יש לי חבר ואני מאוהבת באחר...

green petel

New member
יש לי חבר ואני מאוהבת באחר...

הבכן בעוד שלושה חודשים יש לי שלוש שנים עם אהוב שלי. אני אוהבת אותו בכל ליבי.. אני חיילת בצה"ל ואחריי שבת שעברה נפלתי חזק לתוך בעיה.. יש קצין אצלי ביחידה שעשה איתי תורנות של שבת, אני הייתי מוגדרת כעוזרת קצין תורן.. לא דיברתי איתו כמעט בכלל כי רוב היום ישנתי ועד שכבר דיברתי זה היה שלום שלום קומי יש הקפצה. לא יודעת מה קרה אבל משום מה אני חושבת עליו וכשאני רואה אותו הלב שלי דופק, אני יודעת שזאת לא אהבה ושאני מאד אוהבת את החבר שלי.. אבל עדיין הקצין הזה לא יוצא לי מהראש. סיפרתי לחבר שלי הוא לא מודאג הוא אומר שאם אני אוהבת אותו ויודעת שהקצין ההוא זה דבר חולף אז הכל בסדר אבל אני לא יודעת מי מהם הוא זה שיחלוף.... *שיהיה ברור אין לי שום קשר כל שהו עם הקצין חוץ משלום שלום!* מישהו יכול לומר על זה משהו?
 

deep wish

New member
טבעי לחלוטין שאת נמשכת ליותר מאדם אחד.

אבל אל תעברי את גבול השלום שלום איתו. תאהבי את חבר שלך. חלק מלהיות בן זוג-זה גם להיות נאמן לו. תנסי לחדש ולרענן את היחסים בניכם. למה את מחפשת גירויים חיצוניים?חבר שלך לא מספק אותך?
 

green petel

New member
לא חיפשתי מישהו אחר

אני לא יודעת מה עבר לי בראש אבל רק חשבתי שהוא חמוד ואז הבנתי שזה קצת יותר מזה, אבל דיברתי עם חבר שלי ואני רואה אותו ומבינה שאותו אני אוהבת ולא את הקצין ההוא. זה משהו חולף ואני עובדת על זה.
 
למעלה