ייבוא מכשיר חשמלי

RoboTech

New member
ייבוא מכשיר חשמלי

אני רוצה לייבא ראוטר לארץ (לא אלחוטי!). כמה יחידות בודדות לשימושים שלי. מכון התקנים רוצה יותר מ-4000 ש"ח בדיקה! מישהו יכול לומר לי איך לרכך את רוע הגזירה?
 

4Z7DHD

New member
ייבוא ראוטר

דרך אחת - ארוכה אבל עובדת היא להמתין שיבואן רציני ירצה לייבא כזה - ואז יקבל הראוטר אישור סוג ואתה תוכל לייבא גם. האמת היא שאני מנחש שכבר גילו את הראוטר המופלא הזה - וכנראה ששיקולי כדאיות ייבוא מנעו מהיבואנים להשקיע באישור סוג. הדרך השנייה לצערי לא ממש חוקית, והיא גם יכולה להסתיים בחופשה ארוכה בתא קצר...............
 

CableGuy

New member
תעבור לסיסקו או לנורטל

יותר בטוח וגם יש תמיכה וחלקים
 

RoboTech

New member
אני יודע

שאם אומים למפעל לרשות בחשבונית "לדוגמא בלבד" אז המכס מעביר צ'ק צק בלי העברה למכון התקנים. השאלה היא, אם אסדר את זה עם המפעל שיכתבו תמיד "סאמפל" אם במכס יעלו על זה אחרי שניים שלושה משלוחים (אני מתכוון לייבא לא הרבה)
 

CableGuy

New member
יש לי רעיון בשבילך

אם אתה סטודנט, אז דרך מוסד אקדימי, אתה יכול להוציא אישור עבור המכס שהציוד הנ"ל משמש לטובת מחקר כלשהו.
 

RoboTech

New member
אני סטודנט

אבל איך אני יוציא דבר כזה... חייבת להיות שיטה. אני הרי הולך לייבא אחדות, לא עשרות ולא מאות (אם אייבא סכומים של עשרות ומאות, לא יפריע לי לשלם בדיקה באמת) לא מבין את החארטה הזה. היצרן בדק את הראוטר במכון התקנים הגרמני והקנדי. "מכון התקנים הישראלי" חושב שהוא יותר טוב מהם. אני ממש לא רוצה ללכת ולתת 4139 ש"ח לבדיקה, רק בכדי שיגידו לי "הכל בסדר, הראוטר תקני" דבר שאני יודע כבר. גניבה לאור יום.
 

4Z7DHD

New member
מכון התקנים

אתה כנראה לא מספיק זקן ולא הכרת את פאולינה - מהימים שכל מודם שעלה כמה עשרות דולרים היה חייב בבדיקה שלה.........ומי אלה בכלל מכוני התקינה הגרמניים והאמריקאיים - הרי ידוע לכולם שאלה אנטישמים ואלה מרובעים......מה הם מבינים.......העם היהודי הוא היחיד. את המשפט האחרון שלך אמרו עשרות אלפים של מקצוענים בתחום - זו גניבה לאור היום, אבל בימים ששר החוץ מועמד רציני לחופשה ארוכה למדי אצל האנשים שאיש מפלגתו אחראי עליהם זה באמת בקטנה. אבל - זה עם ישראל בחר לו.
 

RoboTech

New member
תראה,

אני יכול לבקש מהיצרן שיכתוב מה שאני רוצה. אני יודע שאם רושמים שזה "דוגמא" המכס לא שולח את זה לבדיקה במכון התקנים. השאלה היא כמה פעמים ניתן לעשות את הטריק הזה מבלי שהמכס יעלה על זה. האם המכס מנהל רישום כלשהו?
 

CableGuy

New member
תנסה ככה:

שישלחו את זה למוסד אקדמי שאתה לומד בו. תנסה לסגור את זה עם ראש הפקולטה, קומבינות כאלו תמיד עובדות במיוחד עם הוא רוסי. בלי שום קשר, תייבא אותו לארץ ובמכס תצהיר ותשלם רק את המע"מ במקרה הכי גרוע. פשוט במדינה שלנו גנב קטן יושב בכלא וגנב גדול יושב בכנסת. DHD אפרופו מה עם החיקה נגדך במס הכנסה ?
 

kdr

New member
המצאת הגלגל

הודעה חשובה ! הראוטר כבר הומצא ועשרות דגמי יצרנים נמצאים למכירה. קח 4,000 ש"ח, תקנה איזה 18 ראוטרים, תשחק איתם ותהנה. יש כבר חובב אחד (לפחות) שניסה להמציא מודם (זולו, תירגע, לא יפה לצחוק). היות ואני מכיר כמה מנהלי רשתות, לא שמעתי על אחד שצריך היה לייבא ראוטר כי כל המבחר לא התאים. אם זה סתם משעמום, נסה מונופול או דמקה.
 
למעלה