יום קומיקס חינם!

mulon1984

New member
צעד צעד

קודם נעיף מפה את כולם, אח"כ נתחיל לגייס חדשים
 
חייב לענות בפרודיה על חבר מהעבר

הוא שאמרתי, קוראי קומיקס הם שובניסטים, גסי רוח אשר מנסים למחוק כל מי שלא חושב כמוהם. תתבייש מולון על זה שאפילו בצחוק אתה מעלה על הכתב דברים כאלה. אתה בוודאי גם חילוני אדוק או, אני משער
 

mulon1984

New member
חילוני? אני?!

מה פתאום!
אני מאמין אדוק!
אני מאמין שלפני 6,000 שנה הגיע קוסם בלתי נראה וברא שני אנשים ערומים בג'ונגל עם חיות מדברות.
 

גנימדס

New member
החוויה שלי

בעשר חיכיתי בפתח "קומיקס וירקות" עם תוכנית מגובשת אלו חוברות להשיג. כבר שהגעתי הבנתי שזה היה רעיון של יותר מאדם אחד. ההמון שצבא על קינג ג`ורג` גדש את הכניסה לחנות (כמובן, חשבתי. וכשאני מגיע לדואר או לקופת חולים פותחים שם בזמן? הם צריכים להתארגן) כדי לא להדרס בידי ההמון שהלך והצטבר עזבתי את המקום וחיכיתי שהמעריצים האמיתים ילכ ו והתחרות תהיה קטנה יותר. יצאתי לסבוב של שעה וחצי במהלכו גם נדדתי לחפש את הקומיקאזה -שפתחה דוכן חד פעמי בסנטר, אבל שם זה כבר היה מאוחר מידי. כשהגעתי חילקו 2 חוברות מתוך המלאי כי הכל כבר אזל.

אחרי שעה וחצי התבדיתי.קהל הקומיקס שילש, ריבע והחמיש (אם יש מלה כזו) את עצמו. הצובאים על שולחן-קומיקס-חינם הלכו והתרבו ואני נאלצתי להתפתל כאלו הייתי ריד ריצ`רדס בפעולה נועזת רק בשביל להגיע לשולחן. הקהל לא קטן.
הקומה שלהם כן. מצאתי את עצמי בין בני עשרה רבים שהבריזו משעורי טריגונומטריה כדי להגיע ליום הזה . אמנם מדובר בפלח אוכלוסיה שאני לא ממש מסתדר איתו, אך היתרון שלהם הוא שאפשר להושיט יד מעל הראש שלהם כדי להגיע לחוברת הנכספת .

איכשהו המטרה הושגה. את חוברות החינם השגתי. אמנם חוברת החנם של סופרמן נגמרו , אך ממילא החרמתי את סופרמן מאז ששינו את העיצוב שלו ללא שנתתי אישור לכך.

השלב הבא היה להכנס לחנות. אך לא היה ממש לאיפה להכנס, היה תור מיוחד כדי להכנס לחנות המפוצצת, תור שלא זכור לי שראיתי מאז שהגעתי לעשות קניות מזון בערב ראש השנה. ויתרתי על הכבוד. כך אני אחסוך כסף- נחמתי את עצמי. הרי 100 אחוז הנחה זה הרבה יותר מ15 אחוז הנחה.
 
בקשר להמונים


אני חייבת להגיד, שבשבילי חלק מהענין הוא כמות האנשים. יש לי בערך 2 חברות שקוראות קומיקס, אז נחמד מדיי פעם לבוא ולראות עוד אנשים שזה מעניין אותם. בכלל, האווירה ביום הזה תמיד ממש כיפית- כולם חברותיים, מדברים עם אנשים שהם לא מכירים, מתחילים דיונים על סדרות טלוויזיה/קומיקסים עם סתם מישהו שעמד לידם או ממליצים לאחרים על קומיקסים חדשים. אבל בכנות, אם הייתי מגיעה בטעות לבד, אני לא חושבת שהיו לי את העצבים הדרושים לעמוד בתור... מצד שני, התור בסופר הוא בכל זאת יותר ארוך, וגם בו אני שורדת
.

ואני שמחה שהשגת את מה שרצית :).
 

גנימדס

New member
בקשר ל2 חברות....

לאירועים כאלה בהחלט יותר נחמד להגיע עם חברים.
בהתחלה כשעוד היתה לי סבלנות הסתכלתי על הקהל, (אחרי שתים עשרה דקות לא יכולתי לחכות יותר!!*) ובאמת ראיתי שלשו בנות בחצאיות ארוכות- אלה הייתן אתן?

זה קצת הפתיע אותי , ואולי אפילו שמח אותי קצת לדעת שיש משהו שיכול לקשר בין הצבור החלוני לצבור הדתי.
 
כנראה שלא...

היינו רק 2 אתמול, לא שלוש, וחצאיות עד הברך, אבל אלי בשבילך זה נחשב ארוך :)
ואם נפתחים קצת לציבור אחר, רואים שיש הרבה תחומי עניין משותפים, במיוחד בכל מה שקשור לסדרות טלוויזיה, ספרים, סרטים וקומיקסים
.
 
למעלה