ייחום אצל חתולים

klips1

New member
המלטות של חתולים שכאלה הם למומחים בלבד

וזה שאין חוק נגד זה לא עושה את המעשה נכון
 

GrimBoy

New member
הפנדה.. זה ברור שהטבע מאפשר...

צריך לדעת אבל קצת לחשוב מחוץ למסגרת של מה ש-"אפשר"... המחשבה אל מחוץ למסגרת הזאת מצילה אותנו מאיידס.. היא מונעת פיצוץ אוכלוסין.. זה לא שהחתולה שלה חיה עם חתול אחר והיא נותנת להם להגשים משהו ביחד.. הרי עצם החיפוש אחרי זכר על ידי מישהו שהוא לא החתולה כבר עושה את זה לא טבעי.. עצם החתולה עצמה שהיא הכלאה שבעיות הפוריות שלה הן תוצר של שנים של הרבעה מכוונת, היא לא טבעית.. אי אפשר לקחת על חצי מהפעולה אחריות אבל על השאר להגיד "אז מה אם זה ככה, אני נותן לטבע לעשות את שלו..". בסה"כ ברור שאם היא תבחר לעבר את החתולה, אז היא לא עוברת על החוק, יכול להיות שהכל יהיה בסדר ושום דבר לא יקרה.. אני רק מקווה שאת מבינה, המאזניים לא בדיוק נוטים לכיוון הזה.. הסברנו מצויין למה.
 

irisFridman

New member
../images/Emo45.gif

לפעמים נראה לי שיש אנשים שמגיבים העיקר בשביל להגיב, ולא טורחים לחשוב בכלל על מה הם כותבים...
 
מאוד מומלץ שלא לזווג את החתולה

חתולים פרסים זקוקים להמון בדיקות גנטיות וויראליות לפני הרבעה לשני הצדדים- הזכר והנקבה, האמהות הפרסיות אינן אמהות טובות בדר"כ והן חסרות אונים לכשהגורים נולדים- שמעתי על מקרים שהחתולות המליטו כשלא היה אף אחד בבית והבעלים חזרו כדי לגלות את הגורים מתים בתוך השיליות שלהם, הפרסים הם החתולים הגזעיים שהכי ננטשים- יש חתולים פרסיים ברחובות, בעמותות והמון מודעות מסירה. חבל לתרום לאינפלציה של הגזע הזה ועוד בהמלטות פיראטיות. מומלץ מאוד לעקר את החתולה מכל הסיבות האלה וגם מהסיבה הבריאותית- ייחומים והמלטות מעלים את הסיכוי לסרטן הרחם והעטינים אצל חתולות. לגבי הילדים- לדעתי יש כאן הזדמנות להסביר להם את מצב החתולים בארץ ושזה לא בריא ואף מסוכן לתת לחתולה להמליט. אני בטוחה שהילדים לא ירצו לסכן את החתולה, הם בטח מאוד קשורים אליה.
 

Rony999

New member
האטימות וחוסר רגישות זועקים לשמיים!!!

ישנם אלפי גורי חתולים שמחכים לאימוץ והגברת הנכבדה מחפשת זכר שירביע את הנקבה שלה ... לא עדיף לאמץ אחד ולהציל חיים של גור??
 

עוז93

New member
עדיין אים תשובה?

ענתי החמודה סך הכל שאלה איך מזהים ייחום אצל חתולים, אם אינכם יודעים אז אל תענו! למה להטיף, בצורה כל כך לא עניינית, בעיקר שהמשפחה הזו אוהבת חיות מאד ולא מפקירה אותם כך שבטוח הגורים האלה יסופחו לבית עוד לפני שנולדו. בכל זאת תודה לאלה שהזהירו מפני בעיות הכרוכות בהמלטהף באמת חבל על חתולה כל כך מקסימה. שבת שלום
 
למעלה