יצחק בוז'י הרצוג מגיע לפורום!

תשובות לשאלותייך

רון היקר, נושא ראשון- דווקא כמי שהכיר את מוסד הנשיאות בביתו, בנו של נשיאה השישי של מדינת ישראל, חיים הרצוג ז"ל, אני סבור שזהו מוסד חשוב מאוד בכל מה שקשור בפסיכולוגיה של העם ובצורך לתת לו כיוונים נכונים יותר שלא על ידי המערכת הפוליטית האגרסיבית שלנו. העם מחפש דמות להזדהות איתה שתדע לטפוח על שכמו ברגעים קשים ותדע להיות מקור לגאווה. וכך הוא נשיאנו, שמעון פרס. נושא שני- אני אכן סולד מהשנאה העיוורת כלפי קבוצות המיעוט בחברה הישראלית ותפיסת עולמי הידועה והמוכרת הינה של דיאלוג וכיבוד הזולת. וכבר ידוע שיש לי דיאלוג עם הציבור החרדי ומנהיגיו. זה לא אומר שלא ניתן להשמיע ביקורת ולהתמודד עם אמיתות נכונות אך בשום אופן אסור להכליל, להשמיץ או להשניא. בכל מערכת בחירות, לצערי קם גורם פוליטי מסוכן שבונה את הקריירה על שנאת האחר. ויש להיאבק בתופעות אלה.
 
שאלה לבוז'י הרצוג

שלום רב, בתור מי שהיה ממונה על המאבק באנטישמיות - כיצד אתה מגדיר את האנטישמיות החדשה - מלחמת החורמה התרבותית על ישראל שמתרחשת בימים אלו ברחבי העולם? האם הנזק שישראל עוררה לעצמה במבצע עופרת יצוקה - ניתן לתיקון? תודה מראש
 
מאבק באנטישמיות

שוקי היקר, האנטישמיות החדשה הינה קוקטייל מסוכן של איסלאם קיצוני המסית ומדיח כנגד ישראל בכל העולם ביחד עם שמאל רדיקלי שטוף שנאה שקשה לו להתמודד עם האמת האמיתית של הסכסוך במזה"ת וגורמים פוליטיים הנגררים אחר טרנדיים תקשורתיים אנטי ישראליים. אכן "עופרת יצוקה" פערה סדקים גדולים בתחום הזה ועלינו לדעת שבכל מערכה ינסו לפגוע בלגיטימיות של עם ישראל בארצו במדינת ישראל. לשם כך הוקם מערך הסברה לאומי וכמי שעוסק יום יום שעה שעה בהסברת ישראל אני לא יכול לקבוע שהתמונה היא לחלוטין שלילית. היא קשה ומורכבת בגלל המיידיות של התקשורת והתמונות והקשות ואסור להפקיר אף זירה. אני מאמין שמספר אלמנטים יקבעו את תדמיתנו בעולם: -האם ישראל תבחר מפלגה ימנית קיצונית ישפיע בצורה דרמטית. -האם ישראל תלך ימינה מדי -האם נשכיל להבין שיש צורך להוביל תהליכים מדיניים שקולים ואחראיים. מעבר לצדקת דרכינו הבסיסית שהיא קיימת ומוצקה.
 
שלום ../images/Emo9.gif

רציתי לשאול האם אתה חושב שחלה הסלמה יוצאת דופן באנטישמיות בעולם בשנים האחרונות, ובעיקר בעקבות המלחמה האחרונה? כמו כן - האם אתה חושב שיש אפשרות כלשהי שתתרחש בחברה המערבית בשנים הקרובות (ובעתיד בכלל) רדיפת עם בסדר הגודל של השואה, כנגד היהודים או עם אחר?
 
אנטישמיות

תודה על השאלה. בהמשך לתשובתי הקודמת, אני רואה עלייה באנטישמיות בכמה מקומות שהם נורה אדומה. אנו רואים אירועים אנטישמיים בארה"ב ואנו כמובן מודעים לאיומים על הקהילה היהודית בטורקיה וונצואלה. עם זאת, ישנן מדינות המקפידות עדיין ללמד ולהנחיל את לקחי השואה לתלמידיהם. אך לאחרונה נחשפתי לפעולה שכזו בסלובקיה. יצר האדם וטבעו יכול לגרור אותנו למצבים מסוכנים מאוד ועלינו להיות ערוכים ומוכנים לכל אתגר והתדרדרות בתחום הזה. ישראל עושה מאמץ רב מאוד עם שאלות, מעצבי דעת קהל וארגונים בינלאומיים כדי להיאבק באנטישמיות ולעשות אבחנה ברורה בין אנטישמיות לביקורת על ישראל. לצערי, חל עירוב מוגזם בין אנטישמיות לביקורת על ישראל.
 
גולשים יקרים- תודה

גולשים יקרים, הייתם אחלה ואני מקווה שתבואו להצביע מחר, להשפיע על גורלכם. יש קשר ישיר בין הפתק בקלפי לנסיבות החיים שלכם. אל תהיו אדישים, הצביעו למען המפלגה שיש לה את השורשים העמוקים ביותר במדינה. מפלגה שיש לה מנהיג מעולה, נבחרת נהדרת ותפיסת עולם חברתית-כלכלית ומדינית-ביטחונית שפויה, אחראית וטובה מכולם. אז ברגע האמת, מצביעים אמת! תודה רבה על תשומת הלב ויום טוב לכולכם. יצחק בוז'י הרצוג
 

kranchula

New member
מחר בחירות, זה לא הזמן למיליטריסטיות של ברק

אני לא מתפשר, אני בחרתי במרצ. מרצ לא תשב באותה הקואליציה עם ליברמן והליכוד. מרצ תשרת את עמה בקואליציה או באופוזיציה ולא תשאיר את ציפי לבני לבד אלא תשאף להקמת קואליציה שתפעל למען הביטחון, השלום והרווחה.
 
זה נשמע כאילו התלבטת והחלטת עכשיו

וכאילו אתה מנסה באופן זה לגרום למתלבטים אמיתיים לחשוב שמתלבטים אחרים החליטו על מרצ ואז להצטרף לגל... אבל אולי זו רק אני.
 
במקרה שלי הפעם זה לא כך

אבל אני מכיר אנשים שזה כך אצלם והם החליטו מרצ ממש ברגע האחרון. זה אצלי כך במערכות בחירות אחרות, למשל בקודמת די התלבטתי בין מרצ לעבודה... הפעם החלטתי מרצ בלי שום התלבטות.
 

the new L

New member
זה ציטוט מדף המסרים של מרצ לפעילים שלה

ואני רואה שאתה נהנה לפעול כמו רובוט על פי ההנחיות :)
 

noni40

New member
למר יצחק בוז'י הרצוג

מה בנידון ! קיצבת הנכים והחד הורים שחיים מפת לחם? הקיצבה גם לא עוזרת לשלם תתשלומים, כך שלא ניתן לקיים משפחה מקצבה של 2.400 ש"ח אני מאמינה שחשוב לדון לעלות להם תקיצבה,בכדיי שיהיו להם חיים יותר קלים,ולהתקיים בכבוד גם.. הנכים במיוחד סובלים מקיצבה,שלא ניתן להתקיים ממנה בכלל. העיקר אומרים שניתן לחיות מזה וזה טעות. אשמח לקבל תשובה בנידון בתודה
 
רק ליכוד גדול

יוכל להחזיר את הגולן. מתי תלמדו לקח? אם ארץ ישראל השלמה בראש מעיינכם יש לכם בית אחר מהליכוד.
 

המחבט

New member
הליכוד המציא את המשוואה של שטחים תמורת שלום

אז על מה אתה מדבר ?
 

or121212

New member
חבריי למחנה הלאומי תצביעו מחל כל הצבעה אחרת

מסייעת לשטון קדימה המתתרפסת והמושחתת בבקשה תחשבו טוב מה עדיף לכם ולמדינה חייבים לצאת ולמנוע מציפי טת הסיכוי בכלל לנצח רק נתניהו יטפל בשלטון חמאס בעזה רק תחשבו שהטילים נמשכים זה לא נתפס! הצביעו מחל לנתניהו חזק לליכוד חזק
 
למעלה