יש לי חברה

ח מ ס ה

New member
יש לי חברה

שיש לה בעיה והיא ביקשה ממני להעלות אותה כאן ולקבל את עצתכם. לחברה שלי יש חבר והקשר ביניהם נמשך כבר 8 חודשים. הכל טוב ביניהם והחיים שלה מושלמים חוץ מענין אחד שמעיק עליה מאד. החבר שלה אוהב לעשות את זה רק בחושך מוחלט בעוד שהיא אוהבת לאהוב באור. היא טוענת שלפעמים היא לא בטוחה מי נמצא איתה ולכן היא עברה קורסי מישוש מיוחדים, ושיפרה את חוש השמיעה שלה בשביל שתוכל להיות בטוחה שהגבר שנמצא איתה במיטה הוא החבר שלה ולא גבר אחר. היא אוהבת אותו ולא רוצה להיפרד ממנו. למה לדעתכם הוא מסרב לעשות את זה באור <אולי העיניים שלו רגישות והוא מסתנוור?> ואיך היא יכולה לשכנע אותו לפחות לנסות פעם או פעמיים? תודה בשם החברה שלי. אפי היקרה-הפעם זו שאלה שבינו לבינה, והיא לא שלי אלא של חברה שלי.
 

ח מ ס ה

New member
היא שאלה אותו

ולטענתו החושך עושה לו את זה והוא לא מוכן אפילו לנורה קטנה.
 
התשובה שלי לא מצחיקה, אבל אמיתית

יש הרבה אנשים שמתביישים לעשות את זה באור (ודווקא אני לא ביניהם). זה בדרך כלל כאלה שמתביישים בגוף שלהם, שצריכים את החושך כדי שמה שייראו לא יפריע להם לפנטזיה שרקמו בראש (ברצינות). ובכלל, לכל אחד יש את הקבעונות שלו בסקס: זאת לא רוצה למצ**ץ, זה שונא פור פליי, וכן הלאה. אם היא דיברה איתו וזה קיצוני מבחינתו, נראה לי שהיא תצטרך לוותר... אני בטוח שגם לה יש דברים שהיא לא מוכנה לעשות.
 

ח מ ס ה

New member
לא נכון !

הכי כייף לראות מה את עושה, לראות את החיוך, את הבעות הסיפוק, ובכלל לראות הכל ולהנות!
 

ח מ ס ה

New member
אני לא מבינה

במה יש לו להתבייש. הוא בכושר מצוין ויש לו גוף מדהים אבל כמו שאתה אומר זה כנראה בראש שלו. לוותר-זה מה שהיא עושה אבל זה גורע מההנאה שלה וחבל.
 

nole

New member
חמסל´ה

אולי הוא לא אוהב את הגוף שלה? ואולי כש"מכבים" חוש אחד, שאר החושים עובדים באופן מחודד יותר? אולי הוא לא אוהב שמתבוננים בהבעת פניו? צריך לכבד את רצונותיו... אולי כשירגיש נוח יותר, יתפשר..
 
אני בטוחה שהוא אוהב ת הגוף שלה

אבל בשאר הדברים את צודקת, אני גם לא אוהבת כשמסתכלים עלי בזמן הזה... אבל אני אוהבת להסתכל עליו ואין לו התנגדות.
 
אמנם אני באמצעה של המסיבה

לכבוד יום הולדתי במטה ה"מוסד", אך הצלחתי להסתנן אל אחד החדרים לבדוק את הלך הרוח הערב בפורום. חמסה, אכן שאלה מצויינת (ואם טרם הספיקות להבין, כל שאלותייך מצויינות בעיני, כך גם תשובותייך). איני מעלה על דעתי מצב, בו אסתכל על הודעה מטופשת, והיא תהיה ממך. שמחה אנוכי על ויברטורך החדש, ולעניין בו אתם דנים כעת: סקס באור הוא אכן דבר שאנשים (כמובן לא אני) לא מרגישים לחלוטין חופשיים או הם עצמם בעת ביצועו. ייתכן וזה דימוי עצמי נמוך, ביישנות, או סתם רצון להרדם תוך כדי האקט. למה הוא לא רוצה? שאלה חברתך ולא קיבלה תשובה, מה שרק מחזק את תחושתי שהוא אכן מעט מופנם בנושא הזה. עצתי היא לא ללחוץ עליו, יש להם זמן. אולי עם הזמן הוא יחוש בטוח יותר ופתוח יותר עם חברתך. מעט חורה לי תשובתו "החושך עושה לי את זה". ומה עם חברתך? האור עושה לה את זה. איפה שיתוף הפעולה? איפה ההתחשבות ההדדית? איפה הרצון לענג גם את בת זוגך??? לפיכך, והואיל שעכשיו מעט התעצבנתי עליו, להלן הפתרון הסמי-זדוני: חברתך תתכנן ערב רומנטי, ארוחה, נרות, מוסיקה (באך מצויין לאירוע שכזה). לאחר הארוחה יש צורך בהמשכה הטבעי - ואנא אמרי לחברתך לארגן תפאורה הולמת: מנורות עם כיסוי אדמדם-זנותי משהו, נרות אפשריים בהחלט, אולי אפילו אמבטיה מוקצפת. איפה שלא תבחר את איזור ההתרחשות, הוא צריך להיות מואר בצורה כלשהיא. כולי תקווה שהבחור יהיה כה מעוניין בשלב זה, שהאור לא יפריע למהלך הענינים. ובכל מקרה, את טוענת שחייה מושלמים מלבד בעייה זו, אז אולי אין כאן טעם לניפוח-יתר של הבעיה?
 
אני מזדהה עם הבחור!

תגידו לי, מה הקטע עם האור?!?! החבר שלי מתעקש על אור וזה ממש לא נעים לי אך נכנעתי לו, אבל כך אני מתביישת יותר, שלטון החושך! בחושך זה יותר רומנטי ואנו נועזים יותר רק אז.
 

ח מ ס ה

New member
איזו מסירות!!

לצאת ממסיבה עם גדולי הדור כדי לענות לשאלתי, זו מסירות והקרבה שאין דומה להן! תודה מקרב לב. בקשר לחברתי <שהיא אגב בחורה נהדרת> המצב הזה באמת פוגע בה וגורע מההנאה שלה. אפי יקרה, כרגיל, נגעת בנקודה הכי רגישה והיא: חוסר ההתחשבות שלו בה. היא אוהבת אותו עד כדי כך שלא היתה מסוגלת למצוא בו ולו מגרעה אחת. הפתרון הסמי-זדוני שהצעת נוסה הרבה פעמים ע"י חברתי הזדונית אף היא, ללא הצלחה. אך עכשו, משהארת את עיניה לסוגיית היחס שלו אליה היא מתכוונת לתקוף את הענין בצורה אחרת: היא תפסיק לוותר לו, לעשות לו הנחות, ולמלא את כל משאלותיו וכשהוא יבין שלא הכל *מובן מאליו* הוא גם יבין שההדדיות היא מעל לכל. תודה אפי יקרה ושבת שלום
 

jahnon

New member
לאחר סוף שבוע מדהים

חזרתי עם כוחות מחודשים. חמסתי היקרה קראתי בעיון את בעייתה הקשה של חברתך והבעיה נגעה לליבי, ולפתע, אורו עיני ()
- נדלק לי רעיון) מצאתי את הפתרון המושלם. הרי ידוע שהמין האנושי אוהב להשוות ולקנא עשיתי אחד ועוד אחד והגעתי הפלא ופלא לשתיים. תספר חברתך לחברה האהוב על חברה הקודם שאהב לעשות זאת לאור נרות וכמה היה זה מדהים מובטחני שחברה של חברתך בהתקף קנאה בלתי מוסבר ויחליט בו במקום לעשות זאת לאור נרות. רעיון שני שעלה לי (בבריאות) בא לי תוך כדי צפייה בסרט החצי מצויר מי הפליל את רוג´ר ראביט והפתרון המוצע הוא זה, חברה שלך תבקש מחבר שלה לקיים יחסים באור כמובן שהוא יגיד חושך היא תענה לו אור והוא יגיד חושך לאחר מספר פעמים שסצינה זו תחזור על עצמה חברתך תבלבל את חברה באופן הבא היא תגיד לו חושך כמובן שהוא יגיד אור, רצוי בשלב זה להמשיך את הוויכוח עוד קצת על מנת לשלהב קצת את היצרים, ואז להגיד לו או קיי אתה רוצה באור סבבה ובא לציון גואל ולחברתך סקס באור.
 
למעלה