ידיעה בקשר ל-"חייזירים" שניצפו ע"י

HUhybrid

New member
סליחה גם בשמי ../images/Emo9.gif

על הקביעה המוקדמת. לאחר-מכן, דרך תיבת המסרים האישיים נתברר, כי בתוכן ההודעה לא היה כל דבר חריג, ובאמת התפלאתי. ד"א, שלשום בערב אני זוכר שהיתה תקלה טכנית (בכל מערכת הפורומים) לכמה דקות, וייתכן שחוץ ממנה היו עוד כמה.
 

טל ענבר

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo5.gif

"הדיסקים המעופפים פרי פיתוחה של קנדה בתחילה(פרוייקט AVRO), שלא הצליחו להתרומם מספיק מעל הקרקע באמצעות דחף אלקטרומגנטי." להזכירך מי שהאיר את עיניך בנושא עונה לך כעת. חבל שרמת האנגלית שלך אינה מספקת על מנת להבין שהנעת כלים אלה הייתה באמצעות מנוע ס י ל ו ן ולא "דחף אלקטרומגנטי".
 

HUhybrid

New member
אוקיי, קורה שטועים/שוגים

האמן לי שאני יודע אנגלית ברמה די טובה. הנה לדוגמא מתוך אותו מאמר לכך שברור כי אותה שיטת הנעה לגבי אותו מודל היתה סילונית: "effect on a cushion of air expelled from a peripheral slot...and fly like a conventional airplane." בטעתו כתבתי אחרת, כי הקלדתי מהר מאוד וכנראה הושפעתי עוד מתשובות שנתתי היום למישהו בפתרון שאלות הקשורות באלקטרומגנטיות (חוק לורנץ, מקסוול וכו') כך שכתבתי כך ולא אחרת. אתה יודע, אף אחד לא חסין מפני טעויות ו/או שגיאות. אבל זה לא העניין.
 

HUhybrid

New member
יו, שוב טעיתי ../images/Emo4.gif

התכוונתי ל"חוק לנץ" (לגבי כיוון כא"מ מושרה), לא "לורנץ"...(שגוף מתקצר ככל שמהירותו גדלה יותר ומתקרבת למהירות האור) אולי לא ישנתי מספיק לאחרונה, שעניינים שונים מתערבבים לי בראש...
 

HUhybrid

New member
"בעוד 5000 שנה"?!

למה להרחיק כ"כ לכת? ראה עד לאן הגיעה האנושותץ מבחינה מדעית וטכנולוגית תוך עשורים בלבד, כך שהיד עוד נטויה...ותוך העשורים הקרובים מי יודע כיצד נחיה פה על כדוה"א...העתיד לטווח הבינוני הולך להיות קסום לחלוטין (כך אני מקווה)
 

rrr18

New member
אני מתכוון עוד הרבה הרבה זמן

הסיבה לכך שהאנושות התפתחה כלכך הרבה מבחינה מדעית וטכנולוגית בעשורים האחרונים (ליתר דיוק המאה ה-20) היא שהיו פה שתי מלחמות עולם גדולות שלאחריהן מלחמה "קרה". ומלחמה, לא שלום עולמי, היא התמריץ הגדול ביותר לפיתוחים מדעים וטכנולוגים. במיוחד כשמדובר במלחמת עולם. אתה רוצה קפיצת מדרגה בפיתוח המדעי והטכנולוגי? סבבה, בוא נארגן מלחמת עולם שלישית, אני בעד ארה"ב נגד סין.
אני זוכר שראיתי לפני כמה שנים תצוגת אופנה משנות החמישים שתיארה איך החיים יראו בשנות האלפיים. ראו דוגמניות ודוגמנים במיטב בגדי שנות האלפיים, תא פלסטיק על הראש שיוצאות ממנו אנטנות, בגדי פלסטיק מנצנצים, אורות זוהרים שנתלו מהידים. על זה חשבתי כשקראתי את מה שאמרת: "העתיד לטווח הבינוני הולך להיות קסום לחלוטין (כך אני מקווה)" אנחנו כולנו מקווים שהעתיד בטווח הבינוני יהיה קסום, אם לא אז מה אנחנו עושים כאן? הרי החיים שלנו לא יהיו חיים יבשים ומשעממים, נכון? חוץ מזה, מה שבאמת מסתורי כאן זה לא איך העולם יראה בעוד מאות שנים, אלא למה אני רואה תצוגות אופנה משנות החמישים?
 

logie

New member
אנשים, המצב שלכם קשה!

תראו איך אתם חושבים את עצמכם ליודעים כל ומנסים לתת הסבר לכל דבר. האנושות יודעת אולי אחוז וגם לא מכל מה שאפשר לדעת על הביולוגייה, פיזיולוגייה ופיזיקה של היקום וזה כלוווםם. תנסו להתחיל בתפיסת חיים חדשה שאי אפשר לדעת משהו כשלא רוצים לדעת עליו וזה מתבטא בניסיון להסביר אותו בדרך הגיונית(וההיגיון מתפתח כל הזמן ונוספים אליו דברים שלא היו הגיוניים בעבר, תתפסו את הקטע שהלא היגיון של האתמול יהיה ההיגיון של המחר בדיוק כמו שהיה עם התעופה). תצאו מנקודת הנחה שהאירוע שנצפה באמת היה תופעה שלא מוכרת ולא ניתן להסבירה ומכאן תתחילו לצאת עם הרעיונות(שלא חייבים להיות הגיוניים) ואל תצאו מנקודת הנחה שמדובר בזיוף כי מרגע שיצאתם מנקודה זו - לא תובילו את עצמכם לשום מקום. ההיסטוריה מלאה באנשים "מטורפים" שגילו שהעולם הוא עגול, כדור הארץ נע סביב השמש....ובגלל זה הרגו אותם גם. רק שלא חשבו שאולי יש בדבריהם משהו. אני תלמיד תיכון - כיתה י' ובשיעור תנ"ך לפני מספר שבועות ניסתה המורה להסביר לכיתה את תופעת העלייה של אליהו השמיימה ברמיזה לקיומם של חייזרים(מה קוראים את זה בעברית פשוטה: אליהו עלה השמיימה בחללית) בתנ"ך יש הרבה תיאורים ומצבים שתואמים לרעיונות שקיימים ייצורים שלא מכדור הארץ ויכול להיות שכל האנושות היא למעשה פרי גידולם של ייצורים חיצונים אלה. ואם כבר מדברים על התנ"ך, איך זה כל כך פשוט לקבל משהו שכתוב בספר שקיים כמה אלפי שנים אחורה ויכול להיות היה להתפברק בכל דור ולא לקבל עובדה ומציאות של אדם שהיה עד למצב מוזר כל כך בדיוק כמו הסיפורים המוזרים הכתובים בתנ"ך. תחשבו על זה קצת יותר לעומק...סביר להניח שאם העולם היה קצת יותר משוחרר, היינו אולי כבר מפוזרים בעולמות אחרים בייקום וחיים בשלום עם ייצורים חוצנים וכמובן שעם עצמנו. שיהיה לכולנו סוף שבוע טוב ושקט בתקווה שמחר אולי "נגלה" כבר את החוצונים בדיוק כמו גילוי אמריקה שהייתה שם כל הזמן...רק שהיה צריך שמישהו יגלה לנו אותה...אולי זה תהיה דווקא אתה?
 

amni

New member
אליהו הנביא כנראה באמת חייזר

* עשה הרבה קסמים מופלאים, * שחט 400 נביאי שקר והתעלם מבג"ץ וצל"ם * מובטח שיחזור אלינו בעתיד ויתרץ קושיות ובעיות, * מבקר אותנו בכל סדר פסח על תקן רואה ולא נראה.
 

HUhybrid

New member
ואולי הוא פשוט נלקח/נחטף?

(כלומר, היה בן-אדם רגיל תושב כדוה"א). כמובן, כל זה בגדר השערות בידיוניות ביותר, לפחות כעת.
 
למעלה