יש כאן מישהו שאבא שלו התאבד והיה שותה הרבה?!?!

יש כאן מישהו שאבא שלו התאבד והיה שותה הרבה?!?!

אני רוצה לקבל כבר תשובה משפט או לא יודעת מה בדיוק אני רוצה אבל לשמוע מבן אדם שעבר משהו שדומה לפחות לשלי. אבא שלי התאבד בחודש עשירי ב2014 אני לא יודעת בדיוק באיזה יום כי מצאו אותו כמה ימים אחרי! תלוי במצב ריקבון מתקדם! יש לי דחף מטורף לגשת למשטרה לראות אותו בתמונה ואני יודעת שזה משוגע לחשוב ככה אבל לא יודעת איך להסביר!!! קשה ליייי מחרותיים יש לו יום הולדת הוא התאבד בערך חצי חודש לפני היום הולדת שלי! ולא חיכה אפילו להגיד לי מזל טוב רק נמטס לי כבר להפיל את הכאב שלי על הבן זוג או האמא שלי אז אני תמיד בוכה לבד. הכאב הוא עדיין אותו כאב אומנם לעיתים רחוקות יותר אבל אותו כאב לא נראה לי שיש מישהו בעולם שיכול בדיוק להבין ולהכיל אותי ואת הכאב העצום הזה. אני מבינה שהיה לו קשה אבל אם הוא היה רק מדבר איתי... אני אשמה אני זאת שלא הייתה בקשר איתו (ההורים שלי גרושים) יכולתי להציל אותו אם הוא רק היה שומע איזה חיים היו לי הוא היה אולי מבין שאפשר לצאת מכל מצב! הוא גם רצה לחזור לאמא שלי ואני זאת שאמרתי לו שאם הייתי במקומה לא הייתי סולחת! כזאת מטמטמת אניייייי אוףף איך מעבירים את הכאב הזה זה כבר באמת כאב פיזי בלב!!
 

אחשל

New member
בחזרה אל הקרקע


שלום לך,
אני קורא את סערת דברייך, את הכאב, הכעס והתסכול, את רגשות האשמה הכבדים ואת הרצון שלא להיות לנטל על אחרים, שמביא אותך לבכות לבד תמיד.
הכל כל כך מוכר ומוחשי...
חשוב שתדעי שאת לא לבד. אנחנו מפעילים קבוצות תמיכה לאנשים שיקירהם התאבדו, ובה אפשר לשתף ולשמוע גם מנסיונם של אחרים על ההתמודדות הכואבת.
 
לא ללכת לטיפול

אני תוהה האם אני לא מזיקה לעצמי שאני לא הולכת לשום טיפול כי בכל זאת קצת קשה לי להפתח מול אנשים אחרים באופן אישי.. אני בסך הכל מתפקדת בחיי היום יום... ויש בי ספק לגבי כל אנשי המקצוע כבודם במקומם זאת אני שלא מאמינה בטיפול או שמישהו אחר אכן יוכל להבין ולהסביר באמת... רק מדי פעם יש נפילות נפשיות אבל נראה לכל אחד שעבר התאבדות במשפחה יש ויש רגשות אשם וכו' וכו' ואין משהו שאפשר לעשות אם זה...
 

אחשל

New member
יש המון חלופות שונות לטיפול

זה שאת לא הולכת לטיפול אולי לא מזיק לך אבל בוודאי לא מספק לך עזרה והקלה...
לא חייבים ללכת לפסיכולוג או מטפל (שאת מלאת ספקות לגביהם..).
אפשר להצטרף לקבוצת תמיכה - אמנם המנחה הוא איש מקצוע, אבל השיח הוא של משתתפי הקבוצה שחולקים את ההתנסות וההתמודדות שלהם.
יש גם חלופות אחרות שיכולות לסייע לך לבנות את החיים שאחרי - אימון, דימיון מודרך, וכו'
 
למעלה