ייעוץ לגבי לימודי וטרינריה

Rene Zeitune

New member
ייעוץ לגבי לימודי וטרינריה

מישהו יודע איפה לומדים רפואה על בעלי חיים בדגש על מכרסמים וארנבונים? מה זה כרוך ומה נדרש? אני יודעת שצריך תעודת בגרות מלאה ופסיכומטרי מ400 ומעלה. הייתי מאוד רוצה לעזור לחיות האלה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתוך ויקיפדיה:

"בישראל אין אפשרות ללמוד רפואה וטרינרית לתואר ראשון, והחפצים לעסוק במקצוע זה נדרשים ראשית להשלים תואר ראשון באחד ממקצועות מדעי החיים כמו ביולוגיה, מדעי בעלי חיים, מדעי הרוקחות ואפילו רפואה. לימודי הרפואה הווטרינרית בישראל מתקיימים בבית הספר לרפואה וטרינרית ע"ש קורט ברחובות, שהוא בית הספר היחיד למקצוע זה בישראל ושייך לפקולטה למדעי החקלאות של האוניברסיטה העברית בירושלים."
https://he.wikipedia.org/wiki/וטרינר#לימוד_הרפואה_הווטרינרית
&nbsp
למיטב ידיעתי קשה להתקבל לשם, ורבים לומדים בחו"ל. ממליצה לך לדבר עם וטרינר/ית שאת מכירה ולשמוע במה זה כרוך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מתוך ויקיפדיה:

"בישראל אין אפשרות ללמוד רפואה וטרינרית לתואר ראשון, והחפצים לעסוק במקצוע זה נדרשים ראשית להשלים תואר ראשון באחד ממקצועות מדעי החיים כמו ביולוגיה, מדעי בעלי חיים, מדעי הרוקחות ואפילו רפואה. לימודי הרפואה הווטרינרית בישראל מתקיימים בבית הספר לרפואה וטרינרית ע"ש קורט ברחובות, שהוא בית הספר היחיד למקצוע זה בישראל ושייך לפקולטה למדעי החקלאות של האוניברסיטה העברית בירושלים." https://he.wikipedia.org/wiki/וטרינר#לימוד_הרפואה_הווטרינרית

למיטב ידיעתי קשה להתקבל לשם, ורבים לומדים בחו"ל. ממליצה לך לדבר עם וטרינר/ית שאת מכירה ולשמוע במה זה כרוך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
דיברתי עם וטרינרית, היא למדה בצ'כיה 6 שנים... קשה ויקר

כי בישראל קשה להתקבל (וזה רק לתואר שני, כאמור, אחרי תואר ראשון במדעי החיים). אין מצב שדורשים רק פסיכומטרי 400 ומעלה, זה לא טווח מספרים רלוונטי בכלל לתחומים האלה. גם אחרי הלימודים זה לא פשוט – עבודה קשה, שעות קשות, להחזיק מרפאה זה יקרררר....
&nbsp
אם את רוצה לעזור לבעלי חיים (כל הכבוד!) את יכולה להתנדב (או לעבוד) בעמותות כמו צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות, מקלטים לבעלי חיים נטושים ועוד. אפשר לבדוק גם עבודה במקום כמו הספארי ברמת גן ובגני חיות/פינות חי וכיו"ב.
&nbsp
כמובן, הכי פשוט להיות סייעת לווטרינר שכונתי, מקום שקרוב אלייך, אני בטוחה שתמיד מחפשים. כדי להיות סייעת את לא צריכה תואר (שאלתי). מן הסתם גם השכר בהתאם... וזו לא עבודה של רופא לטוב ולרע. אבל זה לא דורש ממך הכשרה ארוכה, יקרה וקשה ונראה לי שזה משהו שיכול להתאים לך יותר.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא יודעת בדיוק, לא שאלתי; זה משהו שתצטרכי לברר


ממה שאני רואה במרפאות, זה כולל עזרה בהחזקת בע"ח, עזרה בציוד וכיו"ב. חיפוש בגוגל העלה שיש גם קורסים כאלה (שימי לב שזה אתר פרסומי):
https://www.universities-colleges.org.il/קורס-עוזר-וטרינר/
&nbsp
אם זה באמת משהו שמעניין אותך, חפשי מרפאות באזור מגורייך, תיכנסי ותתענייני. כמו שעשית כאן, רק מול האנשים הרלוונטיים שבאמת מבינים עניין
.
 
למעלה