יהודים יקרים כנסו דחוף!!! צופית גרנט בעד עזה!

litalgez

New member
יהודים יקרים כנסו דחוף!!! צופית גרנט בעד עזה!

אני ליטל בת 27 נשואה ואם לשלושה ילדים המתגוררת באשדוד. במשך שנים הערצתי את האישיות שלך ואת האדם המדהים ש"חשבתי" שאת. הערב ישבתי בממ"ד כשלצידי ישנים שלושת ילדי ובעלי ומתוך הפחד להרדם פן חלילה תחל שוב האזעקה צפיתי בתוכניות השבוע של גיא פינס ולהפתעתי הרבה הבעת את תמיכתך ואפילו את כאבך על העובר על האזרחים בעזה. אולי היה כדאי, צופת יקירתי, שתבואי אלי הביתה לאיזה כמה שעות ותראי מה עובר עלי ועל תושבי עירי המודאגים בזמן כל אזעקה {אני מרשה לעצמי להזכיר שהמצב הוא קטון לעומת העובר על תושבי שדרות, "בני עמך" ועל תושבי הדרום בכלל בימים נוראים אלו}. בושי לך, גם אם אלו הן באמת דעותיך, שימרי אותם לעצמך במיוחד בימים נוראים, כבדים ואפלים אלו אשר עוברים עלינו, אחרת אל תתפלאי אם מדינה שלמה "תדרוש" לא לראותך על המסך הקטן שלנו. ממש לא בכבוד, ליטל מאשדוד, אם לשלושה תינוקות {שנה, שנתיים ושלוש} שסגורים כבר כמה ימים בממ"ד ומבקשים את חירותם בבכי.
 
אף פעם לא סימפטתי את צופית גרנט

אבל גם אני מרחמת מאוד על האוכלוסיה האזרחית בעזה. בלי קשר להיותו של המבצע מוצדק ביותר בעיני (אולי בעיניה לא וזה מה שהיא אמרה שהפריע לך), לא הייתי בחיים מוכנה להתחלף איתם וגם את לא. גם לא תושבי שדרות.
 

שי ז.

New member
אין סתירה בין הכאב על פגיעה בחפים מפשע בעזה

לבין הכאב על אוכלוסייה ישראלית מופגזת. כתושב אשקלון שכבר פעמיים ראה טיל נוחת לידו (פעם אחת כ 100 מטרים ממני בדרך חזרה מהעבודה ופעם שנייה בפתח הבית שלי) גם אני כואב את כאב משפחות החפים מפשע בעזה (ויש גם כאלה שם) ואת כאב האימהות שאיבדו ילדים קטנים רק בגלל שאיזה מחבל החליט שזה רעיון טוב להחביא מצבור טילים במסגד ליד הבית שלהם. אפשר בהחלט לכאוב את הפגיעה בבני אדם באשר הם כי ילד עזתי בן 3 הוא לא האויב שלי אלא ילד בדיוק כמו הבת הקטנה שלי.
 

דינהלה1

New member
אבל מרבית האוכלוסיה בחרו בחמאס בבחירות

ולכן הגיוני שהם גם תומכים בפעולות חמאס עכשיו, אני חס וחלילה לא שמחה לאיד אבל לא צריך להתפלא שהרבה ישראלים לא מוכנים להזדהות עם הסבל שלהם.
 

שי ז.

New member
גם מרבית האוכלוסייה בישראל

בחרה בימין אז זה מצדיק את ההפגזות עלינו? קודם כל ילד לא אשם שהוריו בחרו בחמאס. שנית החמאס היא תנועה שצברה את כוחה בדומה לאיך שש"ס צברה את כוחה בישראל. הם הקימו מוסדות חינוך למעוטי יכולת, בתי תמחוי ומערכת סעד וזה מה שיצר את כוחה. לא כל מי שהצביע חמאס תומך בקטיושות בדיוק כמו שלא כל מי שהצביע ש"ס הוא ספרדי חרדי.
 

דינהלה1

New member
נכון אתה צודק בדבריך

ובטח ששום ילד או חף מפשע לא צריך לשלם מחיר אני רק טוענת שאפשר להבין את הדרומים שלא מוכנים להזדהות איתם. מאחר וגם הם חיים בחברה שהרוב קובע. החמאס שם נבחר ע"י הרוב ולא היה ספק בכוונות שלו כך שמי שבחר אותו בעצם מאמין בדרך החמאס ויש לזה מחיר.
 

dannabanana

New member
לצערי לא חסרים כאלו

שמנסים לבנות תדמית מוסרית לעצמם על חשבונינו. להתעלם עכשיו, לזכור אח"כ.
 
למעלה