ישראמקו מפרסמת Q1

dw2322

New member
ישראמקו מפרסמת Q1

המכירות והרווחים כצפוי ירדו, מכיוון שמכרו פחות גז (ח"ח הצליחה לקמבן משלוח גז נוזלי זול בזמן הקורונה), ועדיין מרוויחים יפה מאד מאד, וזה על רבעון שאמור להיות בקנטים. הפעם הרוויחו נקי 64M$, שזה 225 מלש"ח, כלומר סדר גודל של 900 מלש"ח שנתי, כאשר המניה נסחרת ב... 1.8 מיליארד, כלומר הנייר נסחר במכפיל רווח... 2. סליחה באמת אם אני מתקשה לנגב את הדמעות
אכן תמונות קשות.
https://maya.tase.co.il/reports/details/1303407/2/0 לדעתי הם עושים שגיאה אם לא או מבקשים לקנות יה"ש בשוק או לחילופין מציעים לדלק"ד לקנות ממנה אחוזים בתמר. במחירים הללו זו עיסקה פנטסטית, ואני כמשקיע מוכן לוותר על דיבידנדים אפילו לכמה שנים בשביל לממן עיסקה חלומית כזו. מסתבר שלא רק אני לא בדיוק מתרגש מהרווח הקטן יותר, והמניה עולה. התמחור בשוק הרבה הרבה יותר ממגלם הרעה כזו.
 

Endometriosis

New member
Q2 יהיה עוד יותר גרוע...

מבלי להיכנס לענייני התמחור, מצב העולם שהיה, הוא לא זה הצפוי. התחרות רק תגבר, החוזים הישנים נפתחים ומצב הביקוש מאתגר אף הוא.
 

cyber101

New member
אני חושב
שהכל תלוי בתביעות שמפחידות כרגע את השוק. תביעות נגד חברות גז זה לא דבר חדש וכל הזמן מגישים אותם. הדבר הזה פוגע מאוד בחברות ו מקשה עליהם למחזר את החוב. אני לא יודע מה ההבדל בין מה שהיה בעבר לתביעה החדשה אבל היא לא נותנת לדלק קידוחים וכנראה לחברות אחרות להתרומם.
לגבי הביקוש הוא כרגע נמוך ב10-15 אחוז ממה שהיה לפני קורונה והצפי הוא חיובי.
 
למעלה