טוב . שבת שלום .

לכול מי שרוצה לא חובה ../images/Emo23.gif

שלום שמי לאנדרו יונתן בן 23 גובה 1.45 אני יודע גמד אבל כך ה' ברא אותי וצריך להגיד ברוך ה'. אני עובד בחברת AIG ביטוח. אני חמוד , חברותי מאוד יפה אשמח להכיר מישהי יש לי ICQ 166024304 להתראות ויום טוב מאחל לאנדרו יונתן [email protected]
 
מחפש אותך

אם את עם ראש פתוח, לא משנה אם נשואה או רווקה, ונראית טוב, וחושבת שיש לך פנטזיות שעוד לא הגשמת- אז אני כאן. בן 36 משכיל אמין ודיסקרטי מנתח מערכות במקצועי.
 

shlomi9823

New member
הי

סתם הצטרפתי עכשיו וכמו פולני טוב אני צריך לבדוק שכל עובד
 

שוקלדה

New member
../images/Emo41.gif ערב טוב

היי לכולם!! מה המצב אנשים? הכול טוסט אצלכם? מי שמעוניין להכיר או סתם לצ'וטט /לשוחח...אז בכיף!
בינתיים שישהיה לכולם סופשבוע נפלא ורגוע...
 

Cobe1982

New member
היי, מה המצב?

טוב, אני מניח שאני הראשון שעונה, אז נתקעת איתי בינתיים :) אני קובי, ובגלל שאני עם סלולר אני לא מקבל סמיילים, כרטיסים אישיים, הודעות במסנג`ר וכאלה... נו, אז מי את, בעצם?
 
תגובה

אז מה קורה? לי משעמם בעבודה אז האינטרנט בטלפון הוא פיתרון מצוין תכתבי לאי מייל שלי ואני אדאג לענות בי מותק...
 

smile2life

New member
אם לא תנסו לא תדעו

אולי פיספסתן את אהבת חייכן אני ממליץ
 

Purple Mushroom

New member
טוב . שבת שלום .

אני רואה שהמצב כאן על הפנים . יש הרבה בנים שמחפשים , ואין בת אחת . ואם יש כאן בת , אז היא במערכת יחסים . ---- אז אני גם מפרסם הודעה . שוב . קוראים לי אלון , אני בן 28 . מתל אביב . ---- ואני מחפש אהבה באינטרנט . ----- אני רוצה להכיר כאן , לפחות מישהיא אחת . הפרטים שלי נימצאים בכרטיס . ---- זהו . מי שרוצה יכולה ליצור איתי קשר . אבל אני רק פעם בשבועיים באינטרנט . ---- אז אם מפרסמים כאן גם טלפונים , אז גם אני אפרסם את שלי : 064-653182 . להיתראות לכולם , ואני מקווה שלפחות מישהיא אחת תגיב . ביי .
 
למעלה