יוניברס בהוט זון, החל מיום ראשון

subatoi

New member
יוניברס בהוט זון, החל מיום ראשון

שלום חברים. ראיתי שלא פרסמו את זה בפורום וחשוב לחלוק את זה עם אחרים - יום ראשון, 16:45 וגם בחצות ורבע - יוניברס מתחילה בהוט זון. פרק אחד בשבוע בלבד, שידור אטלנטיס ממשיך במקביל, לפי מה שראיתי בלוח השידורים. אני מודע לדעות החלוקות, וגם טרם סיימתי לראות את אטלנטיס, אבל אני בכל זאת שמח לראות את זה, כי חששתי שכבר לא אזכה לראות את זה בארץ. מי יודע, אולי נתראה פה יותר אחרי שידור הפרקים... שבת שלום
 

aשרון

New member
סטארגייט.....

יופי של יוזמה, אבל מה השעה המעפנית הזו, אנשים עדיין עסוקים בעבודה או רק יוצאים ממנה, עדיף שעת שידור מאוחרת יותר כמו שמונה או תשע בערב. ב YES פתחו ערוץ סיי פיי, חדש למה הם לא קנו את הסדרה, לפחות שם הם היו נותנים לסדרה שעה נוחה יותר לצפייה.
 

סלמאק

New member
אל תדאג, יהיו שידורים חוזרים

עכשיו בדקתי, בשעה 00:15 באותו יום יש שידור חוזר.
 
אתה עושה צחוק?

חצות ורבע זו שעה מפגרת. יש פה אנשים שעובדים ולומדים, מי יכול לראות פרק של שעה שמתחיל ב 00:15?
 
תודה אבל מה זה השעות האלה???

הם מראש קברים את הסדרה. איזה מרגיזים!!!
הצהריים - מוקדם מדי, הלילה - מאוחר מדי!! זו לא סידרה לילדים קטנים, אז מה זאת השעה הזאת, רבע לחמש? בחייכם???? אוף
אין סיכוי שבעולם שאצליח לראות את זה ככה... לפחות - האם זה יהיה גם ב VOD ? ואני מדברת בתור מי שכן ראתה כבר את כל הפרקים עד כה חוץ מ 2X13 שעוד לא יצא לי.
 

subatoi

New member
א. ../images/Emo45.gif להקליט. ו-ב. על סמך ניסיון העבר

של הוט, יהיה עוד סבב שידורים אח"כ מתישהו, אולי בשעות אחרות. ככה זה בד"כ.
 
אין לי ממיר מקליט

ואין לי כוונה לעשות, אז לבינתיים אני אמשיך לראות באינטרנט ולא אבנה על השידורים החוזרים. נראה לי שצריך להבין שאין מה לסמוך על הוט.
 

subatoi

New member
גם לי אין...

יש לי וידאו. קניתי לפני כמה שנים (היה קשה למצוא בחנויות, משולב עם DVD כי אין משהו אחר), אבל יש. הכי פשוט, הכי נוח.
 

noctane

New member
מה זה השעות האלה

פניתי להוט לגבי השעות הלא הגיוניות שלהם. המטרה שלהם זה שאנשים יצפו ב VOD. אני מציע שכולם יפנו להוט אולי הם יבניו ויזיזו את השעה לשעה נורמלית. ואם לא יש את הפתרון שהם מבינים תנתקו אותי מהכלבים. לגבי השידורים החוזרים לפחות אלו של אטלנטיס היו אחרי 23:00 וזה לא נוח למי שעובד וצריך לקום מוקדם.
 
בעסה

ניסיתי לראות אם יש סיכוי שאני מפנה לי ביומן את ימי ראשון בשעה 5 או יכולה לבוא מאוחר בבוקר בימי שני (כדי לראות בלילה) ו.... כצפוי - בעעעעע. לא רק שאי אפשר, אלא שרוב ימי ראשון ושני הקרובים עמוסים לי בטירוף. אוף.
 
למעלה