יוצאת לדייט עוד שעה....

כוכבית33

New member
יוצאת לדייט עוד שעה....

אני לא אוהבת דייטים! אבל מרגישה ויודעת שאין ברירה אחרת. מצד אחד הבחור נשמע מקסים, אבל מצד שני אני מרגישה שדיברנו יותר מדי לפני פגישה ראשונה וזה בד"כ גורם לרמת ציפיות גדולה שקשה לעמוד בה. אני לא אופטימית יותר מדי לגבי ההצחלה של היום אבל משתדלת לבוא במצב רוח טוב. תחזיקו לי אצבעות
 

כוכבית33

New member
אוף.... ../images/Emo4.gif

כזה דייט גרוע כבר מזמן לא היה לי... חוסר כימיה מטורף!
 

k e r e n m

New member
מוזר

חוסר כימיה אפשר לקלוט עוד בשיחות הטלפון של לפני,ואת טענת שדיברתם לא מעט...לפי דעתי את הלכת בהרגשה שלא ייצא כלום וכך אני מעריכה ששידרת לבחור שמולך..ואל תכריחי את עצמך ללכת לדייטים בכוח כי אז את מפספסת את המטרה העקרית והיא למצוא אהבה..
 

© RoNa

New member
אולי, אבל..

לפעמים יש חיבור בטלפון, אבל כשמכירים את האדם ורואים מי עומד מולך, אתה יכול לגלות שאין משיכה, ומפה גם אין כבר חיבור. זה קשור אחד בשני. גם אם רואים תמונות לפני, הן לא תמיד משקפות את המציאות. הן לא יכולות לשדר שפת גוף, ריחות, ואת החיבור שמעבר.
 

k e r e n m

New member
זה ברור לי

אבל מקיצוניות לקיצוניות טרם קרה לי....זה גם קשור באינטואיציות הפנימיות שלנו,כל אחד והמינון שלו...
 
איזה דילייייייי

<פאדיחה..לא נכנסתי לכל השרשור....ת'להבתי, מה? מה? אתה רוצה ממני?>
 

כוכבית33

New member
תודה על התגובות...

אבל אני לא ממש "אשמה" בזה שזה לא הצליח... הבחור סקפטי לגבי היכרויות ובא במצב רוח תוקפני במיוחד ודווקא אני ניסיתי לבוא בגישה מאוד אופטימית. נכון שהוא לא הטעם שלי ומין הסתם אני לא הטעם שלו אבל זו לא סיבה להפוך את הפגישה ללא נעימה. היו לי כבר פגישות שידעתי מהתחלה שזה לא זה אבל עדיין ניסיתי להעביר שעה בכייף ולנסות להכיר את האדם שמולי. ועד היום לא היו לי הרבה פגישות שהיו ממש נפילות. היו לי יותר פגישות מוצלחות (שהובילו לפגישה שניה) מאשר לא מוצלחות.
 
למעלה