טיפים לסטודנטי שנה א'

hilahers

New member
טיפים לסטודנטי שנה א'

שלום לכולם, חשבתי אולי תשמחו לעזור לצעירים מבינינו (מודה,גם אני בינהם) ולתת טיפים לשנת הלימודים הקרבה... מה אתם אומרים?
 

lironk25

New member
רעיון מעולה תודה :)

הנה הטיפים שלי: 1.לסכם לבד את החומר.מניסיון,בקורסים שסיכמתי לבד הציונים היו גבוהים יותר. 2.להתחבר לבחור\ה עם הלפטופ(לעולם אין לדעת מתי תזדקקו להשלמת חומר). 3.לדבר עם המרצה מעבר לשיעור.(קצת פוליטיקה לא הזיקה לאף אחד- ראו את אברהם גרנט). 4.לקרוא ספרים שקשורים למדע המדינה.(גם כי זה נחמד וגם כי מרחיב את הידע). זהו לבנתיים לירון :)
 

a e q u i t a s

New member
אני אוסיף על דבריך

1. לסכם יחידות לימוד במהלך הלימודים ולא בסיום הסמסטר לקראת המבחן. 2. באופן אישי, אני לא אוהב לסכם יחידות, אלא לכתוב נקודות התייחסות, כלומר משפטים חשובים בלבד. 3. פעם, שמרתי כל כך הספרים - לכתוב על הספר מבחינתי היה טאבו ! אבל טעיתי, צריכים למרקר עם מדגש זוהר משפטים חשובים, אחר כך שיגיע שלב הסיכומים, פשוט מתייחסים בעיקר למשפטים המודגשים. 4. לנסות לארגן איזשהו קבוצת לימוד קטנה, חבר'ה שגרים באזור שבזמן הסמסטר ולקראת המבחן תוכלו ללמוד ביחד. מניסיון - זה ממש עוזר. 5. סיכומים עושים רק על המחשב, עדיף בפורמט של וורד, חוסך בדפים, אפשר לשמור אותו על דיסק קשיח למשך זמן רב, מי יודע אם תצרכי אותו בעבודה הסמינריונית, אפשר להעביר את הסיכומים לאחרים במייל, כמו כן, גם אפשר לקבל במייל. לי למשל, יש דיסק צרוב, תיקיה של כל קורס - שם צרבתי את המטלות שהכנתי, סיכומים שכתבתי וכו...' זהו בינתיים.. בהצלחה ! אני מתחיל שנה ב' - איזה מגניב :)
 

dannychn

New member
../images/Emo13.gifאהבתי את התוספות בסוגריים

ובמיוחד את חוש ההומור בסוגריים בסעיף 3...
 

Schellingrocks

New member
לדבר עם המתרגלים

בכל קורס בו יש מתרגל ובמיוחד לפני עבודות. רוב המתרגלים יתנו הרבה יותר הכוונה ספציפית אם באים לשאול אותם וזה עוזר משמעותית בהבנת המטלה מבחינת מבנה העבודה, נקודות התיחסות קריטיות וכו'.
 

hilahers

New member
תודה...

אבל האם יש לכם עוד הצעות לדברים מועילים/חוסכי זמן בזמן התואר? בינתיים אני מחפשת mp3-4 בעקבות הצעה מפורום סטודנטים באונ' חיפה. אשמח אם תתנו לי עוד כמה טיפים שכאלה או אחרים בנוגע ללימודים או מנהלה וכדומה... הילה
 

lironk25

New member
אני דווקא לא הייתי הולכת על mp3

הרעיון של להקליט שיעורים הוא רעיון נחמד,אבל בדר"כ אין זמן להאזין לאותם שיעורים מוקלטים. ניסיתי להקליט בכמה קורסים במקביל ולבסוף הלכתי לאיבוד. לדעתי לפני שקונים צריך לחשוב טוב טוב אם בכלל יש לך זמן לשמוע את ההקלטות..
 

hilahers

New member
לא מדובר...

על להאזין שוב לכל ההרצאה,אבל לדוגמא.. אם במהלך השעור לא הבנת חלק כלשהו את יכולה לקפוץ בקובץ המוקלט לנקודה ולשמוע שוב ויותר מכך חשוב לציין שזה לא מחליף סיכום והאזנה לשיעור,זה בטוח...
 
למעלה