ייעוץ בצרכנות וגם בתקשורת..

אורניהו

New member
ייעוץ בצרכנות וגם בתקשורת..

לפני כשלושה חדשים בערך שדרגתי את מכשיר ה´סלקום´ שלי[טלפון]..5120.אחרי כ זמן התחילו בעיות במכשיר שהיה כבה ונדלק חליפות..הגעתי לפני כשבוע לסניף החברה בחוצות המפרץ חיפה..ושם נתבשרתי שהמכשיר נרטב במים וחלה עלי חובת ההשתתפות העצמית..כל תחינותי ובקשותי שלא כך הדבר הוא פשוט לא נרטב..לא עזרו ואפילו מנהל השרות הוכנס בעניין..שום כלום לא עזר והסכום הורד מחשבוני.[אפילו הפקידה הטכנית אומרת לי בלחש שלא נראה לה שהמכשיר רטוב כלל!אבל מילא..קיבלתי מכשיר אחר ואפילו סוללה אחרת טרחו ונתנו לי..אחרי יום יומיים ושוב תקלה דומה..המכשיר כבה ונדלק ובבואי לשם אמרו לי שיעשו תיקון..חיכיתי ואכן עשו תיקון במכשיר הטלפון..אחרי שלושה ימים ..זאת אומרת היום..המכשיר כבה לגמרי ורק נסיונות רבים על הלחצן מצליחים להדליקו ושוב כבה..מה לעשות ומה אתם מציעים לי לעניין החשוב הזה? *ואני מוכרח לספר לכם סיפור אחר הקשור לעניין..לפני כמה שנים החלפתי מצלמת רפלקס אצל פוטו פורמן ברחוב החלוץ חיפה..החלפתי אז למצלמה אוטומטית רגילה והוספתי כמה שקלים..בנסיעתי הראשונה לחו´ל..המצלמה נפלה לחול אשר בשפת הים..וכל נסיונותי לצלם עלו בתוהו..הלחצן היה תקוע..כשחזרתי הביתה מיהרתי לאותו צלם[חנות קטנה בהדר..]והצלם בדק ואמר לי יהודה,לא בעייה זה פשוט קצת חול..נתן לחיצה הגונה והעסק הסתדר..זאת אומרת פעלה טוב ..אבל ההוא מהפוטו אומר לי כך;אני רואה שאתה לא שקט עם העניין..אז חכה רגע..עלה וטיפס שם בחנות והוריד לי קרטון של מצלמה חדשה הוסיף לה פילם וסוללה חדשה ואמר לי כך;סע חביבי ושתהיה מרוצה..זהו,ראיתם איזה שרות..ואני לא מכיר אותו כלל וסלקום,הקונצרן הגדול הזה של אלפי מכשירי טלפון מנסה לעשות תיקוני הלחמות במכשירים שלייצר אותם עולה פרוטות..ועוד מורידים את ההשתתפות העצמית[230 שקלים.]
 
למעלה