יחיאב, מה מצב הפרוייקט?

היי שיוש

יחיאב כרגע "משותק" מבחינה טכנית. המחשב שלו שבק חיים ולכן הוא אינו יכול להופיע בפורום... ולכל מי שצריך, לפרטים נוספים שלחו לי הודעה לפרטי. ואת מה שהכנתם למייל: [email protected]
 

יחיאב

New member
שלום שי

סוף סוף הצלחתי לכתוב משהו כאן, וזמנית, כנראה. עד עכשיו קיבלתי את הפרקים: 1,3,4,7,8,9,12,13 כלומר חסרים הפרקים: 2 (גיא) 5 (שי) 6 (הד"ר) 10 (מהזהמשנה) 11 (יוסי) את רוב הפרקים שקיבלתי ערכתי כבר (לא סופית, יעבור עריכה נוספת). לגבי הכספים, קיבלתי היום מלינור את ה-50 ש"ח המובטחים (ובהזדמנות זו, תודה לינור). למעשה רק מהתורם שהתנדב לתרום 200 ש"ח עדיין(?) לא קיבלתי כלום. כך שחסרים לנו 330 ש"ח כמדומני, במקום 130. כבר היו לי מחשבות לארוז הכל ולברוח עם הכסף לחו"ל, אך בסופו של דבר אישיותי המוסרית עצרה בעדי. אגב, הזדמנות נוספת למי שפיספס קודם ולא הספיק להצטרף לחגיגה, אז הנה עכשיו הוא מוזמן להירתם לפרוייקט ולתרום תרומה כספית צנועה וכך בסופו של דבר נשלים את החסר לנו (לפרט שמות?
).
 

שיוש21

New member
ברוך מחייה המחשבים

שלחתי את 5 לסמנכ"ל, אם זה לא הגיע או שאתה רוצה שאשלח גם לך תודיע לי ותזכיר לי את האי מייל
 

יחיאב

New member
עדיין מוקדם לברך על המוגמר

ייתכן ואני אתקל בבעיות בקרוב, כך שייתכן והתיקון הוא זמני. האי-מייל שלי הוא לא חסוי, נמצא גם בכרטיס הפרטים האישיים כאן וגם באתר. אז תשלח, אם לא טרחה מרובה מדי, ל: [email protected] ובהזדמנות זו אני מזכיר, מי שרוצה כתובת אי-מייל עם סיומת ליבוביץ, רק שיבקש. אין המדובר בתיבת מייל חדשה אלא רק בכתובת דואר, כך שמי שישלח לכתובת הזו מייל, בסופו של דבר המכתב יגיע לתיבת המייל הרגילה שלכם (בוואלה, למל)
 

avshif

New member
e-mail

אודה לך אם תוסיף גם לי כתובת אי-מייל? מה יש בי-ם? שציינת שנפגש שם? אבשלום.
 

sandchicken

New member
נראה שרק באלימות זה הולך...

אגב יחיאב, אם יש לך הערות בקשר לתמלול, אתה רוצה שאני אעבור עליו שוב או ישנה את דרך הסימונים שלי אליך או שאתה לא אוהב את שיטת התמלול הכמעט מלא שנקטתי בה, אתה מוזמן להודיע לי ואני אתקן את הצריך תיקון.
 

יחיאב

New member
ועוד מישהי מצטרפת ב-50 ש"ח

די לאלימות! אז חסר כמה? 80, 100? אין לי זמן כרגע לעשות חשבון, להתראות בי-ם.
 
למעלה