טפול אלטרנטיבי ב cf

טפול אלטרנטיבי ב cf

אני דנה שלמון סיאפניקית בת 40 + ילדה בת כמעט שנתיים. אני מטפלת בעצמי בהומאופטיה כמעט שנתיים. בהתחלה הטיפול היה במקביל לאנטיביוטיקה הרגילה וגם הדרישה שלי היתה ``מינורית``: לא להיות חולה בחורף דבר שהיה מוריד לי את תפקודי הריאות כל חורף ואח``כ כל הקיץ הייתי עובדת קשה להחזיר את תפקודי הריאות - וחוזר חלילה כל שנה. זה עבד ולא התקררתי או הצתתנתי ולכן כמובן גם לא הייתי צריכה לעבוד יותר קשה מהרגיל - דבר שהוא מאד משמעותי לגבי כיון שאני עובדת משרה מלאה וכל הטיפולים די מעיקים. אני רוצה לציין שטיפול הומאופטיה עובד דרך החמרה של המצב ואח``כ הקלה - כך שכל אחד שרוצה לקבל טיפול צריך לקחת את זה בחשבון - בכל מקרה הקשר עם ההומאופטית (שלי לפחות) הוא יום יומי אחרי נטילת התרופה ואם צריך חוזרים שוב לאנטיביוטיקה. השנה הגעתי למצב שהפסקתי את האנטיביוטיקה אחרי 30 שנה ברציפות !!! ואני כבר חודש וחצי בלי אנטיביוטיקה ובלי הרעה במצב. אם עוד יש לכם סבלנות לקרוא לא מזמן התחלתי טיפול שיאצ`ו וגם הוא עוזר לי במה שהם קוראים ``הנעת הנוזלים בגוף`` (לדבריהן הליחה שלנו אלה נוזלים בגוף שנתקעו) בשפה שלנו יותר קל לי להוציא את הליחה עם פחות שיעול מה שאמור מאד לעזור לטווח ארוך. אשמח לענות לשאלות דנה.
 

גמ

New member
טפול אלטרנטיבי ב CF

דנה הכל טוב ויפה וכמי שמתמודד עם ההשלכות היומיומיות של האנטביוטיקה זה נותן תקווה מסויימת אבל בכל זאת שכחת לציין את ה - IV אשר גם הוא קצת עזר ונתן תנופה מסוימת על מנת שתוכלי להפרד מהאנטביוטיקה.
 
IV והומאופטיה

אני כתבתי והדגשתי שהתרופה ``עובדת`` דרך החמרה במצב. נכון ה- iv העלה אותי חזרה אבל: א. אני לא נגד אנטיביוטיקה וכתבתי שהייתי שנה וחצי עם אנטיביוטיקה במקביל. ב. עליה כזו רצינית חזרה (של 40%) לא קוראת בדרך כלל גם עם iv. לכן הדגשתי שהשילוב הוא זה שהביא אותי למצב, וגם השמירה המאד צמודה גם של מרכז הcf אבל גם הקשר עם ההומאופטית (ברובו בטלפון - יומיומי אחרי נטילת התרופה ואח``כ לאט לאט הולך ומתדלדל כשרואים שהדברים מסתדרים).
 

jasmine38

New member
טיפול אלטרנטיבי ב-CF

שלום דנה ולכל הגולשים באתר הבית שלנו. אנו הורים לילד (cf), ושמחים לתגובות וסיפורים, אודות התמודדות עם ה-cf בכלל, ובחיי היום יום בפרט. העלת נושא שמענין אותנו במיוחד, (ראי פניתינו בנושא jasmine38.) מסיפורך למדנו מעט מאוד, נשמך לפרוט יתר אודות סוג\שמות תרופות\תכשירים או איך שקוראים לזה, ומהו בעצם הקשר היום יומי. (זה התנאי לאלטרנטיבי?) אנו מניחים שלא. היתכן וההחמרה במצבך, בתחילה, הינה מקרה פרטי, הנובע ממצב ה-cf אצלך, טרם תחילת ה``אלטנטיבי``?. דנה,, מקווים שמצבך טוב, ואיכות חייך ישתפרו בהתאם למגבלות, וללא צורך באנטיביוטיקה. * שיאצ`ו. אנו שוקלים להעסיק מטפל\ת עם ידע\התמחות בשיאצ`ו, לצורך פיזיוטרפיה. הכוונה לטיפול פיזיו` השמרני והמקובל בסביבתינו, בשילוב ואו ``תוספת`` שיאצ`ו. נשמח לקבל טיפים בנושא ממך דנה ומכל בעל נסיון. * ניתן גם לפנות ישירות ל: [email protected] בברכה ובהמתנה יסמין38. *** חשוב מאוד*** אין לראות בשמות של תרופות\תכשירים ואו טיפולים משום המלצה רפואית. ההמלצות הן לצורך ידע והיכרות בלבד, ובאחריות המשתמש ! ! ! מי שמבקש לאמץ המלצות\רעיונות, יעשה זאת בתאום\בידיעת הרופא\ים.
 
הומאופטיה ושיאצו

יש לכם הרבה שאלות ואני אנסה לענות לכם, אבל, בכל מקרה טפול הומאופטי הוא טיפול מאד אישי (שונה מאד מטיפול אנטיביוטיקה שהחולים מחליפים רשמים בינהם על איזה תרופות כל אחד לוקח) בהומאופטיה ההומאופטית מרכיבה את התרופה לאדם מסוים ע``פ אופיו מצבו האישי, רגשי, ופיסי. בודאי שצריך להאמין בזה אבל מבחינתם הכל קשור לאדם והתרופה מותאמת אליו בלבד. הקשר הוא בהחלט יומיומי אבל נעשה ברובו בטלפון כשמדווחים להומאופטית מה קורה בכל תחום של החיים. מבחינתם כל דבר קשור וזה בהחלט אחד התנאים. בכל מקרה טיפול הומאופטי מתחיל תמיד בשיחה ותשאול של הילד / הורה של כשעתיים ובשיחה זו מקבלים את כל הפרטים. אני מאמינה גם שכל הדברים תלויים באותו הומאופט (או כל טיפול אלטרנטיבי אחר שתבחרו) אני בודאי לא אתן שמות של תרופות או כל דבר אחר כיון שלפי מה שכתבתי עד עכשיו - הכל אישי. ההתדרדרות במצב: בודאי שאף פעם אי אפשר לדעת ב- 100% אבל עושים במיוחד בדיקות לפני קבלת התרופה, וגם ההומאופט יודע איזה תרופה הוא נתן וצופה מתי תהיה החרפה וכו` לכן, זה תלוי אם אתם מאמינים בזה או לא - גם אנטיביוטיקה היא לא מדע כל כך מדויק, גם הרופאים מנסים ובודקים. שיאצו: האמת היא שזה נראה לי נחמד מאד העיקר שזה לא יהיה אחד על חשבון השני אלה תוספת - גם אני עושה גם פיזיוטרפיה וגם שיאצו. כמו בספורט ובשחיה - אי אפשר לעשות או שחיה או פיזיוטרפיה. מוכרחים (לפי המצב) לעשות גם וגם כיון שהשיאצו בעצמו(בזמן הטיפול) לא מוציא ליחה. יש על זה הרבה מאד מחקרים שאי אפשר להחליף את הפיזיוטרפיה בספורט ולכן אני לא חושבת שאפשר להחליף גם עם שיאצו (אני ``מחזיקה`` את עצמי שנים רבות בזכות הפיזיוטרפיה ולכן (למרות שאני יודעת שהכי קשה לשכנע ילד קטן(אני לא יודעת בן כמה הבן שלכם) ברור לי שאת הפיזיוטרפיה אי אפשר להחליף!!!) מקווה שעניתי על השאלות שלכם ואשמח להמשיך לענות כמה שאוכל.
 
למעלה