ילד מגבר נשוי

מכשפה

New member
ילד מגבר נשוי

היי לכם רציתי לדעת איך מתייחסות האמהות שכאן להבאת ילד מגבר נשוי, לאחר רומן, לא סתם סטוץ. מה קורה כשזה פוגע בגבר והאשה מבקשת להתגרש ממנו? האם אנחנו אשמות מבחינה מוסרית?האם יש למישהי מכן נסיון בנושא, שיכולה לשתף אותי מבלי להיחשף אם אינה רוצה
 
מכשויפה אולי תעשי לעצמך ...

קצת סדר בבלאגן.עושה רושם שאת לא ממש ממוקדת ואני מבקשת מראש את סליחתך אם אני טועה,אבל נראה שכוונת השאלה לא ממש תמימה ואני אנמק: מצד אחד את כותבת ``אנחנו``כאילו בשם הנשים שמנהלות רומנים עם גברים נשואים,שזו עמדה אחת ויחד עם זה מציגה את הגבר כנפגע ורומזת לאיזה צורך בנטילת ``אשמה מוסרית`` וזה כבר נשמע קול של מישהו אחר.אז תחליטי מי את ובאיזה צד את. אולי את אישתו של ה``נפגע``. נניח שאת תמימה,למה אישתו מבקשת להתגרש? כי הוא בגד בה או כי כתוצאה מבגידתו זו בא ילד לעולם?ואם הוא בגד ופגע איך הוא הופך להיות הנפגע? כי נולד לו ילד? או אולי הליבידו המתפרץ הוא האחראי, או אולי אפילו אהבה שנחוותה כ``אהבת אמת`` ופתאום נעלמה כלא היתה? ולמה לך לקחת ``אשמה מוסרית על ``טעויות`` שנעשו מן הסתם ע``י כל הנוגעים בדבר? בקיצור לא ברורה כאן גם סוגיית ה``רומן``.האם ניהלתם חיים משותפים והגבר היה פרוד מאישתו או שהאדון קיפץ ממזרון למזרון? מצטערת מכשפה תמימותך קצת לא אמינה. בכל זאת מאחלת לך שלווה ממני הפיה הטובה.
 
ועוד דבר חשוב ביותר!

לא ברור לי איך יכולת לשכוח את הצד שלך. את אוהבת גבר (את מנהלת רומן ,לא סטוץ),שלא מתכוון לעזוב את אישתו ``הוא יכול להפגע ממנה``,את מביאה עימו ילד לעולם אבל למעשה את לבד לגמרי במערכה ואת עוד מגדילה לעשות ומחפשת במעשייך ``אשמה מוסרית``? הלו את שם! איפה הרגשות שלך?! שלך?! את לא נפגעת? מה עם החיים שלך? האושר שלך? הזכות שלך לאהוב ולהיות נאהבת ולחיות במערכת יחסים הדדית ואיכפתית ולא במערכת ``מקרבנת``?!!!
 

מכשפה

New member
תודה על התגובה.....

מכיוון שהנושא רציני ואישי ולא הייתי רוצה לחשוף יותר מדי ולא לפגוע כאן באף אחד, האם ניתן יהיה לקבל התייחסות רצינית באופן אישי, באימייל? ייתכן שהשאלה לא התנסחה כמו שצריך, אבל זו הייתה פעם ראשונה שהעזתי לשאול ולהתלבט בפומבי.
 

שרגאלה

New member
מכשפה יקרה

להלן תגובתי לכל שאלה בנפרד: 1. איזו התייחסות את מבקשת? 2. מה צריך לקרות? 3. תמוהה ביותר. 4.נסיון במה? 5. מה פתאום להחשף? נראה לי שהפיה צדקה, הרי קראת לעצמך מכשפה. נו טוב מה נשאר אם לא צורך באור ואהבה, אז בבקשה. ממני גבר שמנסה להבין את לב המכשפה.
 
למעלה