יום עיון בירושלים בטירונות?

avvv

New member
יום עיון בירושלים בטירונות?

יאללה הודעה ראשונה שלי בפורום סדירים אמרו לי להגיע לירושלים ביום ראשון לאיזשהו יום עיון. נראה לי שאמרו להגיע לשער הכותל אבל לא שמעתי על שום מקום כזה (או שהכוונה היא פשוט לאחד השערים שלידו?) מישהו יודע משהו??
 
אז אני מבין שאתה טירון במחנה 80 ו..

פלוגה ב? ד?! הקיצ קו 1 מתחנה מרכזית בי-ם עד לתחנה האחרונה שלו ששם זה הכותל , ושם כבר יחכו לך מפקדים משעה 9:30. נסיעה טובה
 

E l i a n

New member
לא הוגן :/

אני הייתי טירונית במחנה 80 פלוגה ד', ואותנו לא לקחו לשום יום עיון! אם כבר העלנו את הנושא.. יש אפשרות ליצור קשר עם המ"כיות שהיו לי, אם הן לא נתנו לנו מס' פלאפון? זה נורמלי לכתוב מייל למ"פ? (מצאתי את הכתובת שלה במייל המטכ"לי..) רציתי לספר למ"כית שלי מה קורה איתי,ולהתעניין מה קורה איתה.. כדאי? היינו בקשר מאוד טוב בטירונות..
 

avvv

New member
רוצה להתחלף?

בשמחה הייתי מוותר על החרא הזה. עד שהגעתי לבט"ר הכי קרוב לבית שלי אז מבקשים ממני להגיע לירושלים שגם אם אני לוקח את האוטובוס הראשון (5:30) אני לא אגיע בזמן
 

E l i a n

New member
חח...משעשע ..

אני עכשיו משרתת בפיקוד העורף שברמלה. זה גם לא יהיה לך קרוב להגיע.. אז עדיף שתחזיק מעמד יום אחד קצת יותר רחוק מהבית.. סורי.. לא?
 

avvv

New member
המרחק זה לא הבעיה

אני גם ככה הולך לשרת די רחוק מהבית. סתם אני שונא את ירושלים, לא מכיר אותה בכלל, לא הייתי שם איזה 5 שנים, ואין לי סיכוי להגיע בזמן. אז אני הולך לישון בראשון בשביל להגיע. ס'עמק, יש לי כולה שבת וחצי שישי, וחצי שבת לבזבז על נסיעה... לא נורא, לפחות אני בטירונות 01
 

E l i a n

New member
יא!!! גם שלי!!! ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

והמ"כיות שלי היו : טלי כהן, רומי (אדומת שיער) ומאיה (בלונדינית/שטנית). אה, והסמלת - יעל ארביב. חחח..אני זוכרת את השם של הסמלת כי על היום השני היא אמרה לנו בקול מטיל אימה ופחד: "לי קוראים הקשב,והשם משפחה שלי הוא הסמלת.לא רוצה לשמוע יעל,לא גב' ארביב ולא יעל ארביב.רק הקשב,הסמלת!". ולחשוב שהיא גדולה ממני רק באיזה שנתיים.. (אני באוגוסט השנה אהיה בת 20). גם אצלכם חילקו תעודות בטקס ההשבעה? איזה כבוד היה אז לקבל תעודה מהמ"פ של מופת מחלקה! היא אמרה לי שהיא גאה בי..
רק היה משעשע שכתבו שם בתעודה את השם של ה"מפקדת מחלקה:יעקב חזין".. חח..מחקתי את ה-ת' של מפקדת,ותליתי במשרד שלי עכשיו. כדאי ליצור איתם קשר במייל המטכ"לי?(דרך המייל של רעות,בהנחה שהיא עדיין המ"פ של הפלוגה.)
 
למעלה