יכולהיות שמיצינו?

goldy

New member
יכולהיות שמיצינו? ../images/Emo5.gif

מזה שבוע שאין הודעה עניינית, ולא נראה כי נותרו נושאים לדיון. אני לא אומר לסגור את הפורום, אבל כן להתחיל בפעולות החייאה מיידיות, או שמעתה ואילך יכתבו כאן הודעות של יוצאי פורום נוער
 

יובאבא

New member
../images/Emo124.gifבשביל פורום חי

צריך, לדעתי, יותר מפשוט לחכות שאנשים יכתבו כי זה לא יקרה. אנשים רואים שהפורום "מת" ולכן לא טורחים מלכתחילה. צריך לעודד אנשים לדבר על דברים. בהרבה פורומים עושים את זה ע"י העלאת נושאים לדיון באופן מתמיד, ולא חסרים נושאים בתחום. כלומר, לעבור לגור לבד לא מסתכם אך ורק ביחס הוצאות/הכנסות. אפשר לעודד אנשים לספר חוויות (איומות, או לחילופין מוצלחות) מהשותפים שלהם, מהתמודדות עם בעיות שלפני כן לא נתקלת בהם ( חווית הזמנת אינסטלטור בשביל להוציא גוש איום מהצנרת של שערות של השותפים הקודמים זה לא משהו שארצה לעשות שוב בעתיד הקרוב, או הרחוק.), מה הקשיים הבלתי צפויים והיתרונות שלא חושבים עליהם עד שהם כבר קיימים. דברים כמו מה גורם לדירה השכורה להרגיש יותר כמו בית, ובאילו דרכים אפשר ליפות דירה מצ'וקמקת במינימום תקציב. אני חושבת שלפחות בהתחלה זה גם התפקיד של מנהל/ת הפורום לנסות ולמשוך אנשים לפורום (כל פורום), לא רק בהצעת נושאים אלא בהוספת קישורים והסבת תשומת הלב אליהם, או באופן כללי "משיכת" אנשים לדיון. אחרי לא המון זמן אנשים מתרגלים להכנס ואז הדיון בתוך הקהילה גם מתפתח יותר באופן טבעי, בלי שצריך "לדחוף אותו".
 

goldy

New member
אולי אתה תנהל את הפורום?

יש לך את הניסיון הרב ביותר מבין כולם, כולל המנהלת, ואני חושב שאתה תנהל את הפורום בצורה הטובה ביותר. בבקשה פנה להנהלת הפורומים והצע את עצמך
 

יובאבא

New member
קצת הצעות

שלחתי מסר למנהלת לשאול אותה אם יפריע לה שיהיה עוד מנהל/ת לפורום. לי עצמי, אגב, אין ניסיון של ממש בניהול פורום, אבל אני קוראת די הרבה, בפורומים שונים ברשת, אז רואים מה מצליח ומה לא. מכל מקום, נראה לי ששווה לפתוח כאן גם סוג של פינה משפטית, כי להרבה אנשים שיוצאים מהבית זה המפגש הראשון עם חוזים של ממש, וזה בפירוש לא בהכרח נעים. שווה אולי גם לעורר עניין בפורומים שהקהל שלהם קרוב (סטודנטים למשל, או חיילים), וכן יש בחורה ושמה מורגאן שכותבת בלוג על החיים שלה וההתמודדות עם השותפים האיומים שהיא נפלה עליהם, כך שיכול להיות שהיא תרצה להשאיר גם כאן הודעה כל פעם שיוצא לה פרק חדש. יש גם כל מיני אתרים באינטרנט שעוסקים בנושאים כאלו ואחרים שקרובים לרוח הפורום, אז יהיה שווה להעלות אותם לכאן, כך שלא נראה לי שהנושא מוצה, ויש כאן פוטנציאל למשהו נחמד כמו פורום "סטודנטים" , למשל.
 

akapulko2020

New member
פרסום הפורום../images/Emo141.gif

אכן פרסום הפורום בפורום "סטונדטים" נראה לי רעיון מעולה ,מבחינת "קהל היעד" ממה שכתבת נראה כי את יכולה להיות מנהלת (או מנהלת-שותפה,אין לי כלום נגד המנהלת הנוכחית) ממש מוצלחת.מה גם שיש המון פורומים עם שני מנהלים-כנראה זה רעיון לא רע. אז-
לך וגם לפורום,חבל להספיד אותו כבר עכשיו
 

dgrwkl1

New member
נו ברור

קהל היעד אמור להיות יוצאי צבא ומעלה... ולא תחת קטגוריה של "צעירים" ... אני ממש במקרה נתקלתי בפורום הזה. כי זה תחת קטגוריית של "בעיות גיל ההתבגרות" "סקס לנוער" וכו'... אז זה ממש לא מתאים.!
 

akapulko2020

New member
../images/Emo12.gifאיזו קטגוריה../images/Emo35.gif

איזו טעות מצד הנהלת הפורומים..איך מסדרים את זה
לא שיש לי משהו נגד בני נוער חלילה,אבל -"בעיות גיל ההתבגרות"
 

akapulko2020

New member
הסתכלתי על רשימת הקטגוריות

וזה לא שיש שם משהו יותר הגיוני.. סטודנטים-זה ב"לימודים",אבל זה לא ממש תואם את התוכן. קטגוריית "תמיכה"-זה לא בדיוק פורום לתמיכה נפשית..בעצם כן,אבל לא בדיוק
שנפתח קטגוריה משלנו לפורום הזה
 

dgrwkl1

New member
אבל זה בטח לא ...

זה בטח לא יכול להיות תחת קטגוריית "צעירים" ששם יש כל מיני פורומים שקשורים לילדים או בני נוער. להזכירך,רוב אלה שמחזיקים בדירות שכורות הם יוצאי צבא ואני אחמיר ואומר....כאלה מגיל 23+..בהנחה שאחרי צבא הולכים ומטיילים בעולם...עוד איזה שנה...חוזרים...מנסים עבודה...נרשמים ללימודים ואחרי שחוסכים פה ושם..יוצאים לאויר העולם. אז לדעתי,זה ממש לא מתאים שזה נמצא תחת "צעירים".
 

akapulko2020

New member
אגב

גם אנשים שלא עשו בדיוק את המסלול שתיארת אלא נניח,עשו צבא,עבדו קצת והתחילו ללמוד-ואפילו אם הם גרים במעונות ולא בדירה שכורה ממש ,הם קהל יעד מתאים לפורום. (במיוחד לכל עניין השותפים...
)
ואחרי שמצאנו עוד קהל יעד
,שזה נחמד-לאיזו קטגוריה לדעתך הפורום כן מתאים
 

kiticat

New member
לצבא אין קשר לקהל היעד של הפורום.

הפורום מיועד לצעירים באשר הם שמעוניינים לעמוד על הרגלים. יש המון אספקטים לעניין זה, ואני לא מעוניינת לחתוך קבוצה שלמה (לפני צבא או בזמן צבא) של אנשים. אני לפני צבא (אם בכלל) והנושא הזה רלוונטי מאוד אליי. דוגמא נוספת, היא העובדה שרבים מידידי מתגייסים מאוחר ובהחלט שוקלים לצאת מהבית כבר עכשיו. ועוד דוגמא- ידיד שמקרוב אלי, כבר אוף אנד און, שלוש שנים פחות או יותר, בגילי, חי מחוץ לבית.
 

dgrwkl1

New member
קיט קאט--להבדיל אלף הבדלות...

גם נושא הסקס מאוד מאוד מעניין ומפתה אפילו ילדים בני 13 אז??? אז זה אומר שהם צריכים כבר מגיל כזה לזיין?? הם צריכים מגיל כזה כבר לשכב? מה זה קשור??? את רושמת "ואני מצטט"...." אני לפני צבא (אם בכלל) והנושא הזה רלוונטי מאוד אליי"----אז זו התגובה שלי לאמירה הזו שלך!! מצטער..אבל אם על הכבוד--בגיל כזה (כמו שלך) הדבר האחרון שצריך להעסיק אותך זה לעזוב את הבית!!!!!!! וזה שאת חושבת על זה או אולי חברייך מראה ש: א.אולי אתם לא מספיק חכמים במיוחד בשביל לחשוב על ההשלכות העתידיות.(בעיקר הכספיות של צעד שכזה בגיל כזה. מינוס בבנק כבר אמרתי?? או ש... ב.משהו קרוב אצלכם במשפחה. אם בגיל כ"כ צעיר אתם כבר מרגישים מאוד דחף לברוח מהבית. אז לדעתי,עדיין טווח הגילאים הרלוונטי לפורום הזה הוא לא תחת קטגוריית "צעירים" "בעיות גיל ההתבגרות" ו "סקס לנוער". עם כל הכבוד.
 

akapulko2020

New member
למה לערבב

ייתכן ויש לבני 18 סיבות טובות לרצות לעזוב את הבית-כל עוד הם יודעים מה כרוך בזה מבחינה כספי ויכולים לכלכל את עצמם,אני לא רואה סיבה לגישתך השלילית לעניין,בלי להכיר את המקרה כלל. וגם להביע את דעתך במילים בוטות על משפחה שאתה בכלל לא מכיר ,זאת לא התנהגות נאה במיוחד,לטעמי. ייתכן ויש טעם למקם את הפורום ביותר מקטגוריה אחת בהיותו "חוצה גבולות גיל",אך בלי שום קשר למיקומו הנאות של הפורום הזה בקטגוריות (אגב ,טרם שמעתי את הצעתך לקטגוריה מתאימה יותר),אין שום סיבה ל"ירידות אישיות" על האנשים שפה.
 

Chihuahua

New member
dgrwkl1 תירגע ודחוף

יש כל כך הרבה סיבות לצאת מהבית ואל תשתלח לי באנשים שמשהו רקוב אצלם בבית! זכותו של כל אחד להחליט מה לעשות בחיים שלו, ואל תהיה לי אדון מוסר, שיגיד לנו ובכלל מה לעשות ומה להחליט בחיים! וחוצמזה: כמו שצה"ל סומך על חיילים בני 18 להחזיק נשק, וללכת להילחם, ולפעמים גם להיהרג, נראה לי שיש לנו את גם את השיקול דעת להחליט אם טוב לנו לצאת מהבית או לא! ותאמין לי לרוב האנשים שיוצאים מהבית בגיל צעיר זה כתוצאה מהורים רקובים, שכנראה כבודו נמנה עליהם!
 

ailag

New member
-=-=-

א. יש פורום סקס לנוער, לא?
(התייחסות ל"ילדים בני 13") ב. בקשר לשאר מה שכתבת - סבבה. קביל, רלוונטי בהחלט, אבל כמו שכתבת זו הדעה שלך. אתה מוזמן לומר לכל צעיר לפני צבא שנכנס לכאן שלא כדאי לו, ולפרט את הסיבות - הם יודו לך מאוד. זה עדיין לא אומר שצריך להגדיר את הפורום כ"מעל גיל צבא בלבד".. יש כאן "ילדים" בני פחות מ18 ששואלים על יציאה מהבית. וגם לדעתי זו טעות חמורה. אז אומרים להם את זה.. ואז, הם יוצאים בכ"ז מהבית? זו כבר החלטה / בעיה שלהם. אבל אני כן מסכימה שהפורום לא צריך להיות תחת "צעירים", כי "צעירים" מתייחס לגילאי בית הספר ורוב קהל היעד (לא כל) של הפורום הזה סיים בי"ס.
 

goldy

New member
אולי את תנהלי את הפורום? ../images/Emo5.gif

אני מסכים איתך לחלוטין, העניין הוא שאני גרוע בניהול פורומים (מניסיון)
 
למעלה