טרנסקסואליות, בניגוד לחוקי הטבע?

Michelle VioLeT

New member
טרנסקסואליות, בניגוד לחוקי הטבע?

אנשים רבים טוענים שטרנסקסואליות היא דבר שהולך בניגוד לחוקי הטבע וזה מה שמעורר אתלם(כיביכול) תחושות של חרדה הומופוביה וטרנספוביה. הם מסבירים שטרנסקסואליות היא סטייה מהנורמה והליכה נגד החוקים המובהקים של הטבע, כי הרי איבר המין קובע את מה שיש לנו בין האוזניים.. אז מה דעתכם שינוי מין הוא בניגוד לחוקי הטבע?
 

assafcohen1

New member
sure

but who said that it makes it unright? gays/lesbian and everything that in the middle is also in contra to "the rules of the nature" it does not make it not good, or something that should be prevented. happy holiday to all of us... assaf
 

Michelle VioLeT

New member
איזה בדיוק?

איזה חוקים הם עוקפים? איזה חוקים של הטבע? הרי ברור שזה בסדר ואין כל פשע לשנות את המין אב למה זה בניגוד לחוקי הטבע??
 

amir100

New member
זה לא עניין של חוקים

הקטע הוא שבשביל להיות הומו אין צורך בלעשות משהו , כלומר אין התערבות אנושית. מי שנולד הומו יכול להיות הומו וזהו. בשביל להיות טרנסג´נדר על כל המשתמע יש הסתייעות בטכנולוגיה של שינוי מין שרק בכמה עשורים האחרונים היא אפשרית כך שאין כאן היווצרות כטרנסג´נדר אלא שינוי. מה הגורמים ? אני ממש לא יודע ואין טעם להיכנס לזה. זכותך המלאה לחיות איך שאתה רוצה ולקבל זכויות מלאות, שאני חושב שאת בסופו של דבר כן מקבלת. אבל אם מדברים על טבעיות אז בהחלט ניתן לומר שטרנסג´נדריות אמיתית היא לא טבעית שכן לא יכולת להיוולד ללא פין ואת חייבת לעבור את הניתוח. את מבינה את הנקודה ? סופ"ש נעים
 
אני לא בטוח שאתה צודק... ../images/Emo4.gif

ידוע לי על תרבויות אינדיאניות שבהם היה נהוג שגבר יכול לקחת לי גבר אחר ולחיות כגבר ואישה, סוג של טרנסקסואליות בלי באמת שינוי מין.... אני חושב שאם הבן אדם לא מרגיש קשור לגופו, עדיף להחליף אותו למשו יותר נוח!
נדב
 

amir100

New member
שמת לב בעצמך איזו

דוגמא נתת. תרבויות אינדיאניות.....
 

yana4ka

New member
ישנם כאלה שכן נולדים כך, בערך...

ישנם 2 סוגי טרנסגנדרים: 1.ישנם מס´ מחלות גנטיות שבהן הילד נולד עם מין לא מוגדר. ואז הוא חסר מין.הוא שילוב בין זכר ונקבה. הוא שנהם אך באותו זמן לא זה ולא זה. כשילד כזה נולד בדרך כלל המשפחה מחליטה מה הוא יהיה ומגדלת אותו בהתאם. כשיש לאותו ילד מזל אז המין שבחרה המשפחה ,הוא גם המין "הנפשי של הילד" כשאין מזל נוצר ילד בגוף ילדה או ההפך.. אגב אני כותבת במין זכר כי ככה נוח לי-זה יכול גם להאמר בנקבה... 2. זה כבר ממש סטייה. אולי זה שנים של תסכול ומחשבות של "להיות בת/בן זה הרבה יותר טוב". אולי זה משהו פסיכולוגי בגלל החינוך של הילד. בנוגע למס 2 אני לא בטוחה מה הקטע שלהם. מישהו מוכן להסביר?
 
שינוי מין הוא תיקון טעות גנטית.

שינוי מין הוא עבורי באותה עמדה של ניתוח לב לתיקון פגם גנטי, או הליך אחר להסדרת מערכות פגומות משום מוטציה גנטית.
 

Michelle VioLeT

New member
אני לא חושבת ש

זה קשור לגנטיקה.. לפי מה שאני מבינה טרנסקסואליות הוא מן שיבוש שקורה בהריון..
 
אולי, אבל זו עובדה ש...

ביולוגית, הטרנסקסואל הוא בעל מין הפוך למגדרו, ולכן יש גם עניין ביוגנטי מעורב.
 

j i m m y

New member
אני לא הומופוב..

ואני מקווה שכל החברים ההומואים שלי לא קוראים את זה... אבל עם כל הקבלה שלי, של ההומוסקסואליות - אני עדיין לא מבין אותה. לדעתי, להבין הומוסקסואליות זה כמו להבין פדופיליה. גם במקרים של פדופיליה יש הסכמה של הקטינים, לעיתים. זה כנראה פאק פסיכולגי עמוק. זה בטח יהיה נורא מאצ´ואי מצידי, אבל אני מקבל לסביות יותר מהומוסקסואליות. אני גם מקבל גברים מתחבקים, וגם מתנשקים - אבל ללא מין. זה פשוט לא מובן לי, אע"פ כל הזמן שאני נמצא במחיצת הומואים.
 
ממש לא!

מימוש של פדופיליות זה אונס! ופדופילים ב-99% מהמקרים מממשים את הנטייה שלהם ללא הסכמת הקטינים, ואני לא חושבת שצריך עוד לפרט למה פדופיליה זה לא בריא לקטינים. אבל הומוסקסואליות זה אהבה בדיוק כמו בין סטרייטים - עם הסכמה! ואני בכלל לא מבינה איך אפשר להשוות בין הומוסקסואליות לבין פדופיליות?? סתם כי שניהם מגעילים אותך?? אז אני מאוד מקווה שהחברים ההומואים שלך כן קוראים את ההודעה הזאת שלך, שידעו איזה חבר צבוע יש להם!
 

Michelle VioLeT

New member
אין מה להבין..

הומוסקסואליות זה בסך הכל גברים שנשמשכים לגברים, או נשים שנמשכות לנשים ושוב..זה לא קשור לטרנסקסואליות..
 

j i m m y

New member
אם אני לא מבין דבר מסויים,

זה אומר שאני נגדו? אין פה שום צביעות.. פשוט תהייה. אם ההשוואה שלי הייתה נראת לך קיצונית מידי - זו בעיה שלך. רככי את נקודת המבט שלך, וכמו שאת למדת לקבל (או להיות חלק מההומוסקסואליות) אז תקבלי גם את דעתי. לא צריך לצאת במיליטנטיות נגד מה שאני -או אחרים כמוני- אומרים. תשקלי קצת, ותפתחי קצת ראיה אחרת. וד"א - את טועה בקשר להכללה שלך בדבר הפדופיליה.
 
למעלה