ילדים ביולוגים אחרי מאומצים

מיכל@ל

New member
ילדים ביולוגים אחרי מאומצים

יש סידרה בערוץ הילדים שעדי מאוד אוהבת ולפעמים אני מצטרפת לצפות בה. מסופר על משפחה שגרה בחווה של חיות נכחדות ויש לה8 -9 ילדים מאומצים. לפעמים הפרקים מתמקדים בכל מיני בעיות שעולות הקשורות לאימוץ ואתמול היה פרק על האם שנכנסה להריון ועל הקשיים שיש לשאר הילדים לקבל זאת. עדי שאלה אותי בפליאה גדולה איך זה שאם מאמצת נכנסת להריון והסברתי לה שזה יכול לקרות בדרך טבעית ושיש גם נשים שעוברות טיפולים בשביל זה. היא שאלה אותי מה דעתי על כך ועניתי ששתיהן הכי חשובות לי בעולם ואין לי רצון לעבור שוב טיפולים ,ושאלתי אותה איך היא היתה מרגישה אם הייתי נכנסת להריון. ציפיתי שהיא תגיד כמובן שזה ישמח אותה מפני שאני יודעת עד כמה היא רוצה אח נוסף,אך להפתעתי הרבה היא ענתה שהיא ממש לא מוכנה שאכנס להריון... מאוד הופתעתי מהתשובה הנחושה שלה וכשניסיתי לברר מה בדיוק מפריע לה,היא לא היתה מוכנה לשתף פעולה רק חזרה ואמרה שהיא בשום אופן לא רוצה שאני אהיה בהריון. חשבתי אחרי זה שאני תמיד מניחה שאני מכירה אותה מספיק טוב כדי לצפות את התגובות שלה לכל דבר,ואיך שטעיתי...
 

*תמי

New member
למיכל....

אני זוכרת שכילדה אמא שלי היתה מספרת לי שהיא לא יכלה להכנס להריון (הטכנולוגיה לא היתה כמו היום) ולכן היא אימצה אותנו . אני חושבת שכילדה אם היתה שואלת אותי גם אני הייתי מגיבה כמו עדי (ולפי דעתי זה היה מתוך קנאה)רק לאחר שנעשיתי לאם בעצמי יכולתי חהבין מה היא הרגישה אז כשלא יכלה להכנס להריון ואז אם היתה נשאלת השאלה התשובה שלי היתה שונה ואפילו הייתי תומכת בצעד הזה מפני שנקודת מבטי היום שונה מאז. בדיוק כמו שכילדה הרגשתי פגועה על כך שמסרו אותי לאימוץ ולא הסכמתי בשום אופן לשמוע על פתיחת תיק אימוץ ולא עניין אותי- בבחינת מי שלא רצה אותי אני לא רוצה אותו.. כיום -שאני אם אני מרגישה אייך אגדיר זאת... אולי רחמים...על אם שמסרה ילד לאימוץ ולא יודעת האם הוא בסדר.. חי.... ומה איתו. לכן אם אפתח תיק אימוץ (מה שקרוב לוודאי אעשה בקרוב) זה יהייה לא רק מסקרנות ורצון לדעת כיצד והיכן הם האחים הביולוגים שלי אלא גם להעביר מסר לאימי הביולוגית שאני חיה ובסדר(עד כמה שאפשר במדינה שלנו) כך שמיכל יכול הבחלט להיות מצב שעדי בעוד כמה שנים תחשוב ותרגיש לגמרי אחרת ממה שהיא היום ותשובתה לשאלה כמו איך היא תרגיש אם... תהייה אחרת לגמרי.
 

מיכל@ל

New member
אני רק יכולה לקוות שהיא תרגיש כמוך

שהיא תוכל ``להשלים`` עם עצמה ולקבל את המורכבות במשפחה שלה כפי שהיא קימת. אני גם חושבת שהתגובה נובעת מפחד שילד ביולוגי יתפוס איכשהו את מקומה. גם אם היו לי פה ושם הרהורים על נסיון חוזר- הם התפוגגו אחרי התגובה שלה, הדעות שלה מאוד חשובות לי ואני בהחלט מרגישה שאם יש סיכוי שזה יכביד עליה באופן כלשהו,זה לא ששוה עבורי.
 

שולינקה

New member
הכוונה לערוץ 6?באילו ימים ושעות?

והכי חשוב,לאילו גילאים הסדרה מתאימה?
 
למעלה