טורניר אשכנזים מול ספרדים !

AG151

New member
טורניר אשכנזים מול ספרדים !

מי מקפיץ טוב יותר את הכדור ? האשכנזים או הספרדים ? :) שחקו במשחק מלך ההקפצות, טורנירים מיוחדים וזכו בפרסים מדליקים ! חמשת הראשונים מהצד המנצח יזכו ! בהצלחה !
 

AG151

New member
הטורניר יתקיים עד התאריך :

2/6 ב- 16:00 בהצלחה לכולם !
 

aaa123

Member
מה הסיבה שהרמה כל כך חלשה?

בינוני זה 344-689 האמצע של בינוני זה 516-517 בינתים אחרי קרוב ל24 שעות של משחק למקום הראשון יש בקושי תוצאה של 482 אני לפחות יכול לתרץ את ה380 שלי בזה שאני משחק עם עכבר גרוע כי עדיין לא החלטתי איזה עכבר לקנות אבל מה התירוץ של השאר לכשלון שלהם? איך יכול להיות שתוצאה עלובה של 380 נותנת לי מקום שמיני מתוך 48?
 

aaa123

Member
אגב 48 שחקנים תוך 24 שעות זה יחסית מעט

ולשם השוואה בטורניר מתמלא חסר חשיבות במהג'ונג(שאין פרס חוץ מכסף שאפו) יש כמות רבה יותר של משתתפים,ופרס גבוה יותר. אם נשווה את כמות הזמן שאנשים משקיעים במהג'ונג זה עוד יותר גרוע מבחינת מלך ההקפצות בהתחשב בעובדה שמשחק במהג'ונג לוקח יותר זמן ממשחק במלך ההקפצות בדרך כלל(אני לא מאמין שיש הרבה שחקנים שמנקים לוח במהג'ונג בפחות מדקה).
 
אז ככה...

אני אישית ממש גרועה במלך ההקפצות, לא נהנית מהמשחק, בגלל זה גם לא מתאמנת בו ולא משפרת את הרמה שלי. לאנשים יש חיים חוץ מאשר לשחק בשאפו כל היום. ויש עוד המון סיבות לדברים שאמרת. למה בכלל לחשוב כל כך הרבה, ולמה לתרץ את התוצאה שלך בכלל. לי יש עכבר מעולה אבל אני לא מצליחה להגיע לתוצאות האלה.
 

aaa123

Member
את צודקת שאין צורך לתרץ את התוצאה שלי

ובמחשבה נוספת הניסוח שלי היה קצת פוגע באלו שהצליחו פחות ממני. יכול להיות שהם לא הצליחו כי הם לא ניסו נכון או לא ניסו מספיק(אני לא חושב שאני שולט בהחלטה לאן להזיז את הכדור עם העכבר טוב יותר מאחרים,ואצלי יש מידה רבה של מזל בתוצאה אם לעכבר יש מזל להכות בכדור בזוית הנכונה). בכל זאת אני לא יודע על אף משחק אחר שבתחרות פתוחה על פרסים הראשון אחרי יותר מ24 שעות לא מצליח אפילו לעשות תוצאה שהיא באמצע של בינוני(ונכון לרגע זה 50 איש ניסו),ואני תוהה איך הושגה התוצאה הטובה ביותר שהיא 1379 האפשרויות הן 1)על ידי באג במשחק שמאפשר להשיג נקודות כמו שקרה במהג'ונג 2)על ידי רמאות כמו שקרה במקרה של גיגל0 שנתפס ברמאות 3)על ידי טריק מיוחד שאיננו רמאות(מעניין מה הטריק) 4)על ידי עכבר מיוחד שמאפשר פעולות שבדרך כלל עכברים לא מאפשרים.
 

HotGirl3

New member
די לחפור.נמאס ממך

אתה בטח ילד בן 14 שאין לו חברים.צא מזה.
 

aaa123

Member
אני לא ילד אלא מבוגר

אם המטרה שלך היא לשכנע אותי להפסיק לכתוב או לכתוב פחות אז מסר אישי יכול להיות יותר יעיל. מבחינתי המנהל רשאי למחוק את כל השרשור הזה(אם שאר המשתתפים רוצים שהוא ימחק).
 

kd78

New member
התוצאה לא חלשה, השיא והדירוגים במשחק הזה...

לא קשורים למציאות. כבר דיברנו על זה. המוביל בתחרות כרגע הוא כנראה השחקן הטוב באתר (לא רק במשחק הזה) ועבר במעט את ה-600 פעמיים או שלוש. זהו. יותר מזה אי-אפשר ושאף אחד לא יבלבל את המוח על הצמדת הכדור לקירות או פגיעה ב-5 מטבעות בשנייה.
 

מורני !

New member
ואיך יודעים מי זה מי?

לפי מה אתם מתייגים את המוצא של האדם? או שמא אני אגיד, מה הפרמטרים שלכם למשחק הגזעני?
 

aaa123

Member
לפי ההגדרה של האדם

וכל אדם יכול להגדיר את עצמו כאשכנזי או ספרדי בהתאם לרצונו בלי קשר לעדה אליה הוא משתייך. נותנים כאן שמות לטורנירים כדי למשוך תשומת לב. קצת רקע היסטורי על שמות של טורנירים קודמים: 1)גברים נגד נשים בנאונים מתפוצצים(הנשים ניצחו רק אלו שבחרו בקבוצת הנשים קיבלו פרסים) 2)מאמינים באלוהים נגד לא מאמינים באלוהים במהג'ונג הפוך(המאמינים ניצחו במקרה זה 5 הראשונים ניצחו אבל גם לא מאמינים קיבלו פרסים) 3)אוכלי חמץ נגד אוכלי מצה בסוליטר(אוכלי חמץ ניצחו ורק אלו שבחרו באוכלי חמץ קיבלו פרסים). צירפתי 2 לינקים והלא תשאלי היתה זאת שהציעה את השם אשכנזים נגד ספרדים בתגובה ללינק השני.
 
למעלה