יש כאן עוד אנשים שגרים בגילה (כמוני)

יש כאן עוד אנשים שגרים בגילה (כמוני)../images/Emo13.gif

ונהנים מנסיעה של קרוב לשעה וחצי עם קו 30 כל פעם שהם צרכים להביא את עצמם לרחבי הר הצופים?
 
נסעתי כרגע לקניות בתלפיות בקו 30

באמת שבחלק של העיר העתיקה וגם אחרי הקו כמעט ולא זז, אם זכור לי נכון לקח לי באזור ה35-40 דקות רק להגיע לא.ת תלפיות. בדרך חזור לשמחתי מעט פחות.... אגב, לכל המתעניינים - רמי לוי באמת זול, אבל האיכות לא משהו.. פירות וירקות נראים סביר, לא יותר מזה, גם הבשר. אבל באמת מחירים זולים.
 

RichardSmith

New member
תמיד אפשר 32 ואז 19...

אני גר בסן סימון... לא בהרבה יותר קרוב להר הצופים.
 
זה יוצא אותו דבר

רק מבזבז יותר כסף למי שלא משתמש בחופשי סטודנטיאלי כמוני. אני כבר מיואשת מהנסיעות האלה, שעה במקרה הטוב ושעה וחצי במקרה הגרוע הלוך ואז שוב חזור. תמיד נחמץ לי הלב כשאני שומעת על אנשים שיצאו מהבית חצי שעה לפני השיעור בזמן שאני יוצאת מהבית שעה וחצי לפני כך שאם אני מתחילה ב8 וחצי אני עולה על הקו של 7 (והסמסטר אני מתחילה בכל ימי הלימוד שלי בשעה הזו) זה מתסכל.
 

RichardSmith

New member
לכן אני עושה בימים אלו רישיון על אופנוע...

אין צורך לחכות לאוטובוס ואין צורך לבזבז את הזמן כאשר האוטובוס עוצר לאנשים או נוסע בדרכים שלא הייתי נוסע בהם... כמובן, מי שקונה אופנוע, מקבל חלקת קבר בחינם!
 

RichardSmith

New member
האקסית כבר הביעה את רצונה...

אם אקנה סירה... אני התחלתי את שנתי הרביעית באונ'... אבל רק שנה ראשונה בפיזיקה... אני סטודנט מוצלח!
 
תנחומי!

קו זוועה......... אני מתמרמרת עליו באופן קבוע! אוף לפחות שהיו עושים אותו ארוך! ללא ספק הקו והמסלול השנואים עלי!!! למזלי אני לא עושה אותו באופן קבוע, רק כשאני אצל החבר (ששונא את קו 30 אפילו יותר ממני!)
 
בעניין הזה יש לי מזל

דווקא כשאני עם החבר שגם לומד באוניברסיטה אז נוסעים ברכב, וזה חוסך לי 2/3 מהזמן (לוקח בין 20 ל-30 דקות להגיע). שנה שעברה חצי מהנסיעות שלי היו איתו והשנה כנראה שזה יהיה רק שליש מהנסיעות בתקווה שחלק ניכר מהנסיעות חזור יהיו כשאני אסע לעבודה בעיר ואז אני לא אצטרך לעבור את הסיוט פעמיים ביום. השבוע יצאתי כל פעם ב-7 מהבית עליתי על האוטובוס שתמיד מאחר באופן קבוע (צריך להיות בתחנה ב-7 ובמקום זה היה ב7 ועשרה בערך) והגעתי באחור לשיעורים. (הסמסטר השיעורים אצלי מתחילים וחצי) אם לא מספיק שאני מתעוררת שעתיים לפני תחילת השיעור ויוצאת שעה וחצי קודם, אני צריכה לצאת עוד יותר מוקדם כדי לא לאחר?? זה ממש לא שפוי
 
בגלל זה החלטתי החל משנה שעברה

שלא משנה מה, גם אם אלה 2 הנקודות האחרונות לתואר שלי - אני לא לוקחת שיעורים ב-8 בבוקר!!!!!
 
אז זהו

שאני מעדיפה ללמוד הסמסטר 3 פעמים בשבוע החל מ-8 וחצי כדי שסמסטר הבא יתאפשר לי ללמוד רק יום וחצי. אני מוכנה לסבול קרוב ל-3 חודשים, כדי שהחלק האחרון של התואר יהיה משחק ילדים.
 
למעלה