New member
מה ממוצע הבגרויות שלך?

האם ישנו ציון ספציפי שמוריד לך את הממוצע?
 

Famme Fatal

New member
ממוצע 100. אני חושבת שאיאלץ לעשות

מתמטיקה 5 יח"ל הסיוט מתגשם!!
 

BlackUnicorn

New member
לא התאמצתי במיוחד - 683 בפסיכו' + 103.5

בבגרויות... רוב הבגרויות ההומניות שלי היו בסביבות ה- 80-85, הריאליות בסביבות ה- 90. זה הכל. אבל מאז שהתקבלתי (אני בשנה ב' כרגע) הדרישות עלו פלאים.
 

B L I M P

New member
2 פסיכומטרי ובלי לשפר בגרויות

את הפסיכו הראשון עשיתי בתיכון אז זלזלתי ברמות (באתי שיכורה למבחן, בלי סטופר ואפילו בלי עפרון). אחרי הצבא הבנתי שאני רוצה משולבת אז זה דרש ציון מאוד גבוה (בעברית הדרישה למשולבת היא מאוד גבוהה ולא מספיק להתקבל בנפרד לשני המקצועות), אז עשיתי שוב עם קורס של קידום. היה נחמד, לא יותר מזה (אני אוהבת שטויות פסיכוטכניות ככה שציפיתי להנות ממש..) וזהו.. בגרויות 10.53 (לפחות בעברית) ופסיכו 738
 
ממממ..

עד כמה שאני זוכרת קבלה אוטומטית לכל המקצועות, חוץ מרפואה(לאת"א לפחות), זה מעל 730 בפסיכו, בלי קשר לציוני הבגרות בכלל.. אצלי הבגרויות עמדו על 109.42 (לפי החישוב של את"א) ופסיכו 777.
 

Margarita22

New member
לא נכון.

לי יש 734 ולא היתה לי קבלה אוטמטית לכל המקצועות. הכל היה תלוי בגרות.
 

lala182

New member
נשמע לי מוזר שלא התקבלת...

במיוחד עם 700 וממוצע 100... לי יש 687 בפסיכו' (ועשיתי פעם אחת) וממוצע 102.5 (או 103.5 כבר לא זוכרת...) והתקבלתי ישר לבר אילן ואם הייתי רוצה לתל אביב הייתי מתקבלת גם רק שלא רציתי....
 

silverhawk

New member
באיזו שנה?

ממוצע הבגרויות שלי הוא 108.02, ועם פסיכו' של 697 ציון ההתאמה שלי היה 683\4, כאשר סף הקבלה העליון הראשוני השנה היה 685.
 

lala182

New member
שנה שעברה

אין לי מושג מה היה ציון התאמה שלי כי רשמו אותי שהייתי בחו"ל. נשמע לי מוזר מה שאת אומרת..
 

Famme Fatal

New member
אממ

צר לי, אבל לא היית מתקבלת השנה עם הנתונים האלה- הסכם שלך יוצא 648 והסכם הדרוש כרגע הוא 673.. לבר אילן לא התקבלתי גם, שזה מוזר כי שנה שעברה כן הייתי מתקבלת שיהיה- עכשיו אני אשפר מה שצריך ואלמד איפה שאני רוצה (=את"א!!!!!!!!!!!!!!)
 
אממ... אפשר לשאול בבקשה למה את כ"כ סגורה

על את"א? (שהיא פקולטה מצויינת ללא ספק... סתם מתוך סקרנות) אני עשיתי פעמיים פסיכומטרי, כאשר הפסיכו האחרון היה 641. מיותר לציין שלא התקבלתי לאת"א (בזמנו נרשמתי רק לאת"א.. עכשיו זה נראה לי דבילי שלא נרשמתי גם לבר אילן..., בכל מקרה רציתי להישאר באזור המרכז). התלבטתי מאוד בין לשפר לבין להתחיל ללמוד. אחרי שני פסיכומטרי אחר אחרי השני, והתייעצויות רבות, החלטתי ללמוד במכללה למנהל. אני לא מצטערת על זה.
 
למעלה