יום עיון - אלו"ט במבט לעתיד

doroniz

New member
דמי חבר

היתה החלטה בועד להמשיך לגבות את דמי החבר בהוראת קבע של 20 ש"ח לחודש (240 ש"ח לשנה) במקום מה שהיה נהוג עד שנה שעברה (300 ש"ח לשנה). תשלום זה הוא בהחלט סימלי וקטן ביחס לתשלומים שאנחנו משלמים כל מיני גורמים אחרים. דעתי האישית היא שצריך לבטל את דמי החבר, אבל אני (ועוד כמה חברי ועד) נמצאים בדעת מיעוט. אחת הסיסמאות של הדמוקרטיה היא "הרוב קובע", ובמקרה זה יש ליישמה. גם אני משלם את דמי החבר מידי שנה למרות שאני חושב .... דורון.
 

נונינה1

New member
אפשר גם וגם............

משמעות החברות היא האפשרות לקבל סיוע מחד (יש סיוע שניתן לכולם ויש כאלה שלחברים בלבד) ולהשפיע מאידך - כמו ביום העיון הקרוב בו ידונו בדרכה העתידית של אלו"ט.
 
אצלינו הבית ספר מקבל סיוע מסוים

שכמובן גם אנחנו ההורים משתתפים בתשלום שלו, וכך הורה שחבר באלו"ט משלם פחות. אבל החשיבות הגדולה היא לפי דעתי ענין התרומה, תרומה לעמותה שעוזרת ותעזור לנו ומשמשת למען האמת מעין "אבא".
 

נונינה1

New member
וגם.......

כשרציתי לקבל מאלו"ט מידע לגבי תשלומי ביטוח לאומי ותקדים מסויים שהושג בבית המשפט הם אמרו שהם נותנים את המידע לחברי אלו"ט בלבד........
 

doroniz

New member
אלו"ט ודמי חבר

אלו"ט היא אגודת הורים ולא מוסד ממשלתי או ציבורי שצריך לתת תמורה בעד תשלום כזה או אחר. יש הורים יותר פעילים ויש כאלה שהם פחות פעילים ויש גם כאלה שבכלל לא פעילים - אני מכבד את כולם, גם את אלה שבוחרים לא להיות חברים באגודה (או באגודות אחרות - ויש כאלה). דמי החבר אינם אגרה שאם משלמים אותם אמורים לקבל משהו בתמורה. הם אחת הדרכים לקשור את ההורים לפעילות באגודה. שירי ואחרים - האם ידעתם, למשל, שהתיקון לחוק החינוך המיוחד (חוק השילוב) הוא פרי מאמץ אדיר של אלו"ט (ועוד עמותות כמו ית"ד, בזכות ואחרים) ובעיקר של מספר הורים באלו"ט? האם ידעתם שאלו"ט פועלת נמרצות (שוב קבוצה של הורים) למען המדינה תכיר בשיטת ABA כשיטה טיפולית ותחסוך בכך מהמשפחות הוצאות כספיות? בקיצור, אלו"ט עושה הרבה למען כל האוטיסטים בארץ ולכן היא נקראת אגודה לאומית לילדים אוטיסטים. יום העיון נועד בכדי שאנחנו ההורים נתווה את המשך הדרך של האגודה. אנחנו ההורים זה אלו"ט ואנחנו נקבע את המדיניות ואופי הפעילות של אלו"ט. לכן, שוב, כל מי שאלו"ט חשובה לו/ה חייב להגיע. שבת שלום, דורון.
 

shnon

New member
מזל שאלו"ט קיימת

כאב לילד בן שנתיים שאובחן לפני כחצי שנה המקום היחיד שהנחה אותי והשתתף עימי בתחושה הקשה ברגעים הקשים שישנם גם היום זו מירב מבית לורן ובלי להיות חבר הנחתה אותי בכל התחומים בביטוח לאומי מס הכנסה וכו' והן מבחינה נפשית זו עמותה שבלעדיה לא יודע איפה הייתי היום . קשה לי להשלים עם מה שאמרת אני מאמין שזו הייתה אי הבנה כי האנשים באלו"ט הם המלאכים ששומרים עלינו ועל ילדנו הנפלאים. אשמח לענות לך על השאלות המינהלתיות שיש לך .
 

doroniz

New member
יום עיון - אלו"ט במבט לעתיד

יתקיים ביום שני ה-16/6 במלון שרתון-מוריה, תל אביב. כל מי שעתידה של האגודה חשוב לו/לה חייב להגיע ולהרשם מראש במשרדי אלו"ט. פרטים נוספים על יום העיון (מטרות, סדר יום, סדרי הרשמה ותשלום) ניתן למצוא באתר אלו"ט בכתובת www.alut.org.il ניפגש ביום העיון, דורון.
 
ניפגש בהחלט.

צריך למצוא איזה סימן זיהוי לכל הכותבים בפורומים. אותך דורון אפשר לזהות בזכות האתר שלך, אז אני מציעה שפשוט תעמוד באמצע וכולנו נתקבץ סביבך
 

doroniz

New member
האגו שלי...

כבר מתחיל להתנפח - ביום עצמו אני בטח אסמיק
מזל שאשתי לא תהיה, היא תתחיל לחשוד.....
דורון.
 
למעלה