יש לי כמה שאלות בבקשה

יש לי כמה שאלות בבקשה

שלום, 1.אנחנו גרים בדירת גג שרוב היום ישנה שמש חזקה על הצמחים. יש לי כמה עציצים ואני רוצה לקנות עוד, למלות את הגג שיהיה יפה מה כדאי לקנות? מה מתאים לשמש מלאה? 2.יש לי פיקוס שקיבלתי לפני 4 חודשים, כשקיבלתי אותו הוא היה ירוק חזק יפה ובריא, נראה לי עכשיו שהוא לא! העלים שלו נהיו קצת חוורים והיום שמתי לב שהם מתחילים להצהיב-מה קרה? אני משקה ומטפלת, וזה ממש מדכא לראות אותו ככה. אני רואה ברחובות הרבה פיקוסים ירוקים ובריאים שעומדים בשמש כל הזמן, אז מה אני עושה לא טוב שאצלי הוא מצהיב ונראה חולה? דרך אגב יש לי עוד פיקוס, רק שהוא מגוון והוא נראה לי בסדר(למרות שקשה לראות עליו כי הוא מגוון) אשמח לתגובות, ותודה מראש
 

מוטי בר

New member
אל תשכחי שבאדמה השטח לא מוגבל

והשורשים מוצאים בה את מזונם ללא בעיה וגם את המים. אפרופו מים. כנראה שאת משאירה את העציץ בתוך התחתית שלו וזה גורם להמלחת הקרקע של העציץ. בנוסף, יש להשקות עד אשר עודפי המים נשטפים מהניקוז החוצה, כן, אני יודע שזה מלכלך את הרצפה אבל לפיקוס זה ממש לא אכפת הרצפה וגם יש לדשן לפחות אחד לעונה בדשן קשה תמס. תוכלי גם לגדל בננות, ציפורי גן עדן משני הסוגים, דקלים, כל הפיקוסים, ג´רניום, רוב הזנים, פרחים עונתיים כמו פיתוניות, טגטס, דליות, ועוד המון המון דברים אך חשוב כי יהיו מכלים ואו אדניות די גדולות ועמוקות. בהצלחה.
 

רוני ב1

New member
זכוכית מגדלת(לפחות *6)

יש לבדוק האם יש עכבישים זעירים על הצד העליון או התחתון של העלה. יכול להיות שיש לך אקריות בפיקוס הזה. חוץ מזה, שלחי תמונה.
 
למעלה