יעל שלחתי לך הודעה - מקווה שקיבלת - עצוב לי

  • פותח הנושא artw
  • פורסם בתאריך

artw

New member
יעל שלחתי לך הודעה - מקווה שקיבלת - עצוב לי

שלום יעל, אני כל כך מבולבלת..עצוב לי מאוד בלב. אני מרגישה מועקה. אני חושבת שאולי טעיתי, אני לא יודעת. ציפתי לתגובה אחרת ממנו.... אני לא יודעת מה קורה לי. מלי
 

שריד

New member
תארת מאוד יפה

שיש פער בין מה שציפית לו ובין מה שקרה בפועל. מה את מצפה מיעל ?
 
קיבלתי את ההודעה

את בעצם מבקשת ממני עצה איך לענות למישהו ואיך לעשות שתפסיקי לכאוב.... ואין לי תשובות. אם את באמת מסתובבת עם הרגשה כזו כבדה וכואבת, וזקוקה לאוזן קשבת ולעצה, אני ממליצה לך ללכת לטיפול מסודר.
 

artw

New member
תגובה ליעל ולשריד../images/Emo41.gif

שלום, ראשית כל תודה רבה על התגובה, תבורכו. אתם עושים כאן עבודה נפלאה. שנית לשאלתך שריד - מהי הדילמה? אז התשובה בעצם שאין דילמה וכפי שציינת בעצם תיארתי יפה את הפער בין הרצוי למצוי ואז נבעה האכזבה. כלומר, הבנתי מהיכן נובע הכאב וגם הבנתי שנתתי את התשובה בלי לשים לב. שאלתי ועניתי... ליעל - את צודקת בעצם חיפשתי עצה ואני שמחה שהיית לי לאוזן קשבת ובאמת אכפת לך, תודה. גם כאן עניתי בעצם על הבעיה, רציתי להפסיק את הכאב ואז כשהבנתי מהיכן נבע הכאב ומה כאב לי באמת, נתתי לי את התשובה. היום גילתי על עצמי משהו שלא שמתי לב..משהו נפלא, כמובן שזה לא יפסיק לי את הכאב ואת ההרגשה אבל הבנתי משהו על הרגשות שלי. אגב בקשר לטיפול - אני אשלח לך מייל אישי לספר לך משהו אישי... נראה לי שיום אחד אני אהיה במתרס השני...כמובן שאני קודם כל זקוקה לרפוי שלי לפני שאני אדע לתת לאחר.. תודה לכם על ההקשבה, הסובלנות והאמפתיה.
 
למעלה