טיול ביפן - בקשת עזרה

טיול ביפן - בקשת עזרה

שלום לכולכם,

הזמנו כרטיסים ליולי לטיול עצמאי ביפן והגעתי לפורום לאחר חיפוש מתיש אחרי מלון בטוקיו.

מצאתי הדרכה והזמנתי בית מלון לאזורים שונים ביפן אבל עדיין לא "התאפסתי" על טוקיו - שם נטייל באופן עצמאי.

אני יודעת שאנחנו צריכים מלון באזור Shinjuku כי אנחנו אוהבים קניונים וקניות.... ואוהבים את הטלוויזיות הענקיות, האורות והמסעדות ממש קרוב אלינו.
באינטרנט יש מליונים של אפשרויות במחירים שונים - ממש קשה לבחור ולהחליט.

אשמח להמלצה מהמומחים כאן כי יש לי הרושם שאתם ממש אוהבים ומביני עניין בכל הקשור ביפן.

מודה לכולכם על הסבלנות
 

anigodin

New member
מדובר בעניין של תקציב.

כמה אתם מוכנים להשקיע במלון?
טווח המחירים בטוקיו הוא אדיר. ממלונות קפסולה ואכסניות ועד מלונות פאר במאות ואלפי דולרים ללילה..

אני ישנתי בשני מלונות באיזור שינג'וקו:
1. מלון Shinjuku prince hotel שנמצא צמוד לתחנת שינג'וקו מצידה המזרחי, על הגבול של קבוקיצ'ו. זה מלון עסקים ברמה גבוהה של 4 כוכבים. חדרים קטנים יחסית אבל מצוידים לעילא ולעילא, ארוחת בוקר טובה ושירות מצוין. ב-2013 שילמנו שם 150 דולר ללילה אבל לפני שנסעתי בפעם השניה, ב-2015 ראיתי שם חדרים גם ב-100 דולר (למטייל בודד, לא זוג).
2. מלון IBIS שינג'וקו שנמצא מהצד השני של תחנת שינג'וקו, כלומר ממערב לה. מלון קטן ונחמד, ששייך לרשת IBIS הבינלאומית. שירות מעולה, חדר ליחיד עלה סביב ה-80 דולר ללילה.
חפשו בבוקינג מלונות סביב טווח המחירים הזה באיזור שינג'וקו. המלצה שלי: אם יש עוד זמן רב עד הנסיעה, חפשו דילים עם תשלום אח"כ וביטול חינם כמעט עד הרגע האחרון. יש לא מעט כאלה בבוקינג והם עובדים מצוין. לפעמים גם יש דילים מצוינים לזמן קצר במלונות מאוד טובים (למשל, 40 אחוז פחות במלון פאר כלשהו).

עוד משהו: בלי להמעיט בערך הפורום הנפלא הזה, יש בפייסבוק קבוצה שנקראת 'מטיילים ביפן'. תוכלו לקבל שם המון המון טיפים ועזרה בתכנון. רק תגיעו עם עבודת הכנה בסיסית משלכם
 
למעלה