בלא יבואן רשמי. מי ייתן אחריות? מי יחזיק מלאי חלפים? מי יכשיר כח אדם לתחזוקה? קראתי שתי כתבות בנושא, אין התייחסות.
כיום ניתן להביא לארץ כל מכונית ביבוא אישי, אבל היבואנים הרשמיים חייבים בטיפול במסגרת האחריות. לא מבין. ממעמקי הזיכרון: בשנות ה70 היו פה כמה מכוניות רולס רויס, הטיפולים נעשו במוסך המרכזי בקפריסין.
לא אקנה טסלה, אבל זה נותן תקווה למחירי רכב אחרים?
לנוחיותכם קישור לכתבה
כיום ניתן להביא לארץ כל מכונית ביבוא אישי, אבל היבואנים הרשמיים חייבים בטיפול במסגרת האחריות. לא מבין. ממעמקי הזיכרון: בשנות ה70 היו פה כמה מכוניות רולס רויס, הטיפולים נעשו במוסך המרכזי בקפריסין.
לא אקנה טסלה, אבל זה נותן תקווה למחירי רכב אחרים?
לנוחיותכם קישור לכתבה
טסלה מתחילה למכור בארץ, ויבואני הרכב מתחילים לרעוד
בלי פערי תיווך ובלי יבואנים שגוזרים קופון שמן, טסלה נכנסת לארץ עם מכוניות חשמליות במחיר שנותן פייט למתחרים הוותיקים ומטלטלת את שוק הרכב הישראלי. אבל על המחירים התחרותיים נשלם באובדן פרטיות ובתנאי שימוש קשוחים
www.calcalist.co.il