יגאל עמיר מתחתן, השמאל כמרקחה

יס באך

New member
בואי נקווה

שהתגובה הקודמת הגיעה ליעדה אבל אני לא נסיתי להפוך אותה לכלום את החלטת שאני הארכי-אויב של דליה זה מצביע יותר עלייך מאשר עליי ועל כן אם משיהו חייב משהו זו את ולא אני
 

קפת

New member
זה היה דאודי (השם ישב דמו)

שאמר שאין הבדל בין דליה ובניו גסי הרוח של שרון. (אתה אמרת שאתה מסכים איתו). בניו גסי הרוח של שרון נמצאים תחת חקירת משטרה כלומר, ישנה אפשרות שהם פושעים שיועמדו לדין, ויש אפשרות שימצאו חייבים בדין. דליה לא. מש"ל. אני מבקשת לדעת מדוע לדעתך אין הבדל בין דליה ובין עומרי וגלעד. כי אחרת, אתה משווה אותה לאנשים שהפ פושעים בפוטנציה. וזה דורש הוכחה.
 

יס באך

New member
יקירתי

אז זה הביג-שוס שלך? כלומר העובדה שבנין על שרון בחקירה ואילו דליוש לא?! זה כל ההבדל? אז יאללה, בשבילך אגיד: טרם הוגש כתב אישום נגד הרבינית. אגב, על העמדתה לידם כבר כתבתי לך, שזו הדוברות הרעה מכולם. אבל העדפת להתעלם מהערתי הזו. לבד מענין זה, אינני רואה הבדל גדול בין הדליה לבין השרונים הצעירים, האולמרטים, הדגיינים ושאר צאצאי הפוליטיקאים הישראליים. מעניין על מה תתעקשי עכשיו כדי להוציא את הדליה טהורה, צדיקה ושאר הירקות שטרחת לעטוף בהן את דמותה המדובררת.
 

קפת

New member
אתה הפכת אותי לדוברת שלה

אבל מכיוון שאני מכירה אותך, ויודעת שמרגע שסטיגמטת אותי - אין לי שום דרך להילחם בזה, אני מניחה לך להמשיך ליחס אותי למשרדה של דליה. בסדר. מעולם לא עשיתי ממנה מלאך, צדיקה או טהורה. כל אלה הם סופרלטיבים שאתה הענקת לה, באדיבותם של נינט והדאוד. אני התקוממתי נגד שני דברים,ש את שניהם, אגב, לא הצלחת לבסס: שדליה ניסתה לעשות הון פוליטי ו/או אישי מהכרזת החתונה של יגאל עמיר. שדליה לוקה בתסמונת בנ/ת של - כמו עומרי וגלעד. עכשיו מסתבר שדליה היא רק השליח. הבעיה האמיתית שלך היא עם בנים/בנות-של. אז בוא נטפל בכולם, בצורה שווה: מאביב גפן ועד יעל דיין. מבן ארצי ועד צחי הנגבי. מדפנה רכטר ועד צביה ולדן. מעומרי וגלעד ועד דניאלה ושרונה. מה ניטפלת לדליה, אתה מוכן להסביר לי? יש לך איזו בעיה עם נשים שמגיעות לעמדות מפתח ולא קוראים להם תמר גוז'נסקי? אתה מקנא בה על קירבתה הזמנית לפואד? מה הקטע שלך?
 

יס באך

New member
חחחחחחחחחחחחח

הרגת אותי מצחוק, באמת. דליה רבין היא צבועה, כשזה מגיע לעניני משפחת רבין ויגאל עמיר. זו טענת היסוד שלי. הבאתי את ההודעה בחדשות, שטרחת להראות לי שדליה מתנכרת/מכחישה אותה, ואפילו טרחת לספר לי על ניתוח לב פתוח שעברה. אני מצדי, טרחתי להבהיר לך, שצירוף מקרים אינו מקרי בדר"כ, ודליה במשך שנים רקדה את ריקוד שבט רבין בניצוח אמא לאה, ואחורי שמתה אמא, כנראה "התפלק" לדליה. כאן התחיל ונגמר הכל. אני, כידוע לך, מתגרה ושוכב רק עם נשים שהגיעו לצמרת [תני לי לילה עם לבנת, יש לה ציצקעס יפים מאוד, אגב..]ונשים הקרובות לפואד, למה מה את חושבת?
 

נינטייב

New member
קפת, תיכף תאמרי "המלאכית דליה"

ראבק, שכחת שהאשה הזו הייתה סגנית שר הביטחון בממשלת שרון????? שהיא המקווה שבו ניסה שרון לטבול כדי להכשיר את עצמו מהרצח ההוא? וכי אפשר לשכוח מי עמד על המרפסת בהפגנה המסוייטת ההיא בכיכר ציון? הכי אנ'לא מאמינה שכתבת "דליה לא חוסה בצילו ובמפלגתו של אביה..." סורי, על איזה טיקט וכישורים הגיעה דליה המזגזגת (מתלבטת בין אמנון היפה לאהוד החכם..) למשרד הביטחון? על סמך מחקריה המעמיקים באסטרטרגיה של המזה"ת? אפילו עבר של גנראל אין לה. לי למשל, אין מושג מהי האג'נדה המדינית/כלכלית/חברתית של דליה. וחוץ מלהגיד כל פעם "מורשתיצחקרבין" (מה זה בכלל???) לא שמעתי ממנה כלום. אז נכון שהפעם, היא שיחקה אותה בגדול ושמרה על פאסון. אבל היא רחוקה מלהיות הפוליטיקאית המושלמת שתיארת. רוצה מודל לפוליטיקאית מושלמת (כמעט)? לכי ושוחחי עם תמר גוז'נסקי: מופת של פוליטיקה בכלל, ופוליטיקה נשית בפרט.
 

עין הנץ1

New member
באיחור אופנתי

אני דווקא בעד שהוא יתחתן. נראית לי ביצ'ית לא קטנה הכלה. אם לא נתנו לו את העונש האולטימטיבי, נראה לי שהיא תעשה לו את המוות עם כל הניג'וזים הפילוסופיים שלה ("אמממ, יגאל...תגיד, לא אמרת אפפעם מה דעתך על זה שניטשה אומר שאלוהים מת. יגאל?). ועוד לא דיברנו על הנדוניה שהיא מביאה איתה בדמות ארבעה ילדים, אללה (סליחה יגאל) יוסטור. ועוד קטנה, קפתדיר, אני לא מאמין שדליה עשתה ספין תקשורתי על האשפוז שלה ופברקה אותו. מה שכן היה נראה לי לא לעניין הוא ההתעקשות של משפחת רבין לכלול ביום הזיכרון ליצחק רבין גם את לאה. כאילו, עם כל הכבוד ללאה רבין, נראה לי שיש עוד כמה אנשים שהלכו לעולמם בעלי קרדיט מכובד לא פחות שלא זכו לכבוד הזה. וסליחה, כאן זו פינת הקונספירציה?
 

קפת

New member
כל פינה נאה לקונספירציה

כשאתה אומר אופנתי, אתה מתכוון במובן טובל'ה-שיק? כי אם כן, זה מדי קינקי אפילו בשבילי!
 

KT13

New member
אתם סוטים

מהנושא !!!! הבעיה היא לא אם דליה רבין פברקה מיחושי לב או לא, או אם לצרף את לאה ליום הזכרון לרצח. הנושא הוא אפילו לא אם יגאל עמיר הוא החטא והגברת החסודה לודמילה או לריסה או איך שקוראים לה, היא עונשו. יגאל עמיר רצח !!! יש ויכוח אם רצח ראש ממשלה הוא יותר גרוע מרצח הילדה הודיה. דעתי האישית היא שכן, אבל גם זה לא הנושא. אין לאפשר ליגאל עמיר להתחתן, כשם שאין להתיר לאלי פימשטיין להתחתן, אם ירצה בכך יום אחד וכשם שלא היה צריך לתת לצבי גור - רוצחו של הילד אורון ירדן - להתחתן. זכויות אסיר זה דבר חשוב, זכויות האדם זה דבר נפלא ועוד יותר חשוב, אבל איפה המוסר והמצפון ?? אין לנו עונש מוות וטוב שאין, אבל מאסר עולם אמור לכלול בדיוק את מה שהוא אומר ולא קבלת פרסים. עכשיו יגאל עמיר יתחתן, בעוד זמן מה יקבל חופש לברית של בנו ולאט לאט דעת הקהל תתרגל לזה שהוא יוצא לחופשות. לא ירחק היום ובקונסטצליה המתאימה ימצאו הנשיא ושר המשפטים שיחונו אותו. והגננת הנאלחת מהרצליה תחגוג עם שמפניה.
 

נינטייב

New member
אם קפת תרצה, נדון לעומק

מה זה ענישה, ולמה מענישים. אולי באמצעות זה נמצא דירוג מתאים לפשעים, ולענישה המתאימה. בינתיים התעלמת מנושא אחד שולי: החוק. זכויות אסיר זה לא דבר חשוב, זה הכי חשוב. זה מעיד על חברה לא ברברית, שלעולם לא יסתרו עיניה מראות את האדם שמאחורי האסיר. אדם נולד עם זכויות טבעיות, יש חברות מדכאות ששוללות אותן, ויש חברות שמטפחות ומפתחות אותן. כשאדם פוגע בחברה ומבצע פושע, החברה נוטלת לעצמה את הזכות להגן על עצמה, ולמנוע מהפושע לחזור על מעשיו. היא שוללת ממנו את הזכויות שמאפשרות לו לבצע פשעים, ובהן הזכות לחופש תנועה. החוק ברוב המדינות הנאורות, ואני מקווה שאת רוצה שנהיה מדינה נאורה (ואל תביאי לי דוגמאות מאמריקה, שם נאורות היא לפעמים מילת גנאי..), לא אוסר נישואים על אסירים, יהא פשעם גדול ככל שיהיה. גם אצלנו הוא לא אוסר. את באה בשם המוסר והמצפון, ובעצם תובעת מאיתנו להיות ברבריים. אני לא מסכימה לכך.
 

קפת

New member
קפת מאוד מסכימה

עם נינט, וגם מסכימה לדון בנושא זכויות וענישה. אבל מי שהכי מתאימה לכך, היא אחות נחמה, שיצאה לשבוע השתלמות בקורס לעיסוי בריפוק. לנחמה יש הרבה מה לומר בעניין.
 

פלונית3

New member
שאלה לי אליכם

נגיד שבצעתם עבירה (חלילה לכם!) ונגיד, ממש נגיד, שנשפטתם לשנה מאסר. השופט מתחשב בעבר הנקי שלכם וזוקף לזכותכם את חסד המגלומניה שלכם ומאפשר לכם לבחור את שכנכם לתא: או "סתם" רוצח זקנות / פדופיל / אנס / אתי אלון או:.....יגאל עמיר. במי תבחרו? נראה לי שלא תהיה לכם ברירה. תבחרו ברוצח המתועב והמגונה ביותר במדינה. יגאל עמיר רצח בן-אדם, רצח ראש ממשלה, רצח את הדמוקרטיה ורצח את התקווה לשלום. ובכל זאת, אם יעמידו בפני את האפשרות הנ"ל, אני אבחר בו. אני אירק בפניו, אני אשרטט על כל הקיר שלו את הדיבר: "לא תרצח"! אני אתעלם ממנו, אני אולי אפילו אשקול איך ניתן להרעיל אותו. אבל ללא שום צל של ספק אני אעדיף את חברתו המתועבת על פני חברתו של רוצח ילדים, או נפשות ילדים, או נשים זקנות - תמורת בצע כסף או תאווה חולנית. אז להם מותר להתחתן ולו אסור?
 

פלונית3

New member
ודרך אגב

לפני מספר שנים ביקרתי קרוב משפחה שאושפז בבי"ח "שיבא" לאחר התקף לב. בחדר לידו הייתה מאושפזת דליה רבין-פילוסוף. המסכנה לא "מפברקת", היא חולת לב. נכון, המשפחה די לקחה טרמפ על ה"אייקון" של רבין. לא ממש אהבתי את זה. אבל יצחק רבין כנראה היה גם התקווה הפרטית שלהם...לאבא, לבעל, לסבא.
 

KT13

New member
מזמן לא שמעתי בטוי כל כך מקומם

הגזמת נינט ובגדול !!! המשפט "רק כשמדובר בדתי חובש כיפה שרצח את תכול העיניים יצחק רבין" מעורר בי שאט נפש. זה מכוער וזה דוחה. כבר מזמן חשבתי שאת מחפשת גזענות בכוח ואיפה שאין את כבר דואגת לדחוף. זה כל מה שהבנת מרצח רבין והשלכותיו?? לבי לבי עליך ועלינו. אין לי כוח ואין לי חשק וגם אין צורך להסביר לך כמה ובמה את טועה, כי אני יודעת שבעצם את מבינה, אבל נהנית להרגיז. אני אולי לא מתוחכמת כמוכם, אבל גם לי כואב כשהורגים ילדה פלשתינאית , אבל כואב לי יותר כשהורגים לי את המדינה. שלא לדבר על זה שמי יודע?? אולי אותה ילדה פלשתינאית היתה עדיין חיה היום, אם אותו "תכול עיניים" לא היה נרצח!! ולשרץ אני מאחלת שלא יהיה לו יום אחד של אושר בחייו, אפילו לא רגע אחד ושזרעו הארור יכחד לנצח נצחים.
 

נינטייב

New member
KT, את צודקת

הביטוי לא היה במקומו, אני מצטערת עליו ולוקחת אותו בחזרה.
 
להתחתן בתחת של ציון

הוא חרמן אש התימני השפל ורוצה לזיין את האיכקוראים לה הגרושה כי לא מספקים לו בובות מתנפחות. לו אני שריד-גלאון-הייתי מביא לו מתנה בובה כזו.
 

קפת

New member
התחת של ציון פתוח לאירועים?

כמה עולה מנה? יש תעודת כשרות של בד"צ?
 

lol girl

New member
קח אותי יגאל (עמיר)?

אפשר לעשות תוכנית ריאליטי שואו (שתרכב על הגל של כל התוכניות מהז'אנר הנורא הזה) על החיים במשפחת עמיר...כל ההכנסות לסלקום כמובן (על האס.אמ.אסים) ולתקציב המדינה...אפשר לצאת חופשי מהגירעון ככה... ו...חדשה פה...שמי דלית תיכוניסטית בת 16 מחולון
 
נינט ויונית

כללית נשמע לי פסטיבל ההתעוררות של יגאל עמיר כדרך של אנשים לבעוט קצת ברוע שכולם שונאים, ולהרגיש קצת תחושה של מימוש-נקמה. נקמה פורתא. נקמה מטופשת. אילו משהו היה משתנה כאן לטובה בעקבות הרצח הזה ניחא, סביר להניח שפסטיבלים מגוחכים כאילו לא היו לוכדים תשומת לב ורייטינג, אבל דבר לא השתנה, נהפוך הוא, ריאקציה היא הבון-טון, אז קצת נקמה. נביא לו בעיטה בראש, למנייק. נבעט קצת ברעים. בעעע.... זה רייטינג מאוס בדיוק כמו ראיון עם הבריון השכונתי מופז על כוונותיו להתנקש בקשיש הערבי המצפצף - יאסין. פטפטת.
 
לא רק השמאל כמרקחה

כי זה חוצה קווים. יש להתנגד בתוקף לאלה שהם זכיות "אדם" לחרא הזה כי הוא לא בנאדם. הוא חרא. וחרא לא צריך להתחתן. אפילו לא עם חרא. זה בקונצנזוס הלאומי לקרוא לידיעה כזו מקוממת. ולא - זה לא בקונצנזוס לקרוא לידיעת על הריסת בתים מקוממת - עדיין.
 
למעלה