ירח דבש באיטליה

הדסים

New member
ירח דבש באיטליה

שלום לכולם, אנחנו נוסעים בספטמבר לשבועיים , אנחנו רוצים להיות בפירנצה, טוסקנה, איזור אמלפי ויום יומיים ברומא. זאת תהיה הפעם הראשונה של שנינו באיטליה. רציתי לדעת אם יש המלצות מיוחדות וטיפים חשובים תודה מראש
 

ידידיה

New member
ירח דבש באיטליה

הייתי מציע לכם שני דברים עיקריים: להקדיש יותר זמן לרומא וסביבתה הקרובה - משהו כמו 4 לילות. להכניס לטיול את ונציה שנחשבת למקום מאד רומנטי ולדעתי הבלתי משוחדת בצדק רב מאד,הייתי מקדיש לונציה 2-3 לילות. מציע לצרף כמה מהאגמים - גרדה ,קומו , לוגנו,מג´ורה. הייתי מתחיל ברומא ומסיים בצפון-ונציה,ורונה,מילנו או הפוך. הייתי מחלק: רומא- 3-4 לילות פירנצה וטוסקנה-3-4 לילות. ונציה 2 - 3 לילות. אגמים בצפון- 3 לילות. קפרי/נפולי/אמלפי- 2 לילות. אם צריך לקצר הייתי מוריד מטוסקנה וחוזר בהזדמנות לשבוע שלם. נסיעה טובה ומזל טוב
 

Yo-man

New member
היי הדסים

בתור אחד שעשה את ירח הדבש שלו (לפני שנתיים) בדיוק לפי המסלול שפרטת, רציתי להוסיף על דברי ידידיה. קודם כל גם טיול בן חודשיים באיטליה לא ישביעה אותך המדינה עשירה במקומות שלכל אחד מהם צריך להקדיש את הפנסיה שלנו. מה שאני בא לומר הוא שכל מסלול שלא תבחרי יגרום לך לצער על עזיבה מוקדמת. לעומת זאת, לדעתי, המסלולו של ידידיה טוב ונכון, מלבד 2 הסתייגויות. רומא, על אף היותה רומא, שווה 3 ימים (בתנאי שלא הולכים ברגל כל הזמן וקורעים את הרגליים). אפשר לדלג מאתר לאתר, או טוב מזה, לשכור טוסטוס ב-20$ ליומיים ולראות הכל לבד. זה יצא זול יותר ונוח יותר ממוניות או אוטובוסים. ביום השלישי לראות את הוותיקן (כמעט יום שלם לכנסיה ולמוזיאון. הם מדהימים), ולברוח מרומא. שוב, לא כי רומא, אלא כי כל השאר הרבה יותר מעניין. בדרך לאמאלפי וסורנטו לעצור בפומפיי, אתר הסטורי מרשים עד אימה, יש שם מדריך שנקרא Stefano והוא דובר עיברית. הכביש לסורנטו וממנה לאמאלפי ופוזיטאנו הוא מהיפים בעולם, תהנו. עכשיו; עם רומא, נאפולי (ולהזהר שם מגנבים כל הזמן), טוסקנה (סאן-ג´מניאנו וסיינה, על פרוג´יה ואסיזי אפשר לוותר אם לחוץ), פירנצה וונציה - נגמר הזמן. וזה לא נורא בכלל. את הצפון גם אנחנו לא עשינו, וגם אנחנו אכלנו את הלב על כך, אבל אי אפשר הכל בבת אחת. מילאנו, דרך אגב, היא עיר ללא יותר מידי תעסוקה. שעתיים לגלריה, אופרה לה-סקאל והדואומו יספיקו. וקניות לא לשמור לסוף. לעשות אותן ברומא או פירנצה. מילאנו יקרה בהרבה משאר ערי איטליה. מזל-טוב, ותהנו.
 

הדסים

New member
שוב, המון תודה על העזרה ../images/Emo39.gif

זה מאוד נחמד לקבל את כל הטיפים וההמלצות....
 

danistar

New member
דווקא הצפון קודם

אני טיילתי בצפון ( ראו תמונות שצורפו בהודעות קודמות ) ואני דווקא נורא נהיניתי . אכן רומא יפה ו4 ימים מספיקים לרומא והוותיקן . אבל טוסקנה מדהימה - סאן ג´מיניאנו יפה מאוד וגם אסייזי מומלצת ( אין צורך להתעקב שם יותר משעה ) . פירנצה מדהימה ומלאה אומנות , מגדל פיזה הוא חוויה יפה . מפיזה אנחנו נבענו לחוף הים משם חזקה לפירנצה דרך לוקה ( לא חובה ) . השהות בפירנצה והטיול הזה - שלושה ימים . לאחר מכן חתכמו את איטליה מפירנצה לרוואנה דרך פורלי ( חצי יום בדרך מדהימה בהרים , הסוכריה - סאן בנדטו - מהמים המינרליים שנמצאת בדרך ) משם ניתן להמשיך ולישון בפאדובה הנחשבת זולה . בפאדובה יש הרבה מה לראות , ראי מה כתבתי ב 1001 טיפים על איטליה בנקודות חן ( אתר למטייל) מפדובה לוונציה בדיון חצי שעה על הכביש המהיר . ויש אפשרות אפילו להגיע לוורונה - ביתם של רומיאו ויוליה. ושוב לדעתי גם הצפון לא פחות יפה . אתם צריכים פשוט להחליט על כיוןן ..
 

Yo-man

New member
רק תוספת קטנה

לא ציינתי זאת בהודעה הקודמת, אבל הייתי באיטליה 3 פעמים , ובאחת מהן גם בצפון (קומו ולוגאנו), ואכן יפה שם, אבל לדעתי איטליה האמיתית היא יותר במקומות שצויינו בהודעות שלי ושל דני, מעלי. הצפון שונה בסנוביזם שלו; אגמים עם יאכטות, "בתי קיץ" ומסעדות לתיירים (גם תיירים מקומיים, אבל תיירים). איטליה עליה קראתם וראיתם בטלויזיה והקולנוע נמצאת בכל מקום חוץ משם. אבל אם באגמים חשקה נפשכם - Knock yourfelf out.
 
למעלה