יש כבר סיכומי שבת?

ע נ נ ת

New member
אך, הצבע הצבע ../images/Emo126.gif ...

מכל האירוסים, לדעתי לאירוס הנגב - הצבע הכי מדהים. סגול מושלם. איזה כיף לכם!
 

ברוריהה

New member
וכמובן שחג פורים כבר הגיע

ואני מניחה שלא יעבור לפחות חודש עכשיו
 

רותי ע

New member
סיכום השבת שלנו

לא יצאנו לטיול רשמי אבל כל היום חווינו את הטבע. בייחוד באביב מורגש כמה טוב לחיות במקום כפרי. טיילנו מסביב לבית וראינו שלל פרחים, ישבנו בחצר והשקפנו על שדות פורחים, הסתכלנו על פרפרים בשלל צבעים ודבורים כשהם עוברים מפרח לפרח. היה פשוט תענוג.
 

רותי ע

New member
והתמונות היפות שלכן מזכירות לי

שחבל שאני לא לוקחת ומשתמשת במצלמה הדיגיטלית הטובה שלנו.
 

ברוריהה

New member
תמיד מתסכל ...

תמיד כשאני בלי מצלמה אני רואה דברים מדהימים ! ואז מחליטה שמעכשיו המצלמה תמיד איתי ... ויותר לא רואה אותם ... זה עובד בעיקר עם בעלי החיים שבסביבה.
 

ע נ נ ת

New member
אם כולם ראו אירוסים,

אז גם אני רוצה להוסיף... אמנם בגלל אילוצים לא יכולנו להתרחק מהמרכז, אז נסענו לשמורת האירוסים בנתניה - ונוסיף לאירוס הנצרתי ואירוס הנגב - את אירוס הארגמן מנתניה (עם שני הפרחים הפרטיים שלי)
 

ע נ נ ת

New member
ואירוס "בלונדיני" כבר ראיתם?

המופע הצהוב של אירוס הארגמן. מהיום בנתניה.
 

ברוריהה

New member
יפהפה !

עד מתי האירוסים בנתניה בפריחה ? נראה לי שנהיה שם רק עוד 3 שבועות ...
 

ע נ נ ת

New member
תראי, עכשיו היה השיא

הרוב פרחו, ורק מעט כבר סיימו לפרוח. אבל עם כל החמסינים שעוברים עלינו, ומזג האויר המופרע הזה, אני משערת שעוד שלושה שבועות יהיו רק שרידים.
 

ברוריהה

New member
../images/Emo10.gif

אני אנסה להגיע באמצע השבוע, אם אני אעבוד במרכז בשעות סבירות ...
 
עם כל הכבוד לאירוס הבלונדיני הזה..

האירוסים הבלונדינים בתמונה הראשונה הרבה יותר יפים
 

רחלילי

New member
כן יש |כל| ויש קצת ../images/Emo31.gif

עמק האלה מדהים! עצרנו סתם ליד איזו גבעה ועלינו עליה היא היתה מלאה בכלניות טורמוסים רקפות ומה לא. הבן שלי (שנה ושמונה) אפילו הלך חלק מהעליה בעצמו - מה יותר כייף מזה? עשינו את זה בשישי אחה"צ מאד מאד מומלץ, אמנם יש אנשים אבל לא עמוס כמו בשבתות (גם הכבישים וגם המקום). מקסים וקחו תמונה! והדבר המאכזב היה גבעת האירוסים ושלולית החורף בנתניה. נסענו במיוחד היום. הגבעה מלאה בזבל ביתי ושל בניה, יש אירוסים יפים אבל ממש בקושי, יש גם כלניות צבעונים וחרציות אבל לא הרבה, הזבל שולט. המסלול קל (זה פשוט שביל על חוף ים) יש באזור ים שאומרים שהוא יפה (מודה לא הגעני עד לחוף). מעבר לכביש יש שלולית חורף שהפכה לאטרקציה. זה היה כמו סרט ישראלי משנות השבעים. משהו הזוי ובטוח שלא טוב לתינוקות שמתרוצצים כי כל הזמן נוסעות שם מכוניות. כיוון שלא עצרנו שם עם האוטו התפשרנו על הפארק לילדים שיש ליד. פארק ענקי כמו עיר שלמה מעץ. אמנם מלא במליון אנשים שמשאירים קליפות גרעינים על הדשא
אבל הבן שלי פשוט חגג שם על המתקנים. אז לא לבוא במיוחד אבל אם כבר באתם והתבאסתם מהגבעה והשלולית, לפחות שהילדים יחגגו על המתקנים.
 

motior

Member
נראה לי שטעית בדרך ../images/Emo4.gif

גם אני הייתי בשבת בנתניה. כשחונים ליד שמורת האירוסים, יש לפנות (ברגל) שמאלה (דרומה). שם יש הרבה אירוסים ואין (כמעט) זבל. ראיתי הרבה אנשים שפנו ימינה (צפונה) - זה איזור שאכן מלא זבל. לגבי שלולית החורף - גם עבור הילדים שלי האטרקציה היא המתקנים. בקושי הצלחנו לקחת אותם עד השלולית עצמה.
 

אמברון

New member
בטח שיש ../images/Emo13.gif

אנחנו היינו בגבי פרס. זה מסלול למשפחות, לא מעגלי (אלא אם חוזרים לרכב שהושאר למעלה דרך שביל שעוקף את הגבים - מה שכמעט קרה לנו בגלל הנחה מוטעית שלי שלא יכול להיות שהשביל שעל שפת המצוק יורד למטה, מה שמחדד את ההכרח לטייל במקומות כאלה עם מפת סימון שבילים!). נקודת התחלה: כביש דימונה - צומת הערבה. באחד הסיבובים, מרחק נסיעה קצרה מצומת צפית, יש שלט לגבים (השלט בכיוון ההפוך - לבאים מלמטה, כך שאפשר לפעמים לפספס אותו למרות גודלו). המסלול: ממש ליד השלט מתחיל הסימון האדום. יורדים איתו לנחל עד לחיבור עם הסימון השחור, שיורד לגבים עצמם. הנחל רחב בחלקו וגם מעט קניוני בחלקים אחרים. ההליכה קלה ונעימה, לא אתגרית (למעט כמה מעברים טיפ טיפה גבוהים - כיף גדול לילדים!). הולכים עד לפתחה של המפל (מסוכן מאוד! לא להתקרב אל הקצה). כ- 100 מטר לפני המפל מתחבר שביל אדום נוסף, שעולה לתצפית גבוהה על המפל ועל שפך הנחל. נוף מרהיב של ים המלח ובתרונות הערבה!. עולים עם השביל האדום עד לחיבור עם שביל שמסומן בירוק (פונה לכיוון דרום) והולכים על שפת המצוק עד שהשביל מתחיל לרדת לכיוון צומת הערבה. סיום המסלול: צומת הערבה (אפשר להשאיר את הרכב גם בתחנת הדלק וגם בשטח פתוח שנראה מהכביש הראשי). כמה דברים: לגבי חניה של הרכבים - רכב אחד משאירים בנקודה העליונה, ליד השלט הגדול. מאחר שהמשטח קרוב מאוד לכביש, הסבירות שיפרצו נמוכה יחסית (אבל אין ערבויות...) את הרכב השני משאירים למטה, כפי שפורט קודם לכן. מים - חשוב לקחת המון מים. חלק גדול מהמסלול אינו מוצל, לכן חשוב להקפיד על המון נוזלים - בעיקר לקטקטים. אורך המסלול - במקום אחד נכתב שאורכו של המסלול 4 ק"מ ובמקום אחר - 6 ק"מ. לנו (6 מבוגרים ו- 7 ילדים בגילאים שונים) לקח כ- 3.5 שעות, כולל הפסקות של תצפיות, שתיה, נשנושים וסתם כיף. סיימנו בפיקניק שווה במיוחד (עם עוגה אלוהית שעפרה הכינה ומדורה בשביל הילדים) בחניון התחתון של נחל צפית (כניסה מכביש הערבה). אחלה טיול! בטח עפרה תכנס ותרחיב בנוגע לטיול. אולי אפילו תצרף כמה תמונות של הכיף שהיה לנו אתמול
 

תאירU4

New member
שני דברים!

איזה ביאוס לנו שלא באנו... והדבר השני - זה לא סיפור גדול מידי עם ילדים קטנים (שנתיים)?
 
למעלה