יש לי בעיה ממש חמורה

BE GIRL

New member
יש לי בעיה ממש חמורה

יש לי חבר שנה ושמונה חודשים ואני לא מכונה עדיין לשכב איתו והוא מבין והכל סבבה אבל מצד אחד חבל לי עליו הוא שנה ושמונה חודשים לא קיבל אני אוהבת אותו מאוד והוא אוהב אותי אבל לא יודעת בזמן האחרון אני חשבץתי על זה שאני עדיין לא מוכנה לשכב איתו ולעשות לו מין אוארלי אולי עם כן אז איך כדי לעשות את זה ובדך הטובה ביותר שהוא יקבל ממש סיפוק מכל העיניין הזה
 

TRIPLEfnH

New member
בת כמה את ?

בת כמה את ? בן כמה הוא? ולגביי איך לעשות מין אורלי, אני בטוח שהוא יהיה יותר משמח להדריך אותך...
 

BE GIRL

New member
אני בת 18

והוא בן 24 ואני אוהבת אותו מאוד וגם הוא אבל אני לא יודעת אפילו מה לעשות לגבי זה אין לי מושג בזה בכלל
 

TRIPLEfnH

New member
מושג לגבי מה ?

אין לך מושג לגביי מה ? מין אורלי ? לא שעשיתי את זה בעצמי, אבל זה לא נראה לי כל כך מסובך... כמו למצוץ סוכריה על מקל. תורידי איזה סרט פורנו מהאינטרנט (רצוי של ג'ינה ג'יימסון) אם את רוצה הדגמה. אם את לא רוצה עדיין לקיים יחסים, זה נורמלי והגיוני בגילך, אבל בחיית, הבן אדם בן 24 ומחכה לך כבר שנה וחצי. זה אומר משהו על איזה בן אדם הוא ואיך הוא מרגיש לגבייך, לא ? תפנקי אותו קצת.
 

אני רק 1

New member
חיכה עד עכשיו יפה מאוד!

משמע הוא יכול לחכות עוד קצת. נכון זה לא נעים, וקצת מוזר שהוא נישאר עד עכשיו, אבל בהחלט ראוי להערכה! אל תיצפי בסרטי פורנו להשלמת השכלה, לא רצוי, לא נעים ודי מיותר סך הכל מה שתיראי שם לא אמור ולא צריך להוות דוגמא בשום צורה (ביחוד לפני ההתנסות המינית הראשונה) אם את רוצה לעשות לו נעים, אל תעשי את זה כי את רוצה לכפר על העובדה שהוא מחכה, תעשי את זה כי גם את רוצה.
 
למעלה